Auteur |
Bericht |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Boek Ferrytales - van Susanne Porsche
De schoondochter van Ferdinand, Susanne Porsche heeft een mooi dik boek gemaakt waarin het leven en de auto's van Ferry centraal staan. Bijna 800 pagina's met alle modellen, maar dat niet alleen, ook veel familiefoto's zijn in het boek te vinden. Kijk hier voor een uitgebreid verslag: http://www22.porsche.com/filestore.aspx/default.PDF?pool=uk&type=download&id=christophorus-aprilmay2006-7fascincation2-pdf&lang=none&filetype=defaultIk kan dit boek leveren voor 65 EUR (daar komen dan nog wel verzendkosten bij, maar als je woont langs of nabij de route Monchengladbach - Venlo - Nijmegen - Heteren - Zeist - Almere wil ik het boek ook wel even langsbrengen). Verzendkosten weet ik zo niet uit m'n hoofd, maar volgens is het boek nog wel onder de 10 kilo dus dan zou het volgens mij een euro of 7 zijn. Ik kan aan enkele boeken komen, vandaar ook de lage prijs.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
02 dec 2009 9:24 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Boek Ferrytales - van Susanne Porsche
Heeft DrKnauf eergisteren in Essen gescoord. Lijkt me een mooi boek.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 dec 2009 10:05 |
|
|
drknauf
|
niet te tillen man dat boek wel uber dope
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
02 dec 2009 14:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... wil je er voor 5 tientjes wel vanaf helpen ... scheelt je vast rugpijn
|
02 dec 2009 14:21 |
|
|
Wimpie77
|
Ik voor 3 tientjes! Is nog lichter dan 5 tientjes...
_________________________________________ * * *
|
02 dec 2009 14:25 |
|
|
drknauf
|
en dan betalen in 5 euro centjes zeker weegt nog zwaadahhhh als iemand naar essen gaat ken die hem toch meenemen voor je ondanks het gewicht ben ik d,r blij mee
|
02 dec 2009 15:02 |
|
|
P-Driver
964 C4 Martini 1989
|
Ik heb het boek ook in Essen gescoord en er de hele dag mee lopen zeulen, weegt idd. als lood maar wel voor een interessante prijs - 49,95 - ik had het boek vorig jaar willen bestellen bij Amazon maar toen voor 150,00 dus blij dat ik ff gewacht heb. We hebben de verkoper nog gevraagd of dit boek in een bepaalde (beperkte) oplage verschenen is maar dat kon hij niet zeggen, weet iemand dit misschien (wordt het in de toekomst nog wat waard ). Ik heb een aantal jaren geleden hét RS boek gekocht voor 225 guldentjes en die waardestijging is nu aanzienlijk.......
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
|
04 dec 2009 15:35 |
|
|
drknauf
|
ik had het boek bij de beste man laten liggen en aan het einde vd dag opgehaald ze hadden ook kluisjes bij de garderobe sterkte met je rug
|
05 dec 2009 0:28 |
|
|
P-Driver
964 C4 Martini 1989
|
Die kluisjes heb ik inderdaad gezien toen ik naar huis ging
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
|
05 dec 2009 1:37 |
|
|
drknauf
|
mooi he zo,n kluisje
|
05 dec 2009 12:25 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Voor mezelf voor kerst besteld (wordt een kadootje van mijn vrouw aan mij ), voor het 'Essen'-bedrag.
|
15 dec 2009 11:04 |
|
|