Re: Waarom zijn veel Porsche-liefhebbers negatief over Ferrari’s
ik zeg altijd maar zo:
wansmaak is ook een smaak...
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
02 dec 2009 11:31
horn
PF #57
de Fiscalist schreef:
ik zeg altijd maar zo: wansmaak is ook een smaak...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
02 dec 2009 13:38
amandus
Timeless
Het toeval is , dat ik net heb opgereden met een Vrari ......met een grote barst in zn raam ....wilde ook niet sparren , heel even in zn 3 opgereden maar haakte al snal af .....zag de bui al hangen denk ik
Marcello, ben afgevallen , nu eindelijk een ten pack ipv twelf pack
Nou, de 348 is wel een van de meest mislukte Vrari's, net zoals tegenwoordig de California... Mooie Vrari's zijn van alle tijden, de 612 is helemaal geweldig
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
02 dec 2009 21:57
Rodger that!
Veghel
Ilpoto schreef:
Maar toch: een F355 GTS blijft een prachtige auto imho.
Het blijven heel mooie karren Hier op de rozenfeesten in Lotum met medeforummers Jos , Arie, maurice en last but i hope not leaved Torig
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
02 dec 2009 22:23
erwin996
M140i
Als ik dit zo allemaal lees, zijn er maar weinig Porsche-liefhebbers negatief over Ferrari's
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
Speciaal voor dit draadje heb ik eens een paar plaatjes van favoriete auto's uit een grote voorraad hier op mijn iMac geplaatst. Wat was het allemaal mooi in de 50s en de 60s. Prachtige gestileerde gt's met een dikke neus en de motor voorin. Eigenlijk idioot als ik dit schrijf, als ik me realiseer dat een van mijn grote favorieten de 911 was en is. Maar tis dan ook de enige uitzondering die de regel bevestigt. Bij dit alles had ik het niet over betrouwbaarheid en bestendigheid voor de eeuwigheid.
Een Porsche heeft dan naast zijn zeer aparte configuratie (eigenlijk onbegrijpelijk dat dit ook nog zo goed rijdt!) degelijkheid, waardevastheid en roestbestendigheid als absolute kenmerken.
Helemaal mee eens. Het begint er weer op te lijken.
02 dec 2009 23:54
boxstercup
F360M
Sorry guys,
maar dit is toch wel mijn (ooit) realistische droom roadster, boven een Porsche.. 360 Modena Spider in het zwart. Die zal er komen ook
05 dec 2009 1:10
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
Het enige wat mij tegenstaat is de enorme onderhoudskosten.... en dan moet er nog niks stuk gaan, het blijft Italiaans natuurlijk
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
05 dec 2009 13:57
Robert911
ex 964 Porsche Cayenne Turbo Marbella
M a r c schreef:
Het enige wat mij tegenstaat is de enorme onderhoudskosten.... en dan moet er nog niks stuk gaan, het blijft Italiaans natuurlijk
Hoi,
Hoeveel was jij dan kwijt aan het onderhoud van je Ferrari?
Robert.
_________________________________________ Create your own future
05 dec 2009 14:40
Yabba951
Porsche 951, Porsche Boxster S, Porsche Cayman S
Laakdal
Heb er 2 gehad ooit, nee bedankt , ik hou het sindsdien bij Porsche
_________________________________________ This is the strangest life i've ever had...
05 dec 2009 19:22
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
scan eens een rekening in. lijkt me heerlijk.
_________________________________________ oud is beter
05 dec 2009 19:59
boxstercup
F360M
Yabba951 schreef:
Heb er 2 gehad ooit
Welke types
05 dec 2009 20:19
Yabba951
Laakdal
328 gts en een testa.
_________________________________________ This is the strangest life i've ever had...
08 dec 2009 18:52
Yabba951
Laakdal
wolf schreef:
scan eens een rekening in. lijkt me heerlijk.
heb er hier nog eentje liggen van over de 3000€ , jammer genoeg niet van de ferry's maar van m'n boxster S
als je ze intensief gebruikt kosten deze ook wel wat...
08 dec 2009 18:59
boxstercup
F360M
Yabba951 schreef:
als je ze intensief gebruikt kosten deze ook wel wat...
Dat is het jammere van Ferry's, die kosten ook zonder intensief gebruik een kapitaal volgens mij
08 dec 2009 19:50
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
3K? ik hoopte op een beurtje van 30K
08 dec 2009 20:01
RonP
Reed afgelopen zomer in een Lambo Diablo, de eigenaar vertelde me dat een nieuwe koppeling (en die gaan nog al eens verrot bij een Diablo) zo'n 19K euro kost. (is wel incl.)
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
08 dec 2009 20:05
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
kijk, een beginnetje
Gebruikers op dit forum: Ask Jeeves [Bot], Google [Bot], misteralz
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum