ik was van plan om gewoon de platen van mijn huidige auto te gebruiken, maar wel een verzekering af te sluiten, voordat ik van duitsland naar belgie rijdt. moet ook lukken denk ik
05 dec 2009 14:26
horn
PF #57
Re: Import vanuit Frankrijk?
zolang je niet aangehouden wordt wel. zeker vanuit Duitsland zou ik voor die 85 euro dat risico dus helemaal niet lopen. Exportplaten plus WA verzekering. Evt, indien mogelijk, allrisk bijverzekeren bij je eigen verz mij op chassisnr.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
05 dec 2009 14:32
kristofl
997 turbo
993 4S
911 T Targa
Peer
Waar moet je die aanvragen en hoe lang mag je met die platen in belgie rond rijden?
horn schreef:
zolang je niet aangehouden wordt wel. zeker vanuit Duitsland zou ik voor die 85 euro dat risico dus helemaal niet lopen. Exportplaten plus WA verzekering. Evt, indien mogelijk, allrisk bijverzekeren bij je eigen verz mij op chassisnr.
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
horn schreef:
Maar - zoals totmbo dan altijd denkt de pijn te verzachten - jíj bent gelukkig in de liefde
En dan als repliek, geschrokken: "wie heeft jou dat verteld?"
05 dec 2009 16:00
Wimpie77
Jurgen schreef:
horn schreef:
Heb reeds contact gehad met iemand die hier veel ervaring mee heeft en daarvan heb ik alweer een hoop opgestoken.
Ben benieuwd waar (en wélke ster) je mee thuis komt.
Woonde bij mij om de hoek...
_________________________________________ * * *
07 dec 2009 11:35
Rodger that!
Veghel
whahaha ,Koko stond regelmatig tegenover ons op de venserkade te Diemen... heb minimaal 5x een "woonwagen" brand gezien daar ... resultaat een nieuwe caravan
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum