Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 20:50

Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
spontaan gekocht 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
Bericht Re: spontaan gekocht
+1 :mrgreen:

07 dec 2009 19:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
was je op de hoogte van het feit dat het een ex-leasebak is met allerlei bestuurders en een vervangen versnellingsbak?

07 dec 2009 19:49
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Gaap!! Allerlei bestuurders?? Ben je ergens op uit; beetje suggestief dit?

There are no old Porsches, only new owners.

07 dec 2009 19:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Friesland
Gaaf hoor! Desbetreffende turbo weleens zien rijden, plaatje!!

Mijn overbuurman had 61-TS-LH (zilvere turbo).

Laat de turbo gerust is op een meeting showen! 8)

Sideways is also forwards

07 dec 2009 20:04
Profiel Facebook 
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
wolf schreef:
was je op de hoogte van het feit dat het een ex-leasebak is met allerlei bestuurders en een vervangen versnellingsbak?

Dat is net alsof je aan iemand vraagt of ie wist dat zijn vrouw al veel vriendjes heeft gehad en ook een borstvergroting heeft gekregen.... :mrgreen:

07 dec 2009 20:05
Profiel WWW
Timeless
Ik hoop spontaan de staatsloterij te winnen .....nog steeds spontaan helaas :shock:

Gefeliciteerd en hopen dat je geen gebruik hoeft te maken van de garantie :wink:

07 dec 2009 20:08
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
@ Marc dat is een aardige weergave ja :thumleft: . Ik had natuurlijk ook mijn kop kunnen houden maar goed ik ken de auto en geef de koper dat aan. Is werkelijk niets vreemds met de auto gebeurd; nooit schade gehad en stond meer stil dan hij reed. Werd gereden door iemand met een Porsche-historie en meer rij-ervaring dan gemiddeld. Ik heb er wel eens in gereden ja en onze chauffeur zelfs zeer vaak (dan weer wel vaak om te wassen :mrgreen: ) allemaal niets vreemds. Die versnellingsbak was gewoon garantie natuurlijk (ging naar verluidt in een gesloten kistje naar Duitsland m.a.w. daar mocht Wittebrug zelfs niet naar kijken). Volgens mij gaat de nieuwe eigenaar nog lang plezier hebben van deze straaljager.

p.s. velen kopen een gebruikte P zonder iets van de vorige eigenaar te weten en zouden in dit specifieke geval zeggen; "Sow das net ingereden met die kilometerstand en garantie; no brainer" nu weet je iets meer thats all.

07 dec 2009 20:13
Profiel
PorscheForum Rakker
wm550spyder, ik vind het tof van je dat je de informatie zo spontaan los laat je schaat er niemand mee, sterker nog je geeft weer hoe de historie is, dat is een eerlijker beeld dan sommige mensen scheppen, daarnaast lig ik er niet zo wakker van er zit twee jaar garantie op, ik rij gemiddeld 45000 km per jaar als er nog wat zal zijn komt het er wel uit, 2 a 3 jaar zakelijk rijden en dan misschien naar prive

07 dec 2009 20:32
Profiel
Haarlem
Graag gedaan. Ik twijfelde wel even aangezien ik nu ook weer niet de privacy wil schenden van de vorige eigenaar maar zo is alles ok. Heb je de 19 inch winterbanden (die schaft ik niet bepaald iedereen aan bij zijn P) er ook bij gekregen (wanneer krijg je hem eigenlijk)?

Laatst bijgewerkt door Wouter op 07 dec 2009 20:37, in totaal 1 keer bewerkt.

07 dec 2009 20:35
Profiel
Moderator
PF #57
je moet wolf ook niet zo serieus nemen joh!

07 dec 2009 20:37
Profiel
Haarlem
Nee, dat is wel zo Horn maar het doet je wel afvragen of je er goed aan doet dergelijke info te geven.

07 dec 2009 20:38
Profiel
Moderator
PF #57
ja. ik vind van wel.

07 dec 2009 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
ik ga woensdag nieuwe turbovelgen ophalen voor 2000,- de aanbieder beweerd dat ze orgineel zijn Daniël Smit van Wittebrug maild mij de gewichten door en dan een weegschaal meenemen, verkoper garandeerd dat het orginele velgen zijn, als het tegendeel aantoonbaar is neemt hij ze terug, mijn bandenboer legt er voor 900 4 nokian winterbanden om, Porsche heeft ook een aanbieding voor € 6800, voor het verschil gaat er een stinger dsi in met uitbreiding op voor de laser voor en achter en niet te vergeten de km registratie

07 dec 2009 20:47
Profiel
Haarlem
Er zaten 4 winterbanden bij die bij mijn weten in opslag liggen bij Wittebrug (hij is van Wittebrug autolease) vandaar dat ik het vroeg.

07 dec 2009 20:50
Profiel
PorscheForum Rakker
januari gaat hij in de boeken, en dan ga ik er mee rijden

07 dec 2009 20:50
Profiel
PorscheForum Rakker
ik heb het nagevraagt, de jongen die bij de service desk zat attendeerde mij erop, maar het zijn geen turbo velgen de verkoper had in het systeem gekeken daar stonden de wielen met winterbanden niet meegefactureerd, dus de velgen zijn van jouw werkgever, misschien het wel het moment om actie te ondernemen deze terug te halen, als je werkgever er niets mee wil kan jij er wat mee, handel of onder je eigen auto, wel zwart gespoten natuurlijk
dan rij je in de winter er ook warm bij ha ha

bedankt voor je tip, maar ik ga toch voor de orginele turbovelg, hij schijnt de lichtste te zijn van het hele gamma

07 dec 2009 20:56
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
ik denk dat het goed is dat je wat extra info hebt gegeven dat de auto netjes gebruikt is, anders zou het toch kunnen blijven knagen.

07 dec 2009 20:58
Profiel
Haarlem
997 turbo schreef:
ik heb het nagevraagt, de jongen die bij de service desk zat attendeerde mij erop, maar het zijn geen turbo velgen de verkoper had in het systeem gekeken daar stonden de wielen met winterbanden niet meegefactureerd, dus de velgen zijn van jouw werkgever, misschien het wel het moment om actie te ondernemen deze terug te halen, als je werkgever er niets mee wil kan jij er wat mee, handel of onder je eigen auto, wel zwart gespoten natuurlijk
dan rij je in de winter er ook warm bij ha ha

bedankt voor je tip, maar ik ga toch voor de orginele turbovelg, hij schijnt de lichtste te zijn van het hele gamma

Supervaag verhaal (niet van jou maar van Wittebrug). De auto is geleverd met de originele turbovelgen (en alle opties incl bijlagen :mrgreen: ) waar de winterbanden ook steeds op werden gemonteerd.

07 dec 2009 21:03
Profiel
PorscheForum Rakker
wolf schreef:

Zozo dat klinkt niet echt positief....
Weet je wel hoeveel bestuurders jou auto heeft gehad dan....? :scratch:

07 dec 2009 21:28
Profiel
PorscheForum Rakker
wm550spyder,

ik heb begrepen dat er winterbanden op de velgen van de carrera s gemonteerd waren, en dat deze van de huidige eigenaar zijn, ik heb de verkoper gevraagt om de eigenaar te benaderen als de velgen toch van hem zijn of hij er wat mee wil, of wil verkopen

maar eh begrijp ik dat jullie de banden op dezelfde velg wisselde ?
dat wordt mij overal afgeraden i.v.m. beschadigen van de band bij wisselen
en je rijd er toch maar 10 to 30.000 km mee volgens zeggen, dat zal wel 3x wisselen per jaar worden ( 15.000 per set a 900 euri )

07 dec 2009 22:22
Profiel
PorscheForum Rakker
hoeveel verschillende berijders kan je krijgen met 17.500 in 3 jaar
dat is nog geen 500 km per maand, leasekosten schat ik in op 3500,- per maand ( nieuwwaarde 2007 € 220.000,-) dat is € 7,- per kilometer

wie stuur je er dan allemaal mee weg ? als de jongste bediende de post weg brengt verbrand je € 50,- ha ha

07 dec 2009 22:30
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Van harte! Da's idd een leuke spontane actie! :cheers:

07 dec 2009 22:31
Profiel
Timeless
Dude , ben je register accountant , al die cijfers , ben helemaal tureluurs

Afbeelding

07 dec 2009 22:33
Profiel
Haarlem
De winterbanden werden inderdaad gewisseld op de originele turbowielen. Alleen bij de Cayenne's ging dit niet vanwege de wielmaten.

De baas reed er mee en soms de chauff maar van een beroepschauffeur mag uiteraard voorbeeldig rijgedrag verwacht worden. De post brengen wij al jaren met de Veyron weg..... :mrgreen:

07 dec 2009 22:35
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Gefeliciteerd met de aanschaf '997 Turbo' :ba:

@WM550: volgens mij een leuk wagenpark bij je werkgever :drive: :thumleft:

07 dec 2009 22:44
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende