De remake van 'the taking of pelham 123' http://www.imdb.com/title/tt1111422/ met Denzel Washington en John Travolta was wel leuk. Niet super, maar de moeite van het kijken wel waard
.. zonder (de juiste) ondertiteling moet je wel de engelse, duitse en franse taal machtig zijn ... beetje italiaans helpt ook
MI 'n typische QT film ... en daar hou ik wel van ... ookal is deze inderdaad iets minder ...
Als je o.a. Reservoir Dogs (1992), Pulp Fiction (1994), Jackie Brown (1997), Kill Bill (2003/2004) en Death Proof (2007) niet kunt waarderen, kan je MI beter niet (gaan) kijken
19 okt 2009 22:12
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Re: TV, Movie & IMDB
QT is absolute top. Dus de verwachtingen zijn hoog gespannen. Ze slagen er wonderwel goed in om de DVD kwaliteit onder de pet te houden. En cam's kijk ik niet. Dan wacht ik wel
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
19 okt 2009 22:15
horn
PF #57
heb de dvd kwaliteit al voorbij zien komen. alleen totmbo wil nooit kijken zonder ondertitels dus wacht ik nog even tot een of andere halfdebiele babelfish weer een avond heeft zitten typen (ik erger me altijd kapot aan de taalfauten van die amateur vertalers, maar ja - geen keuze.... ).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
19 okt 2009 22:56
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Het woord geeft al een aardige hint, amateurs: liefde werk, oud papier.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
19 okt 2009 22:58
horn
PF #57
weet ik ook. alternatief is wachten tot ze op dvd uitkomen. en mijn ergernis over de taallfouten is groter dan mijn geduld. Dus ik zeur ook niet, ik hóef ze niet te kijken. Maar ik vind het wel jammer. Zou het zelf beter kunnen. Ben helaas een taalpurist...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
19 okt 2009 23:04
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Ik erger me soms ook dood aan de slechte vertalingen.
Tenslotte: de drank is sterk, maar de lapjes zijn niet gaar (de geest is sterk, maar het vlees is zwak)
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
19 okt 2009 23:15
bully
Olaf schreef:
.Als je o.a. Reservoir Dogs (1992), Pulp Fiction (1994), Jackie Brown (1997), Kill Bill (2003/2004) en Death Proof (2007) niet kunt waarderen, kan je MI beter niet (gaan) kijken
je vergeet from dusk till down
19 okt 2009 23:59
Olaf
911 Carrera S
Stond niet voor niets o.a.
... nu nog even het jaartal opduikelen, Bully
20 okt 2009 7:47
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Al redelijk oud, maar mijn lievelings film:
Cinema paradiso! Kent iemand die
20 okt 2009 9:18
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
bully schreef:
je vergeet from dusk till down
Dan vergeet jij True romance...
20 okt 2009 9:47
Jort
Groningen
Olaf schreef:
.. zonder (de juiste) ondertiteling moet je wel de engelse, duitse en franse taal machtig zijn ... beetje italiaans helpt ook
Dat was lachen, in een opwelling met mijn Amerikaanse vriendin Tuschinski binnengestapt en IB bekeken. Bovenstaand feit was me even ontschoten, dus de dame in kwestie was not amused.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum