|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Omegagent
Porsche Boxster Tiptronic 2.5Nazareth
|
transmissie vraagje
Als ik vanuitstilstand in D vertrek dan staat hij in 2de. als ik ietwat sportief optrek dan springt hij wel eerst naar 1ste..om zo van 2de naar 3de enz te gaan. Is dit normaal?
als ik in M vanuit stilstand vertrek dan is het altijd uit 1ste.
mvg Kevin.
|
10 dec 2009 2:36 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Re: transmissie vraagje
Ja
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
10 dec 2009 8:09 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
de eerste automaat van porsche, die in de 964, deed dit ook al. Zal dus wel goed zitten. je kan m wel via tiptronic terug in de 1 zetten bij stilstand neem ik aan
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
10 dec 2009 10:35 |
|
|
Omegagent
Porsche Boxster Tiptronic 2.5Nazareth
|
oké bedankt....
|
10 dec 2009 14:12 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Volstrekt normaal gedrag van de tiptronic 'by design' Je kan altijd met de hand bij stilstand naar de 1e versnelling terugschakelen vanaf het stuur.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
10 dec 2009 14:42 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|