Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 5:33

Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
audio geleuter... 
Auteur Bericht
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
horn schreef:
Nu nog een goede muziekinstallatie erin en all is well 8)

He onze Kevin had nog een leuk radiootje voor je 964, hoef je helemaal niet mee te tikken, dan dreunen je cupspiegels zomaar ervanzelf af, CDeetje van Rammstein op en boemen, je gebit Clutst ed dubbel uit en je Hat dreunt ook weg, succes verzekerd :lol: :lol:

Afbeelding

20 jan 2004 20:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Mijn persoonlijke mening van de foto hierboven ... ronduit BELACHELIJK :!:

Kan me absoluut niet vinden zo'n toestanden in een P ... :?

Trouwens niet zonder risico ook .... benzine tank ...
:wink:

21 jan 2004 7:04
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
John, dit is wel weer een pietsie te veel. Ergens tussen deze drive-in disco en het standaard orgeltje...

Meer een keer de speakers vervangen en bv. die Pioneer van een paar threads geleden erin. Zit er ook serieus over te denken om de Nokia Bluetooth carkit in te bouwen. Zo'n klein knopje op je dashboard en verder niks. Test sinds 3 dagen zo'n bluetooth oordopding van Nokia en dat vind ik dus niets. Voel me net Captain Kirk... :wink:

D'r zitten vast ook wel mensen met verstand van audio op dit forum... Wat vinden die van
http://www.phatnoise.com/products/digitalmediaplayers/porsche.php

O.a. 'speciaal' voor Porsche...

21 jan 2004 9:48
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
D'r zitten vast ook wel mensen met verstand van audio op dit forum... Wat vinden die van

O.a. 'speciaal' voor Porsche...

Heb "geen" verstand van audio, maar .....

"The Porsche compatible PhatBox works with select original Porsche car stereos (see below). It installs in the same location as a CD changer .....

Compatible with the following 1999-2002 Porsche car stereos:
•CDR-220 (w/ CD player)
•CR-220 (w/ cassette)
•Not compatible with PCM (Navigation system).
•Not compatible with 2003 and newer Porsches.
"

Met alleen de VetBoks :mrgreen: ben je er dus nog niet :roll: .

21 jan 2004 10:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 944 '89
Amsterdam
Bericht 
horn schreef:

Kenwood heeft ook al een tijd zo een systeem, slaat niet echt aan. Belangrijkste vraag is, wat wil je. De Bluetooth carkit van Nokia is vrij prijzig. 200 euri in die richting. Wel heel mooi systeem met dat draaiknopje. Wel alleen compatible met Nokia. Parrot bied die mogelijkheid wel. Ook heeft deze het geluid over de speakers. Heb beide gehoord, beide goed geluid.

21 jan 2004 11:42
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Nee dat zag ik. Je hebt overigens ook een vetboks voor pioneer of sony en niet speciaal voor P. Het leuke is dat ze zeggen dat je de vetboks op dezelfde plaats kan monteren waar je normaliter je cd wisselaar monteert. Echter, waar dat is kan je ook weer een hele lange thread over opzetten... onder de stoel, achter de stoel, voorin tegen de zijkant, in het reservewiel blablabla. De 'standaard' plaats is er in ieder geval niet bij de 911... :?

21 jan 2004 11:43
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Kevin schreef:
De Bluetooth carkit van Nokia is vrij prijzig. 200 euri in die richting. Wel heel mooi systeem met dat draaiknopje. Wel alleen compatible met Nokia. Parrot bied die mogelijkheid wel. Ook heeft deze het geluid over de speakers. Heb beide gehoord, beide goed geluid.

Nokie 149 euri. Over Parrot (de 3000) lees ik op internet verschillende berichten. Kevin, heb jij er ervaring mee of een keer gezien? Ken je iemand die dat ding gebruikt en wellicht zijn/haar ervaringen wil delen? Over de parrot stond ook in de laatste 911 & Porscheworld een testje. Zal ik er ook nog even bijpakken.

21 jan 2004 12:04
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
..... dezelfde plaats kan monteren waar je normaliter je cd wisselaar monteert. Echter, waar dat is kan je ook weer een hele lange thread over opzetten... onder de stoel, achter de stoel, voorin tegen de zijkant, in het reservewiel blablabla. De 'standaard' plaats is er in ieder geval niet bij de 911... :?

Nee, een wisselaar en dus ook een vette boks zijn niet echt handig in een 964 :? . Een enkele-cd-speler schiet echter tekort op langere stukken (ook als je vrouw niet meegaat ;)), zeker als je een wisselaar gewend bent. Dit is dan ook de reden dat ik voor een mp3-speler heb gekozen (toch een groot assortiment muziek aan boord :lol:), maar dan wel eentje die wat betreft stijl bij de rest past en een kwalitatief zeer goede .....
inderdaad DIE ;) :ba:

De juiste carkit voor mijn Nokia zat er al in toen ik 'm kocht :D , anders had ik waarschijnlijk voor de bluetooth gekozen ..... hoewel ik het wel lastig vind dat je niet ziet wie er belt :? :wink: .

PS Shark ..... topic splitsen :?: ..... kan wel een nieuw topic aanmaken, maar de relevante berichten niet meenemen ;) ...... misschien toch maar ..... :roll:

Groet,
Eric

21 jan 2004 12:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 944 '89
Amsterdam
Bericht 
horn schreef:
Kevin schreef:
De Bluetooth carkit van Nokia is vrij prijzig. 200 euri in die richting. Wel heel mooi systeem met dat draaiknopje. Wel alleen compatible met Nokia. Parrot bied die mogelijkheid wel. Ook heeft deze het geluid over de speakers. Heb beide gehoord, beide goed geluid.

Nokie 149 euri. Over Parrot (de 3000) lees ik op internet verschillende berichten. Kevin, heb jij er ervaring mee of een keer gezien? Ken je iemand die dat ding gebruikt en wellicht zijn/haar ervaringen wil delen? Over de parrot stond ook in de laatste 911 & Porscheworld een testje. Zal ik er ook nog even bijpakken.

Werk bij een car audio bedrijf dus wel beetje ervaring. Beide meer gehoord, Nokia gewoon super. Wel een mutebox ertussen zodat je geen losse speaker hoeft te plaatsen. Staat lelijk en gaat weer ten koste van een plastic deel.

En idd, MP3 speler de oplossing. Pioneer heeft hele nette met klassieke looks. De DEH-77MP uit mijn hoofd. Mosfet versterker ingebouwd. Leuke composet erin en klaar is horn.

21 jan 2004 13:01
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Kevin,

Maak eens een (scherpe :D ) prijs voor Nokia of Parrot icm mutebox en Pioneer incl inbouw? Of zeg jij (tenzij de de eigenaar van je bedrijf bent :wink: ) kopen en zelf inbouwen?

21 jan 2004 13:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 944 '89
Amsterdam
Bericht 
Horn,

Ik ben niet de eigenaar, zelf inbouwen zonder ervaring zou ik niet aan beginnen. Is gewoon weg te lastig en dan storingsgevoelig.

Je komt uit Bilthoven? Wij zitten in Duiven, 4 na laatste afslag van de A12 voor de Duitse grens. Das klein half uurtje voor je. Ik zou zeggen kom eens langs en combineer t met een leuk ritje Oberhausen. Leuke combi prijs kunnen we dan altijd tot komen.

21 jan 2004 13:57
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Ik weet waar Duiven ligt, kom er wel eens bij de Ikea (=hofleverancier bij PaSCal en mijzelf :D ). P staat nu bij Motron in Renkum (garantiekwaaltjes oplossen en wordt vandaag ook nog getaxeerd). Werk in Veenendaal, dus Duiven-Veenendaal is niet echt de afstand. PB me even je werkadres, bel ik je wel een keer voor een afspraak.

21 jan 2004 14:02
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 12 berichten ]