Auteur |
Bericht |
Airhead
1986 C1Friesland
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Ik ben zelf meer voor een revival van de ATS cookie cutters.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
09 dec 2009 19:36 |
|
|
mb carrera
porsche 911 carrera 1986 mosgroentwisk
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
fuchsen eronder? waarom deze zijn toch nog netjes ?
_________________________________________ porsche what else?
|
09 dec 2009 20:58 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Precies...en als je dan € 100,= durft te vragen, dan vinden ze het nog veel te veel ook.... @mb carrera... Vind ik dus ook. Ooit worden het wel originele Fuchsen, maar voorlopig is het zo al een geweldige verbetering. Wim schrijft het al: het is tzt zo gepiept
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
09 dec 2009 21:03 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
De bandjes die er nu onder liggen eerst lekker opgummen en in de tussentijd kijken of je ze goedkoper kan uithalen dan deze
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
09 dec 2009 21:09 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Zien er niet echt netjes uit voor €1600,toch? (=3750 guldentjes incl verzending) Dat omrekenen naar guldens doe ik eigenlijk nooit meer. maar ff snel (en onjuist) hoofdrekenend hoopte ik boven de 4000 pietermannen uit te komen. Just for the sake of argument. Maar die 4000 haal ik helaas net niet.Wat zijn mijn redelijk nette 7JX16 en 8Jx16 Fuchsjes zo langzamerhand eigenlijk waard; meer dan het resterende gebakkie? Oja, Cookie cutters moet je hebben. Ook lekker goedkoop.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
09 dec 2009 21:20 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Teledials. Die zijn gaaf.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
09 dec 2009 22:02 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Een onderschatte velg imho overigens zijn hopen fuchs verkloot aan opgevoerde kevertjes...
_________________________________________ oud is beter
|
09 dec 2009 22:16 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Heerlijke kleur, weer eens wat anders dan de geijkte keuzes! Ziet er fantastisch uit heren, stukje vakwerk!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
09 dec 2009 23:44 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
@ airhead 6 + 8 X16 voor €2299,-
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
09 dec 2009 23:50 |
|
|
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
De keuze voor Fuchs is inderdaad erg voor de hand liggend en past ook in het tijdsbeeld... Toch vind ik de huidige velgen zeker net zo mooi... De eerste 3.2 die ik bijna had gekocht had ze er ook op liggen... Zag er erg strak uit... Overigens adviseerden de meeste mede-forummers me om snel Fuchsen te nemen... Dit terwijl de 3.2 bij introductie met telefoonvelgen werden geleverd!!! Fuchs 15" werden pas in 1988 (correct me if i'm wrong) als standaard geleverd...
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
10 dec 2009 0:08 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Laatste vorderingen, de ruiten geplaatst en deuren afgehangen. Alles lekker in en onder de wax voor de strips erop gaan, weten we zeker dat de roest duivel daar niet meer kan werken. Audio getest en wat een geluid. Voor de de deuren afbouwen, eerst even het targadak erop en afstellen, om alles weer water dicht te krijgen.
|
10 dec 2009 17:42 |
|
|
jack-in-the-box
West-Vlaanderen (België)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
cup spiegels?
|
10 dec 2009 18:32 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Oeh, daar ga je met je 'terug-ombouw'...
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
10 dec 2009 22:38 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Ook door Renger weer makkelijk terug te plaatsen als hij dat wilt. Imbus sleutel, stekkertje wisselen en klaar. Net of de 914 origineel is met die koeien vanger vooronder, of is het voor hazen in de polder dood te rijden.
|
10 dec 2009 22:54 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
mooi hoor Wim (Timo) gaat weer de goede kant op renger je gaat 8 jan zeker halen
|
10 dec 2009 23:03 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Als alles meezit dit weekend klaar, maar kom ik nog op terug. Eerst bewijzen verzamelen.
|
10 dec 2009 23:10 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
10 dec 2009 23:29 |
|
|
Wimpie77
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
En daar blijft het bij hoor Renger! De rest bepalen wij weer!
_________________________________________ * * *
|
11 dec 2009 10:33 |
|
|
jack-in-the-box
West-Vlaanderen (België)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Viel me gewoon op, mag ik uit cabrioWim zijn post aannemen dat je ook een setje "olifanteoren" in de gepaste kleur hebt? no hard feelings
|
11 dec 2009 13:37 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Nu terug weer wat leuks, onze hobby's, auto's dus Bloed, zweet en tranen heeft dit gekost, maar we hebben hem (targa beugel) weer netjes gekregen. resultaat na 6uur arbeid.
|
11 dec 2009 17:13 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
ja als je alles voorziet van een label is het makkelijk terug te zetten he
|
11 dec 2009 17:15 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
11 dec 2009 17:19 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Nog heeeel even geduld
|
11 dec 2009 17:21 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Schitterend die geborstelde beugel
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
11 dec 2009 20:16 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Morgen ga ik bij Timo en Wim kijken!!!!!!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
15 dec 2009 10:09 |
|
|