Auteur |
Bericht |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: Cup velgen zwart of zilver?
Zit jij wel eens op een Seat gerelateerd forum?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
11 dec 2009 22:55 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Leuk dat je dat zegt Ik heb ooit deze seat gehad Is zo'n beetje de enige seat die ze zelf ontwikkeld hebben toen ze nog van FIAT waren. Eind jaren 70 zijn er 50 geimporteerd in Nederland. Strak sturend karretje met een ItalDesign koets. Alleen roesten Maar verder heb ik niets met seat, sorry
_________________________________________ rouge et noir
|
12 dec 2009 0:49 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Maakt verder niet uit hoor maar die foto heb ik ooit geplaatst op een Seat-forum. Het is namelijk mijn 964 met gephotoshopte velgen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 dec 2009 1:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Zilveren BBS op een zwarte 964 is ook wel een statement...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 dec 2009 2:33 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ziet er zeker heel gaaf uit Horn. Ik heb nog steeds een set tweedelige BBS velgen in de garage liggen maar ben er nog steeds niet uit welke kleur ik deze zal maken. Helemaal polijsten zou ook nog een optie kunnen zijn.
|
12 dec 2009 2:50 |
|
|
MickRS
|
Fotootje was gewoon gegoogled.... Heb je ze nu wel onder je 964 Enne, die zilveren onder die zwarte 964 Ik vind die BBS wielen toch wel heel errug mooi onder dit type P
|
12 dec 2009 11:43 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Mooi zo. Ondanks dat ik erg van origineel houd vind ik dit erg mooi. Off topic, Zijn witte knipperlichten ooit origineel geleverd op een 964?
_________________________________________ Nie janken.
|
12 dec 2009 13:02 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee. Sterker nog, Porsche heeft geen witte knipperlichten voor de 964. Is allemaal aftermarket spul en ook veel kaf onder het koren (dat binnen een jaar geel verkleurt etc). Er is één merk (volgens mij Bosch) dat echt goede levert (Erwin verkoopt ze), is een goede kwaliteit dat niet verkleurt.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 dec 2009 13:15 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Het gaat om het contrast.Bijvoorbeeld zoals Porsche het ook doet met de laatste type's GT3 RS.Dus zwarte(donkere)velgen onder een donkere auto niet doen. Mijn screensaver is nu een lichtblauwe 997 met oranje GT3 wielen....kwijllllll.....
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
12 dec 2009 14:17 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Ik vind de BBS E88 en E28 Rennsports met magnesium centers top Ik ga mss een setje aanschaffen met Rubystone centers
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
13 dec 2009 17:10 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
_________________________________________ Boxer power.
|
13 dec 2009 17:24 |
|
|
MickRS
|
Heel goed plan Als ik een 964 zou hebben, zou die zeker op BBS staan
|
13 dec 2009 17:34 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Ik zeg: RUF
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
13 dec 2009 17:55 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
van die BBS velgen zoals hierboven, die zaten vroegah toch altijd op de calibra's en vectra's , en dan van die lettertjes aan de zijkant doe mij maar iets van ruf of van die speedlines
|
14 dec 2009 1:25 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Tegenwordig kosten die BBS's meer als een calibra of vectra Tja de Ruf speedlines heb ik een keer gehad, helaas liep dat verhaal niet goed af Deze speedlines zijn ook in the running voor een plaats onder mijn 964
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
14 dec 2009 12:52 |
|
|
horn
PF #57
|
Onder iedere andere 964 - mooi! Onder de jouwe? Zonde... Die er nu onder zitten zijn gaaf!!!!!
|
14 dec 2009 17:33 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Na het hele draadje gelezen te hebben blijkt dat de meerderheid van mening is dat op een 'straatauto' - geen (GT3) RS dus - een glanzende, donkere velg helemaal past bij een lichtere kleur lak met een dun randje zilver o.i.d. voor de overgang tussen beide. Zo denken wij er ook over ( zie event. album )
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
14 dec 2009 18:01 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Ik ben het met je eens over de Cup1's maar ik wil nog een set extra velgen er bij hebben. Ik dacht in plaats van Cup replicas iets anders te kopen, because i doooo like to be different
|
14 dec 2009 18:41 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Das je goed recht.
Wat is er overigens niet goed gegaan met je speedlines?
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
14 dec 2009 21:39 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Niet goedkoper dan een BBS set maar wel net zo gaaf zijn de velgen van Cargraphic. En als Walter Rörhl ermee gezien wil worden is het gewoon toegestaan dus.
|
14 dec 2009 22:03 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
't was meer een grap over de feit dat mijn Ruf gestolen was..dus niet goed afgelopen
|
15 dec 2009 13:07 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Lijkt me bijkans onverkoopbaar, moet ooit boven komen drijven... Sterkte iig.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
17 dec 2009 22:13 |
|
|