Auteur |
Bericht |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
Goedemorgen,
Lekker zo'n glaasje b....ier, euh, ik bedoel: lekker zo'n ontbijtje.
Half dagje werken en dan weer lekker naar huis.
Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
04 dec 2009 8:34 |
|
|
cabrio wim
|
De oplossing. http://www.youtube.com/watch?v=TmNLnSoykBkWas gisteren op TV vanwege de geluidsoverlast.
|
04 dec 2009 10:54 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Middag hierbij open ik het weekelijkse kroegavondje genaamd VrIMiBo (Vrijdag Middag Borrel) ... even bij komen van de drukke week met een lekker drankje erbij
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
04 dec 2009 17:51 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Cheers too! Heb net een Masi open getrokken, n Venetiaanse rode wijn, past mooi bij mijn gebakkie in Venetiaans blauw....
|
04 dec 2009 18:01 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Radboud, speciaal voor jou. Verhalen komen nog wel. Ik moet nu dit weekend alles op een rijtje zetten ivm opvang Lucas.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 dec 2009 18:10 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Mag ik ook eentje pakken, lekker zo een Belgisch biertje
|
04 dec 2009 19:40 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Uiteraard mag je er 1 pakken, het gaat hier vooral om een hint in een ander soort hunt
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 dec 2009 19:59 |
|
|
JMS
|
Ben er klaar voor Sigie Let the hunt begin
|
04 dec 2009 21:13 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik geef op de valreep nog een rondje
|
04 dec 2009 21:23 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Nu bij het Porscheforum: Biertje met uitzicht Lekker, ik neem er ook een.
_________________________________________ rouge et noir
|
04 dec 2009 22:25 |
|
|
JMS
|
Gezondheid Mick
|
04 dec 2009 22:26 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Proost Hunt, wat is dat? Ik wist net niet eens meer wat ik vanavond had gekookt en gegeten...lijkt me een hunt organiseren niet echt het juiste moment
|
04 dec 2009 22:49 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
04 dec 2009 23:59 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Heb zeer veel respect voor Willem B .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
05 dec 2009 0:43 |
|
|
Ewout
|
Mogguh, Dick geniet waarschijnlijk nog even van zijn welverdiende rust, dus zal ik het licht maar aandoen. Ik lees dat Sigrid ergens mee gefeliciteerd wordt, maar ik weet niet of dat wel over haar verjaardag gaat. Zo ja: van mij uiteraard ook van Harte Fijne zaterdag.
|
05 dec 2009 7:12 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, doe mij maar eerst een koffie, want al die zoete zooi hoef ik 's morgens niet. Gaat aan de anabolen, dus vandaar misschien.
|
05 dec 2009 8:38 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers ik was even aan een goeie nachtrust toe maar het is ook wel eens lekker om zo aan te kunnen schuiven ik neem eerst maar eens een heerlijke koffie om wakker te worden Ewout thanks voor het ontbijt mauk en weekendse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
05 dec 2009 9:32 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Wanneer stopt het met regenen
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
05 dec 2009 10:03 |
|
|
Ewout
|
Voorlopig niet helaas. Was zelf gisteravond weer eens ouderwets doorweekt toen ik op de fiets van mijn werk kwam.
|
05 dec 2009 10:05 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen (met dat ik op 'nieuw antwoord' klik is het 9:11 uur),
Gisteren van de 'Sint' wat cadeautjes gekregen met de opmerking dat ze pas vandaag mochten worden uitgepakt. Ben erg nieuwsgierig maar m'n lief ligt nog te slapen dus daar wacht ik dan maar op.
Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
05 dec 2009 10:12 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Tip: zet Dream Theatre even lekker hard aan
|
05 dec 2009 10:18 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morguh... het regent hier ook al tijden en het lijkt niet te stoppen als ik zo naar buiten kijk... Net nog even buiten geweest om de hond uit te laten maar... het is niets buiten.
Zo eerst een bakkie... en dan ga ik broodjes bakken.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
05 dec 2009 10:30 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen....pillen, tot daar aan toe, maar die van Marcel...nee dank je. Jarig ben ik ook niet. Soms lopen dingen wat vreemd. Ik sollicteerde op baan A, werd gevraagd voor baan B. Heb nu, na 1 gesprek baan B . Dit kwam zo onverwacht, dat de boel even op z'n kop staat. Want woensdag hoor ik ook nog of ik baan A heb. Keuzes, dingen regelen, kiezen voor praktisch of veel leuker, maar erg lastig ivm thuissituatie.....ach, er zijn ergere dingen in het leven. En Willem is vreselijk zielig
|
05 dec 2009 10:59 |
|
|
Ewout
|
Oppas e.d. is uiteindelijk altijd wel te regelen. Ik hoop voor jou dat je de baan kan krijgen die je het liefste hebt. Plezier in je werk is erg belangrijk. Je hebt nog heel wat jaartjes voor de boeg, toch?
Succes met de beslissingen!
|
05 dec 2009 11:26 |
|
|
JMS
|
Zo is dat, succes verder, en misschien is baan C nog leuker
|
05 dec 2009 13:49 |