Total loss, leuk verhaal,
Oom van mij kocht een nieuwe luxe Opel en ging direct op vakantie naar Oostenrijk.
Bij Rosenheim kwam hij in een kettingbotsing en werd naar de plaatselijke dealer gebracht.
Hij kreeg een huurauto mee en kon verder op vakantie en bij terugkomst liet hij mij de foto's zien van de schadeauto.
Wij naar de plaatselijke Rabo waar hij is verzekert en na een paar telefoontjes werd er gemeld dat de auto niet werd teruggehaald, want hij ging naar de sloop.
Heb de auto direct gekocht van mijn oom en zette de huurauto op de autoambulance en ging richting Rosenheim.
Was wel zo verstandig om het kenteken in ontvangst te nemen (hij zat er nog bij) en de auto te betalen.
Bij terugkomst de auto direct in de garage gezet en zag al dat ik een (zeer) goede deal had gemaakt.
Maar toen kwam de verzekering erachter en wilde de auto alsnog zien en werd nogmaals door Ravenstein (toen nog) getaxeerd.
En ja het bedrag was enorm veel meer als dat ik had betaald, maarja ik had hem al gekocht met goedkeuring van de Rabo Bank.
Het werd een zeer velle strijd die ik uiteindelijk wel won en heb de auto later keurig hersteld en aan de plaatselijke aannemer verkocht met pakweg 2000 km op de teller.
En wat denken jullie
, heb met dat bedrag en wat erbij mijn eerste 911 gekocht