Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
 Re: Voorbeeld van Politie wil meer bonnen schrijven
Heb je er nog steeds Poolse platen op zitten dan? 
|
14 dec 2009 0:41 |
|
 |
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
Idee voor een nieuw draadje  , variatie houdt het levend hier 
|
14 dec 2009 1:44 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
 Ging me overduidelijk om 't feit, dat ik vind, dat men de weg kwijt is ; een werknemers die geen kruis mag dragen over zijn kleding als teken van zijn geloof, terwijl de "muts" (zoals Jeroen Pauw zo mooi kon zeggen  ) wél als teken van geloof gedragen mag worden door dezelfde werknemers. Zulke laffe standpunten werken hardere opinies in de hand, althans, dat bemerk ik bij mezelf...
|
14 dec 2009 7:19 |
|
 |
horn
PF #57
|
ik zou in dat geval dus gewoon een hoofddoek met een kruis erop gaan dragen. al dat gereguleer, soms vraag je je idd af of er niks belangrijkers is... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 dec 2009 8:03 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Wat nu als ik als atheïst een ketting zou dragen met een kruis, gewoon, omdat ik dat mooi vind....
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
14 dec 2009 9:28 |
|
 |
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Er is een tijd geweest dat veel jonge meiden die nog nooit een kerk vanbinnen hebben gezien, met grote kruizen om de nek liepen omdat Madonna dat ook deed!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
14 dec 2009 9:47 |
|
 |
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Madonna....... da's toch een soort internationale versie van patricia paay? 
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
14 dec 2009 10:43 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik vraag mij altijd wel af in hoeverre het krantenbericht de lading volledig dekt. Op zich eens dat we niet op het punt moeten komen dat kerktorens niet meer mogen en minaretten wel, maar volgens mij zijn er nog steeds meer mensen die op hun werk geen hoofddoekje mogen dragen dan er mensen zijn die geen kruis mogen dragen. Het is alleen geen nieuws als je geen hoofddoekje mag dragen.
|
14 dec 2009 10:49 |
|
 |
Devils son
|
Nee. Niet meer en minder dan niet-moslims. Meestal zie je het er niet aan af zelfs. Maar dat is dan ook een beetje een raar figuur. Een doorgedraaide refo zie je ook zelden tot nooit lachen. Ik vind dit een beetje een vreemde vraag eerlijk gezegd... 
|
14 dec 2009 15:11 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
hoezo raar ? ik zie een hoop moslims en met name de vrouwen maken vaak een weinig gelukkige indruk.
_________________________________________ oud is beter
|
14 dec 2009 15:16 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Moet je eens op een basisschool gaan kijken. Kom op mensen, we gaan toch niet hierin vervallen, want dan gaat het echt op slot en de vuilnisbak in zeg... Overigens, ik geef "de media" overal de schuld van. Aan de andere kant, "de media" schrijft wat "de lezer" wil horen, dus in zoverre 
|
14 dec 2009 15:19 |
|
 |
horn
PF #57
|
Zouden homo's nou extra gelukkig zijn? Die Gordon zit altijd te giechelen... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 dec 2009 15:31 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
nounou, de liefde voor de islam zit er hier nog goed in blijkbaar 
|
14 dec 2009 15:35 |
|
 |
Devils son
|
Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat e.e.a. richting moslimbashen lijkt te gaan.
|
14 dec 2009 15:41 |
|
 |
horn
PF #57
|
+1. vandaar mijn opmerking.
|
14 dec 2009 15:42 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Oh ja, en niemand neemt het op voor het CBR?  Goeie lobby die Moslims! 
|
14 dec 2009 15:59 |
|
 |
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Heren,
Ik heb een export bedrijf in verlichting, met voornaamste afzetgebied Midden Oosten en Afrika.
Jullie begrijpen het wel, iedere dag moslims over de vloer vanuit de hele wereld( ja ook vrouwen, meestal ongesluierd!) en hier wordt elke dag gelachen, ook door moslims M/V.
Zakendoen zonder lachen kennen we hier niet!!
Lachen is niemand vreemd, ook refo's, joden, moslims, groene mannetjes lachen regelmatig.......
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
14 dec 2009 16:02 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
nounounou moslimbashen  hypercorrect gezemel.
|
14 dec 2009 16:35 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
lijkt meer op apostolische pulpitis... 
|
14 dec 2009 18:58 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
On topic maar weer . Zo kan het ook als je het niet eens bent met je net verkregen bekeuring Deze hoort eigelijk in ander topic, maar kon het niet laten 
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
14 dec 2009 19:03 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Zou ze in bed ook zo'n herrie maken 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
14 dec 2009 19:06 |
|
 |
Devils son
|
Die kerel staat erbij alsof hij dit dagelijks meemaakt... 
|
14 dec 2009 20:25 |
|
 |
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Heeft iemand de ondertiteling aan kunnen zetten? - ik zat echt niet te bellen... - het was echt niet rood... - your mother must be proud of you... - ...iets over het beroep van de moeder van de agent... - busje komt zo... - ...
_________________________________________ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= Only dead fish go with the flow =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
|
14 dec 2009 20:32 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ik wil het (in dit geval) niet weten.
|
14 dec 2009 22:34 |
|