Auteur |
Bericht |
bully
|
Re: Voor- en nadelen hard top Boxster S
Vind die kleur nou niet echt bij je passen
|
16 dec 2009 21:37 |
|
|
Tinky Winky
|
Hoe bedoel je
|
16 dec 2009 21:39 |
|
|
RonP
|
Lijkt me een nette Boxster !
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
|
16 dec 2009 21:43 |
|
|
Tinky Winky
|
Mijn vriend is er ook dolgelukkig mee!
Oh, hij vraagt net of ik naar beneden kom. Daag.
Laatst bijgewerkt door Tinky Winky op 16 dec 2009 21:46, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 dec 2009 21:45 |
|
|
bully
|
Zo saai voor een ... Vind deze kleur meer tinkywinky en wat zit er allemaal in je handtasje?.....
|
16 dec 2009 21:46 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik zie alleen een kruisje
|
16 dec 2009 21:48 |
|
|
bully
|
Ik ook foto zal je waarschijnlijk niet kunnen gebruiken
|
16 dec 2009 21:51 |
|
|
RonP
|
Zat je boven(op) ?
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
|
16 dec 2009 21:52 |
|
|
911gt2
|
Haha nou ben jij hier een beetje de troll uit aan het hangen En over vrieskou en de Boxster (S) or any Porsche for that matter... wordt het juist niet leuker als de achterwielletjes af en toe een beetje uit het pad stappen Ik heb de grootste lol gehad met achterwiel aangedreven auto's en sneeuw/ ijs.
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
16 dec 2009 22:05 |
|
|
RonP
|
|
16 dec 2009 22:22 |
|
|
911gt2
|
Ja marge was niet het slimste woord om te kiezen nee. Maar goed das wel heel er offtopic
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
16 dec 2009 22:28 |
|
|
RonP
|
|
16 dec 2009 22:33 |
|
|
Anton
Boxster 2.5Utrecht
|
On topic.
Als je in de winter de Boxster als daily driver wilt inzetten kan ik je een hard top adviseren. Van het plastic achterruitje in de softtop schraap je aangevroren sneeuw niet zomaar weg zonder beschadigen. Verder heeft de glazen achterruit in de hardtop verwarming wat snel een goed zicht geeft bij condens. Ook is het stiller en iets warmer. En weegt maar 25 kilo.
Schade aan ruitje door ingevouwen softtop valt erg mee, heb ik dit al drie winters gedaan met een handdoek tussen de vouw zodat die minder scherp wordt en tevoren ruitje met geeigende cleaner behandeld. Demontage is echt onnodig.
En die stoere verhalen van driften op sneeuw en ijs is puur geblaat. Dit kan helemaal niet op de openbare weg met sloten en bomen ernaast. En als je het toch doet ben je niet goed bij je hoofd. Ik heb vorige winter meerdere auto's gezien die een bevroren weg af waren gegleden en daar wil je echt niet bijhoren met je P. Als je toch bezig bent, winterbanden eronder. Maar dat is weer een ander topic...
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
|
16 dec 2009 22:48 |
|
|
RonP
|
Heb zelf ook een hardtop, maar ook in de softtop een glazen ruit, dus geen problemen met invouwen e.d.
|
16 dec 2009 22:52 |
|
|
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
als ik een zeintop tegen kom (voor weinig) ga ik denk ik over, tot die tijd erg blij met mijn standaard hardtop
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
16 dec 2009 22:57 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Dan heb je ook nooit echt gereden met je auto En dat meen ik echt. Heb zelf twaalf winters met een Cobra gereden en dan leer je je auto pas echt kennen. En natuurlijk kan je niet overal driften en dat is al helemaal niet de bedoeling op de openbare weg. Maar ik ben er van overtuigd dat degenen die wel de winter doorrijden in hun sportwagens deze auto's ook beter beheersen bij minder prettige weersomstandigheden. Of iig weten hoe link zo'n ding kan zijn als het glad is...
_________________________________________ rouge et noir
|
16 dec 2009 23:00 |
|
|
911gt2
|
1. Heb ik nooit over driften op de openbare weg gesproken. (alleen over de achterwielen die even opzij stappen) 2. Sneeuw en ijs liggen ook op afgesloten fabrieksterrein. 3. Winterbanden zijn bij ijs en sneeuw leuk maar bij regen heb ik liever een zomerband... En laat dat laatste nou vaker voorkomen in de nlse winter dan het eerste.
|
16 dec 2009 23:05 |
|
|
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
ook bij koud weer en regen heb je met goede winterbanden meer controle als met die harde zomerbanden, ik merk duidelijk verschil
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
16 dec 2009 23:11 |
|
|
porscheboy
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold
boxstercuijk
|
ik kan bijna niet w88 tot er weer sneeuw ligt ...dan is het voor mij een nationale feestdag...als het kan neem ik dan zelfs vrij en dat is dan niet om zout te strooien .....deed ik met 944 968 en911 dus met deze 986 zal ik het ook niet laten om met het kontje te gaan schudden
_________________________________________ 944 s2 sold 968 sold 911(964) sold 986 http://spaces.msn.com/john944s2
|
16 dec 2009 23:24 |
|
|
porscheboy
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold
boxstercuijk
|
ohwjaah ik ben een rustige rijder hahahhahahhaha
_________________________________________ 944 s2 sold 968 sold 911(964) sold 986 http://spaces.msn.com/john944s2
|
16 dec 2009 23:25 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
... rustige rijder in een porsche hahahaha das een goeie grap
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 dec 2009 10:54 |
|
|
Anton
Boxster 2.5Utrecht
|
Om je gerust te stellen: vanochtend heb ik dat geheel onvrijwillig alsnog gedaan. P in z'n achteruit weer de berg af, geparkeerd, en verder naar het werk g-e-l-o-p-e-n.
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
|
17 dec 2009 11:54 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
_________________________________________ rouge et noir
|
17 dec 2009 14:19 |
|
|
rotterdammer
porsche boxsterrotterdam
|
In mijn zoektocht naar een zeintec hardtop kwam ik op deze website. http://www.gtspecials.nl/index.php/hardtops/porsche986
|
17 dec 2009 15:34 |
|
|