sideflipping.... snap alleen niet waarom ie dan ook nog de koppeling gebruikt...?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
22 nov 2009 21:07
Wimpie77
Re: FILMPJES
Opschakelen geen koppeling en terug schakelen wel koppeling... Nog nooit gezien!
_________________________________________ * * *
23 nov 2009 11:04
Jurgen
Westervoort
Dat deed ik vroeger op de motor ook ; bij 't opschakelen geen koppeling alleen bij terugschakelen.
23 nov 2009 18:31
Wimpie77
Neem aan dat het niet bij alle auto's kan... En nee, ik ga het niet proberen!
Heb wel eens een filmpje gezien van een vent in een Volvo die zijn koppeling ook niet gebruikte. Gewoon met 100 doorschakelen naar zijn 5 zonder koppeling.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
24 nov 2009 19:41
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
Wimpie77 schreef:
Neem aan dat het niet bij alle auto's kan... En nee, ik ga het niet proberen!
Heb wel eens een filmpje gezien van een vent in een Volvo die zijn koppeling ook niet gebruikte. Gewoon met 100 doorschakelen naar zijn 5 zonder koppeling.
Dan zat ie wel laag in toeren....
Overigens is het niet verstanding om met een gesynchroniseerde bak te schakelen zonder te koppelen.... ook al kan het.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum