Auteur |
Bericht |
cllinrev
Nieuwerkerk a/d Ijssel
|
Re: Cllinrev
Maar dat klinkt nogal brutaal vind ik heb me pas geregistreerd en dan komt er zon knul van 16 vragen of die met iemand anders mag meerijden .? Mvg, Collin
_________________________________________ Cllinrev & Bjorn221 Collin & Bjorn
|
17 dec 2009 18:57 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Wacht 2 weken En ze smeken of je mee wil rijden Het duurt nog wel ff dus tijd genoeg
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
17 dec 2009 19:04 |
|
|
cllinrev
Nieuwerkerk a/d Ijssel
|
Haha nou ik ben benieuwd maar als ze het echt doen dan is iedereen hier wel super aardig en vrijgevig! !! en ik heb tijd zat dus dat is geen probleem . Met een zeer vriendelijke groet, Collin
|
17 dec 2009 19:07 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Welkom hierro Collin! Zijn er hier zat die plaatjes sparen van eigen karretje, dus komt helemaal goed hier.
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
17 dec 2009 21:29 |
|
|
cllinrev
Nieuwerkerk a/d Ijssel
|
haha dankje wel en ik ben benieuwd wat het hier allemaal te bieden heeft. Zo te horen al heel veel . Maar heb er in iedergeval zin in ! Met vriendelijke groet, Collin
|
17 dec 2009 21:33 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Dat heb ik dus echt nog nooit meegemaakt, of ligt dat aan mij?
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
27 dec 2009 14:57 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ja
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
27 dec 2009 15:08 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Ik ooknie, heb t zelfs een keer gevraagd en toen was er 0 respons, maar dat kan ook aan mij liggen Als er iemand bij mij uit de buurt gaat ga ik iig ook graag mee(tenzij ik tegen die tijd zelf weer een P heb, dan rij ik natuurlijk zelf )
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
27 dec 2009 17:58 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Ik ook niets
|
27 dec 2009 21:41 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
28 dec 2009 10:37 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Collin, Ik ga ook nog wel eens alleen naar meetings toe, als je mij erbij ziet staan kun je mij gewoon vragen of je mee kunt rijden hoor, geen probleem. Alleen woon ik niet echt bij je in de buurt Mensen die foto's maken zijn altijd welkom. De meeste zijn toch fotogeil hier. Krijgen geen genoeg van foto's met hun P erop.................Maar ik niet natuurlijk Ber.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
02 jan 2010 23:19 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Het begin is er ,stel nu die vraag nog eens ± 2 weken voor het desbetreffende evenement
|
03 jan 2010 10:26 |
|
|
cllinrev
Nieuwerkerk a/d Ijssel
|
Hallo allemaal, Ik was even een paar tijden een beetje afwezig maar ik ben er en zal ook regelmatig weer kijken en reageren ! Voor iedereen nog de beste wensen een goed jaar gewenst !! Ik zal nu even een paar vragen beantwoorden. In dat geval kijk ik nog wel haha uiteraard is het super leuk om mee te rijden maar dan moet de eigenaar het er ook mee eens zijn he En als het te veel moeite is dan uiteraard gewoon met te de trein haha. Sorry dat ik was vergeten te reageren ! Ik vind het echt super leuk om dan een rondje mee te rijden !! En ik zal uiteraard ook gewoon foto's maken ! Haha, Dat is wel grappig dat de meeste foto geil zijn. En ik maak voor iedereen foto's hoor dat is geen probleem maar ik heb alleen nog maar even een andere camera wel met heele goede kwaliteit hoor! maar ik kan het daar nog prima mee doen voorlopig Haha bedankt! Zal ik zeker doen Met vriendelijke groet, Collin
|
04 jan 2010 18:25 |
|
|
JMS
|
Gelukkig je leeft nog, nou Collin voor jou ook een fantastisch jaar, en see you in
|
04 jan 2010 21:50 |
|
|
cllinrev
Nieuwerkerk a/d Ijssel
|
Dat komt helemaal goed hoor wanneer ik kan kom ik ! Maar uiteraard wel met Bjorn maar die kan ook vaak genoeg dus jullie zullen ons vaak genoeg zien !
|
05 jan 2010 18:19 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Zijn jullie een Siamese-tweeling kunnen jullie ,jij, hij achterin zitten
|
05 jan 2010 18:51 |
|
|
Jorn
Friesland
|
|
05 jan 2010 19:50 |
|
|
cllinrev
Nieuwerkerk a/d Ijssel
|
Hahahaha Neej hoor dat valt nog best mee, maar ik wiet of het is gewoon dat we met z'n 2en gaan of niet. Want we gaan altijd samen want daardoor mogen we ook door (bijna) heel het land reizen met z'n 2en . Haha sorry daarvoor ! Mvg, Collin
|
05 jan 2010 20:02 |
|
|
Jorn
Friesland
|
[mod aan] Overigens hoef om op je bovenste poster te reageren niet te quoten [/mod aan]
|
05 jan 2010 20:06 |
|
|
JMS
|
Das waar
|