Re: Porsche Boxster treffen McDonald's Veenendaal
Goedenavond allemaal,
Ik heb geen Porsche en ben op dit forum terrecht gekomen tijdens het surfen.
De reden dat ik reageer is een opmerking die mij een beetje stoorde.
Horn, je hebt ooit eens een klok horen luiden maar de klepel, die heb je nooit kunnen vinden.
Er is altijd op zaterdagavond een meeting, niet anders geweest.
Straatracers, petjes achterstevoren (hoezo vooroordeel) het is een show off meeting, dat er een aantal jongens daarna gaan racen moeten ze zelf weten.
Daar is de meeting niet voor bedoeld.
Volgens mij heb je totaal geen idee wat daar gebeurt.
De jongens die daar komen zijn allemaal liefhebbers van auto's.
Net zo als de mensen die op dit forum zitten.
Als je uitgedaagd wordt om te racen zul je het hier zelf wel naar gemaakt hebben.
Hoe geweldig jou auto wel niet is en dat je elke auto wel zoek rijd.
Het meest simpele stomme Golfje wat ziet staan kan een serieuze auto zijn op het gebied van performance.
Ik ben al een tijdje actief in deze scene (2001) en weet wel hoe het er daar aan toe gaat.
Vind het alleen vervelend om te horen dat er mensen zijn met hun vooroordelen terwijl ze niet weten waarover ze het hebben.
Ik zelf heb nog nooit een petje op gehad, laat staan achterstevoren.
Mijn "boombox" staat hier nooit aan.
Er is inderdaad een groepje mensen die enigzins aan die signalement voldoen maar dit is niet de groep waar het omdraait.
Het gootste gedeelte mensen die daar komen zijn serieus met hun auto bezig.
Net als de mensen hier, alleen op andere manier.
Ieder zijn ding.
Ik zal graag dit het hele Porsche forum willen uitnodigen om toch eens te komen kijken op één van de grote maandelijkse meetings die vanaf maart weer beginnen.
Alleen om de vooroordelen weg te nemen en eens te laten zien wat daar allemaal gebeurt.
Stel dat jullie met 10 auto's komen, dan zal ik ervoor zorgen dat er en plek is waar jullie de auto's goed kunnen neer zetten en dat je tussen mensen staat die met passie aan hun auto werken.
Het is niet mijn intentie om een discussie of wat dan ook hier te beginnen en wil het hier eigenlijk bij laten.
Vind het alleen vervelend als mensen vooroordelen hebben en eigenlijk niet weten waarover ze het hebben.
Ik wens jullie alleen heel veel lol en plezier met jullie hobby.
Met vriendelijke groet,
Daniël