Waar komt die spam van gast opeens vandaan???? Elk topic eindigt er zo'n beetje mee
Gewoon 20 keer hetzelfde bericht in verschillende topics plaatsen, lijkt me nogal duidelijk...en makkelijk
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
18 dec 2009 17:04
Rodger that!
Veghel
Re: SPAM
Erick schreef:
Waar komt die spam van gast opeens vandaan???? Elk topic eindigt er zo'n beetje mee
Bedoel je dit :
Code:
SPAM modus aan:
Aan iedereen van van het Porsche forum: Richard heeft veel moeite gedaan een toplocatie te vinden voor een nieuwjaarsborrel waar iedereen binnen afzienbare tijd kan zijn.
Dus schrijf je even in aub dan wordt het een gezellige avond onder het motto "hoe meer zielen, hoe meer vreugd"
dit is het topic: viewtopic.php?f=16&t=25351&start=0
SPAM modus uit.
Of zie ik wat over het hoofd
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
18 dec 2009 23:21
Pascal
‘64 Kever
Re: SPAM
Zo, de aandacht moge duidelijk zijn, dus ik heb ze op alle plekken waar ze niet super on-topic zijn, weggehaald. Met uiteraard het vriendelijke doch dringende verzoek om dit niet meer te doen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum