Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
Ja Renger, jij wordt mijn afreageerproject: wat een *&%$# auto heb je laten opknappen zeg, dat je daar nog in durft te rijden. En dan die andere P, die schaamt zich te pletter als ze met z'n tweetjes op je pad staan. Zoiets Truste
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
17 dec 2009 0:25 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Hier nog geen vlokje , hoor... Dus ik zou niet weten waarvan ik last moet hebben.... Maar ja als alle 911's hier vanwege gladheid opgehokt zijn, rijdt de 968 gewoon door... Ik zelf heb meer last van de rode wijn
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
17 dec 2009 0:37 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Die van mij is in elk geval niet opgehokt,hoop nu op wat sneeuw,zien hoe dat gaat met 2WD Ja,de wijn begint hier ook een beetje te werken! Ben alleen thuis vanavond,dusss..... Renger,wat een prachtauto is het geworden!!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
17 dec 2009 0:56 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Gaat ook niets boven een lekker wijntje...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
17 dec 2009 1:20 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers hier dan een winters ontbijt werk en maukse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
17 dec 2009 7:17 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Mogge @ all, Sneeuw, was dat Er ligt nog niets hier Mag nu naar H'sum Werkse en hou alles heel
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
17 dec 2009 7:44 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Mogge, lekker ontbijtje, hier is het lekker aan het sneeuwen, ligt al 2 cm hopelijk blijft het liggen voor de kerst is lang geleden Fijne dag aan allen
|
17 dec 2009 8:12 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Heb net mijn eerste bakkie op en zal de krant ff doornemen Had toch nog heel wat foutjes bij het grote dictee Moet me maar meer met Porsche's bezighouden Oh hij staat zo lekker warm in de garage Buiten een mooi sneeuwlaagje en de hond vond het prachtig Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 dec 2009 8:31 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Heerlijk, sneeuw Auto laten staan en lekker lopen vandaag en sneeuwballen ontwijken. Mensen geniet van de dag, het ziet er hier allemaal prachtig uit.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
17 dec 2009 9:00 |
|
|
cabrio wim
|
Moguh allen, mooi zo'n witte deken over het land. Straks eens kijken of de pk's erdoor willen. Glij ze.
|
17 dec 2009 9:04 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Volgens de sneeuwradar moet het in Zeeland behoorlijk sneeuwen En behoorlijk in het oosten v/h land
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 dec 2009 9:12 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goede-witte-morgen allemaal,
Vanuit Monchengladbach kan jullie 5e colonne rapporteren dat het ook hier gesneeuwd heeft. Wegen zijn al wel met zout vrij gemaakt, maar aangezien mijn hotel zowat om de hoek ligt van het werk heb ik daar niets aan.
Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
17 dec 2009 9:13 |
|
|
FMSGT3
996 GT3Soest
|
Ik hoop dat het hier ook zo gaat sneeuwen, dan kan ik lekker met de A6 Quattro op pad.
_________________________________________ Leidenschaft Motorsport
http://twitter.com/Fredget64
|
17 dec 2009 9:20 |
|
|
cabrio wim
|
Nou Marcel, hier ,ligt anders een mooie witte deken, nog niet dik, denk zo'n 2cm. Maar sneeuwen doet het hier nu heftig.
|
17 dec 2009 9:50 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedemorgen allen! Ik heb vanochtend even heerlijk in de sneeuw gespeeld met mijn Q5 op een volkomen verlaten parkeerterrein van de Makro hier. Ligt 15 cm. Tsjemig, wat is zo'n Quadro stabiel in de sneeuw. Niks driften, dat ding blijft gewoon strak sturen wat je ook doet. Alleen als de ESP uitgeschakeld wordt en de Sportstand erop, wil ie wat gaan driften...... Zo, bennu uitgespeeld...de blauwe P staat in zijn hok, misschien straks daar ook nog even mee spelen gauw kop koffie en broodje Werk ze en drift ze!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
17 dec 2009 9:50 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
was inderdaad glibberen vandaag gelukkig alles heel kunnen houden! Doe voorzichtig of geniet beheerst van de gladheid van daag
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
17 dec 2009 10:01 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Gazodoor
|
17 dec 2009 10:31 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Hier in Gent al een 5 cm sneeuw...mooi tapijtje..en het gaat maar door.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
17 dec 2009 10:40 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morgen.... wat een prachtig landschap! Hier ligt nu zo'n 6 tot 7 cm En nu eerst lekker ontbijten.. werkze voor diegene die nog moeten!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 dec 2009 10:48 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Het heeft hier tot nu toe alleen vannacht gesneeuwd, cm of 4?
|
17 dec 2009 11:08 |
|
|
Wimpie77
|
Ik heb niet alles gelezen afgelopen 2 dagen, maar als we het over centimeters hebben dan heb ik toch wel gauw een centimeter of 19...!
_________________________________________ * * *
|
17 dec 2009 11:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moet je nodig naar de kapper!
|
17 dec 2009 11:59 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ik dacht al waar blijft die
|
17 dec 2009 12:03 |
|
|
Wimpie77
|
Moet wel zeggen dat mijn kapster(!) hem zonder problemen op 19 centimeter krijgt!!!
_________________________________________ * * *
|
17 dec 2009 12:13 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Jij had toch een kapper met zo'n strak broekie
|
17 dec 2009 13:10 |
|
|