Weetfeitje (term van Boudewijn RIP ); Frua heeft ook nog samengewerkt met Bitter (zie "Vreemde Porsche Eenden") Eerder bekend onder project "Astra" GM stak er een stokje voor: Concurrentie voor de Corvette. Design van Astra Project overgenomen op Intermeccanica basis, start in 1972 400 auto's verkocht tot 1979 V8 met onderdelen van Opel Diplomat Vanwege einde productie Opel diplomat moest Bitter overgaan op onderdelen van de Senator Vervolgens dus auto de Bitter CD
Vandaag de holle spaken verwisseld voor de 19" RUF-velgen. Vind 't zélf erg mooi staan. Zilver gespoten, ook de binnenkant.
25 sep 2009 14:59
ASW
718 Spyder
Re: Ook mooi
Ook leuk Erik.
Oeii... Jurgen..... lekker hoor. Helemaal dik
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
25 sep 2009 15:19
Jurgen
Westervoort
Dank je. Ik was een beetje bang dat ze te groot zouden zijn, maar 't valt me mee.
Heb meer ruimte dan eerst door 't laten vervallen van de spacers vóór, ondanks 235 ipv 225 voor. Achter vreemd genoeg ook meer ruimte. Zal ongetwijfeld aan de andere ET liggen.
25 sep 2009 16:11
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Prachtig !
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
25 sep 2009 16:27
arenarood
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Mooi en gelukkig niet zwart gespoten Welke bandenmaten heb je nu voor en achter dan?
gaaaaaaf Jurgen. Laat nou die staatsloterij maar vallen!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
25 sep 2009 17:43
Jurgen
Westervoort
Die belofte stáát , ook met de nieuwe velgen Harald.
Jaap ; 235 voor en gewoon 285 achter, alleen nu natuurlijk 19". RUF gaf zélf aan 245 voorop te leggen, maar daar heb ik niet voor gekozen omdat ik dit breed zat vind en nu tenminste wat ruimte hou vwb 't inveren. Hij ligt nl ook al iets lager hè. Kan ook makkelijk bij 8,5 J.
25 sep 2009 18:46
Jort
Groningen
Jurgen schreef:
Die belofte stáát , ook met de nieuwe velgen Harald.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum