Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:49

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
La Targa Olandese - 620 Km - gaat niet door .. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Timeless
Bericht Re: La Targa Olandese - 22 Mei 2010 - 620 Km
Radboud , ga mee , met je broer :!:

29 dec 2009 0:01
Profiel
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
@Radboud, misschien denk ik er wel te licht over, maar dat kan ik je pas vertellen na de rit :mrgreen:

Ik zie het nu als een groot feest :ba: , en ga ook echt wel de tijd nemen om onderweg zo af en toe eens te stoppen en een kop koffie te drinken, wat te eten of zomaar even de (lange) benen te strekken. Ik heb geen enkele illusie op voorhand om op de eerste plaats(-en) te eindigen, het gaat mij om de sport, het plezier en het goede doel wat er mee gesteund wordt.

Maar zoals je al schreef je hebt nog even de tijd om je mening te vormen en te beslissen

29 dec 2009 0:12
Profiel
Timeless
Doe je het met je vrouw Willem :?:

De race natuurlijk he :!:

29 dec 2009 0:16
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht Re: La Targa Olandese -22 Mei 2010 -
Het aantal km's is idd. een punt waarover ik ook nog twijfel. Het lijkt me echt te gek om een echte lange rit te toeren, maar ik denk om een dergelijke afstand te sturen, met een gemiddelde van 50 km/u als je niet te veel binnenweggetjes, dorpjes, en tussenopdrachtjes doet, dat het laatste stuk niet echt meer relaxed zal verlopen, maw. gezien het comfort van veel potentieel deelnemende P's blijft 600+ km op één dag en heel end. Zou je 't het smeren over twee dagen met tussenovernachting is de rit relaxter, waardoor je ook nog eens uit de P. komt, en tijd hebt om te leuteren met anderen, en je kunt misschien nog iets interactiefs doen met het doel zelf...
Maar goed. Zie wel hoe en wat, denk er iig. wel over om mee te doen. :wink:
Blijft leuk!

29 dec 2009 1:37
Profiel
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Ik moet al 1 tocht afleggen van min. 250km om tot aan het startpunt te komen en moet dan nog naar huis ook :!: Laat jullie niet kennen hé, is voor het goede doel en de gezelligheid.
Ps: ik neem nog een duo mee die komen van nog verder dan ik :thumleft:

Inschrijven

29 dec 2009 8:59
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: La Targa Olandese -22 Mei 2010 -
GhostRider schreef:
met een gemiddelde van 50 km/u

... jullie gaan voor de poedelprijs :?: :lol:

GhostRider schreef:
Zou je 't het smeren over twee dagen met tussenovernachting is .. relaxter

Voor de rijders misschien - als ze 's avonds niet te lang blijven doorbomen :wink: ... voor de organisatie is dit niet makkelijk te doen - en zou er halverwege de originele rit genoeg accomodatie te vinden zijn :?:

GhostRider schreef:
.. en je kunt misschien nog iets interactiefs doen met het doel zelf...

... dat zit in de pen voor de dag van de prijsuitreiking :salut:

GhostRider schreef:
Blijft leuk!

Zeker ... 8)

29 dec 2009 10:41
Profiel WWW Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Snap een aantal mensen niet zo. In ieder topic waar ze de gelegenheid krijgen hangen ze grote verhalen op als; 'als je kunt zoveel mogelijk met de Porsche rijden', 'rijden met dat ding', 'ff een weekendje naar zuid Frankrijk geweest' etc. Nu kunnen ze een keer lekker sturen en is het ineens te lang :mrgreen:

Een puzzelrit als deze is inderdaad een fikse uitdaging maar het is dan ook voor het goede doel. Normaal gesproken lever je een inspanning om iets voor het goede doel te kunnen betekenen.
Daarnaast leert de ervaring dat dit soort puzzelritten behalve doodvermoeiend ook nog eens beregezellig zijn en waarbij het afzien snel vergeten wordt.

Gewoon inschrijven dus :!:

29 dec 2009 11:15
Profiel WWW
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
+1 :thumleft:

29 dec 2009 11:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Porscheloos...
Almkerk
Gelukkig moet ik minimaal 150 km naar de start en van de finish naar huis rijden, anders werd het wel een heel kort ritje!!

Kom dan toch aan een 1000 km, in mei dit jaar een keer 1300 km op 1 dag gedaan met de 912, was wel veel over de snelweg.

Dit soort ritten met een goede vriend zijn helemaal top, ook de 911 stedentocht is elk jaar weer een feest, zit dan ook op 750 km in totaal (dit jaar vanuit B vertrokken!!).

NOGMAALS: ALS DAT OUDE DING (41 JAAR DAN) HET KAN MET EEN BESTUURDER VAN 42 EN EEN BIJRIJDER VAN 43, KAN IEDEREEN HET!!!

Wij zijn geen sportlui of atleten.......

INSCHRIJVEN ALLEMAAL, STARTEN ALLEMAAL, AFHAKEN KAN ALTIJD NOG GEDURENDE DE DAG.(dat gebeurt dan niet, veel te gezellig, leuk, gezichtsverlies etc.)

29 dec 2009 11:47
Profiel
Radboud! Radboud! Radboud! Radboud! Radboud! Radboud! Radboud! Radboud! Radboud! Radboud! Radboud! Radboud!

Gewoon mee doen...

29 dec 2009 12:04
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
maurice schreef:
Snap een aantal mensen niet zo. In ieder topic waar ze de gelegenheid krijgen hangen ze grote verhalen op als; 'als je kunt zoveel mogelijk met de Porsche rijden', 'rijden met dat ding', 'ff een weekendje naar zuid Frankrijk geweest' etc. Nu kunnen ze een keer lekker sturen en is het ineens te lang :mrgreen:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie je hier mee bedoeld.
Ik zie namelijk geen match tussen de mensen die eerlijk hun mening geven / gevoel delen en bovenstaande opmerkingen...
En ja, ik voel me aangesproken.

29 dec 2009 12:26
Profiel
PorscheForum Rakker
911 991.2 Carrera 2018 Ex. 911 991 Carrera 4S Coupe PDK 2013 Ex. Cayenne 3.0 V6 diesel 2012 Ex. 911 (996) 3,4 C2 1998 Ex. Boxster 2.5 1997
Leerdam
Voor mij echt te ver... Snap de link naar het goede doel ook niet... Dat kun je toch loskoppellen van elkaar...?? Als het aantal kilometers gerechtvaardigd wordt 'omdat het nou eenmaal voor het goede doel is' kun je ook de kilomters naar beneden doen en de prijs omhoog...

620 km a een gemiddelde van 50 km per uur + tussenstops is een hele dag rijden... Ik zou zeggen, maak er 200 km van, zorg voor een andere manier van fundraising en je bent er ook... Bovendien heb je dan veel meer kans op en grote berg deelnemers en dus uiteindelijk ook meer centjes voor het goede doel...

:res: Maar, wel een leuk initiatief..!!! Ik val alleen net buiten de doelgroep denk ik... :mrgreen:

29 dec 2009 13:24
Profiel
Timeless
Mietjes zijn het :twisted:

29 dec 2009 13:38
Profiel
Mietjes zijn het :twisted:

29 dec 2009 13:46
Profiel
964 C2
Leonardo schreef:
Voor mij echt te ver... Snap de link naar het goede doel ook niet... Dat kun je toch loskoppellen van elkaar...??

Meneer X organiseert een evenement. Hij bepaalt hoe dat er uit gaat zien. Waar maakt men zich druk om, je doet mee of niet. Ga dan niet lopen zeuren dat het te ver is of wat dan ook.
Er staat toch nergens dat je mee moet doen :idea:

Iemand stuurde mij laatst een pb met de mededelingen er zit ook aan aan/uit knop op je pc.

29 dec 2009 14:02
Profiel
Middelburg (B)
Citaat:
Wimpie schreef: Mietjes zijn het

Citaat:
Amandus schreef: Mietjes zijn het

+1 , maar dan wel SUPERMIETJES :twisted:

29 dec 2009 14:22
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Rad911 schreef:
maurice schreef:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie je hier mee bedoeld.
Ik zie namelijk geen match tussen de mensen die eerlijk hun mening geven / gevoel delen en bovenstaande opmerkingen...
En ja, ik voel me aangesproken.

De opmerking is met een knipoog bedoeld, vandaar ook de :mrgreen:
En zoals hier al geschreven, iedereen moet zelf uitmaken of ie mee doet of niet. Ik vind dit soort ritten zelf erg leuk om te doen en ben gewend veel kilometers te maken. En als het kan in de Porsche.
Ik weet ook uit ervaring dat ondanks de uitputtingsslag je enorm veel lol aan dit soort ritten beleefd.
En vindt iemand het te lang, dan sla je over. Er staat nergens in de forum voorwaarden dat je aan alle ritten en evenementen mee moet doen.
Zo zijn er ook voor de elfstedentocht mensen die dat te lang vinden. Geen enkel probleem, dat bepaald ieder voor zich maar de elfstedentocht doet nu eenmaal de 11 Friese steden aan en dat kan niet korter.
Vind het alleen zelf niet zo passen om de initiatiefnemer daar op te bekritiseren. Een rit of evenement wordt met een bepaalde doelstelling opgezet. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Olaf had ook kunnen opperen met z'n allen een bak koffie te gaan drinken tegen een bijdrage van Eur. 150. Dan is er natuurlijk meer animo maar of de doelstelling van het evenement dan nog even leuk is?
En nog maals, ik probeer niemand met bovenstaande opmerking op de kast te jagen.

29 dec 2009 15:33
Profiel WWW
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
en dan is 8 jan.( nieuwjaarsborrel) te ver :wink:
kan je weer eens kilometers maken :D

maar begrijp je insteek wel hoor ,ik bedoel elke reclame voor zo'n evenement is oke :res:

29 dec 2009 15:43
Profiel WWW Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Ga graag naar de nieuwjaarsborrel hoor. Alleen ligt flink uit de route op die dag. En al maak ik veel kilometers op jaarbasis, ik kies nog wel altijd de meest efficiente route voor mijn werk :mrgreen:

29 dec 2009 15:45
Profiel WWW
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Maurice, dit is fun geen werk :D

29 dec 2009 15:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 991.2 Carrera 2018 Ex. 911 991 Carrera 4S Coupe PDK 2013 Ex. Cayenne 3.0 V6 diesel 2012 Ex. 911 (996) 3,4 C2 1998 Ex. Boxster 2.5 1997
Leerdam
Sigrid schreef:
Leonardo schreef:
Voor mij echt te ver... Snap de link naar het goede doel ook niet... Dat kun je toch loskoppellen van elkaar...??

Meneer X organiseert een evenement. Hij bepaalt hoe dat er uit gaat zien. Waar maakt men zich druk om, je doet mee of niet. Ga dan niet lopen zeuren dat het te ver is of wat dan ook.
Er staat toch nergens dat je mee moet doen :idea:

Iemand stuurde mij laatst een pb met de mededelingen er zit ook aan aan/uit knop op je pc.

Niet zo aangebrand he.. Heb ook gezegd dat ik het een heel leuk initiatief vind... Maar dat het voor mij te ver is... Dus geef wat suggesties... Om misschien het deelnemersaantal omhoog te krijgen... 50 gaat niet lukken zo namelijk...

Daar is een forum voor toch...? Dat iemand wat zegt en dat je daar op kunt reageren...
Mening ventileren... Anders kun je ook gewoon alleen een mededeling doen met een slotje...

En qua aan- en uitknop... Dat geldt ook voor jou...!!! :twisted: :wink:

29 dec 2009 19:29
Profiel
964 C2
Citaat:
En qua aan- en uitknop... Dat geldt ook voor jou...!!

Dat gold ook juist voor mij :idea:
En nu dus weer :P

29 dec 2009 19:52
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
maurice schreef:
Vind het alleen zelf niet zo passen om de initiatiefnemer daar op te bekritiseren.

Volgens mij wordt de initiatiefnemer helemaal niet bekritiseerd. Er wordt gereageerd op de stelling of de afstand de potentiele deelnemers afschrikt. Daar is dit een forum voor en dat maakt het forum (o.a. voor mij) ook interessant om te bezoeken. Ik ben altijd geinteresseerd in andermans mening.
Enkele mensen voelen zich geroepen om dat als kritiek op te vatten, de initiatiefnemer snapt dit volgens mij gelukkig prima.

29 dec 2009 19:57
Profiel
Timeless
Sigrid schreef:
Citaat:
En qua aan- en uitknop... Dat geldt ook voor jou...!!

Dat gold ook juist voor mij :idea:
En nu dus weer :P

Ik vind je knopje leuker als ie aan is dan als ie uit is :!:

Overigens is voor een goed doel voor mij geen kilometer teveel .......

29 dec 2009 20:08
Profiel
Middelburg (B)
+1 :thumleft:

29 dec 2009 20:10
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende