Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Beus zijn Spreukjescafé De Negen Elf
En daarom heb ik na 20 jaar maar eens een ander merk aangeschaft, met alleen maar problemen tot nu toe  En 20 jaar probleemloos Renault Maar dat merk kwam mij m'n str.. uit, dus doe eens gek, koop een Mini en sta er regelmatig mee stil. Maar we houden de moed er in. Morgen weer naar Utrecht op en neer met m'n karretje. Heb een perfekte dag gehad. Wat kunnen kinderen toch een heerlijke etterstralen zijn, die denken een nieuweling wel even onderuit te halen. Helaas, niet gelukt  De dag was om voordat ik er erg in had. Moet wel wennen aan het feit dat ik een assistent in de klas heb 's ochtends, die "in m'n nek staat te hijgen". Dan 's middags nog een logo er bij, ach, een luxe probleem met 9 kids. Het zal wel wennen. Ik heb in ieder geval geen verkeerde keus gemaakt, al was ik wel blij dat ik om half 7 thuis was(om 7 uur de deur uitgegaan vanmorgen).  en een kandelaar voor Wimpie 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 jan 2010 22:15 |
|
 |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Nee hoor, meestal moest ik ze nog even helpen herinneren 
|
04 jan 2010 22:19 |
|
 |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Dat is ZOOOO 2009.... 
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
04 jan 2010 22:29 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Ik lag gewoon keurig met heer D.I. Arree in bed 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 jan 2010 22:36 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
geen combinatie in 1 zin 
|
04 jan 2010 22:37 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Hoezo 
|
04 jan 2010 22:38 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Leuk dat alles weer is goedgekomen, en iedereen veilig thuis en voldaan 
|
04 jan 2010 22:42 |
|
 |
WillemB
Ex 964 C2
|
Dat was geen probleem, was vanmorgen op weg naar 't werk en net toen ik de A6 opdraaide richting Lelystad hoorde ik op BNR dat de dijk Lelystad <-> Enkhuizen afgesloten was Rechtsomkeerd gemaakt en via de A-1 maar richting 020 gegaan, verkeer viel reuze mee, was dus zo 020 voorbij richting Noord Holland, wat een pak sneeuw lag daar  Was uiteindelijk maar een half uurtje later op de plaats van bestemming dan gepland.
|
04 jan 2010 22:57 |
|
 |
JMS
|
Hebben wij in Zeeuws-Vlaanderen nooit last van, perfecte wegen en altijd een graadje of 23 en zonnig uiteraard  Vraag maar aan Wim 
|
04 jan 2010 23:12 |
|
 |
WillemB
Ex 964 C2
|
Ja, ja, de Zeeuwse riviera 
|
04 jan 2010 23:31 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
 truste 
|
04 jan 2010 23:42 |
|
 |
JMS
|
Zo ik ga maffen, hier nog een slowtje om de avond af te sluiten, 1 van de fav. van de BAAS en ikhttp://www.dailymotion.com/video/x39fv6_michael-buble-lost A demain, et bonsoir Jean-Marc
|
04 jan 2010 23:42 |
|
 |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens hier dan weer een ontbijt  werkse 
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
05 jan 2010 7:11 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Moghu... ga zo weer vertrekken. Werk ze allen.
|
05 jan 2010 7:43 |
|
 |
cabrio wim
|
Moguhh allen, straks weg voor de jaarlijkse check up, kijken of de APK nog goed en verlengt gaat worden. Daarna met de neus in de boeken.
|
05 jan 2010 8:48 |
|
 |
JMS
|
Goedemorgen P-gekken, Ga ook weer lekker buffelen vandaag ff boterham meepikken van de ontbijttafel, fijne dag  @Wim: succes @Sigrid: Hou die verstralers in de gaten 
|
05 jan 2010 9:04 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morgen.... allemaal! Vandaag een spannende dag... even iemand bellen en vragen waarom die mij al een hele tijd niet heeft gebeld  wellicht dat er bij sommige een lichtje gaat branden. En uiteraard ga ik vandaag weer verder met hakken...
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
05 jan 2010 10:16 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Wat een spannende dingen lees ik bij jullie Hier rustig maar wel spekglad Alles start weer een beetje op en krijg veel wensen voor het nieuwe jaar van de klanten. Wim we duimen voor je Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
05 jan 2010 12:09 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen allemaal, Vanochtend totaal geen last gehad van gladheid of drukte, heerlijk kunnen doorrijden naar M-G. @Wim - thanks voor de herinnering, ik moet deze maand ook nog even een apk laten uitvoeren Fijne dag allemaal.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
05 jan 2010 12:20 |
|
 |
Wimpie77
|
Moguh!
Nog 3 nachtjes slapen...
Vanochtend gesport. Vooral bovenlichaam! Ging lekker...
Werk ze!
_________________________________________ * * *
|
05 jan 2010 12:49 |
|
 |
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Nou, hier ook nog maar een dikke bak koffie erin gegoten.....Ontbijtje was weer goed Paere!
|
05 jan 2010 13:07 |
|
 |
Wimpie77
|
_________________________________________ * * *
|
05 jan 2010 14:08 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeie middag,
Dimitri ben je nog steeds met die 964 uit die erfenis bezig?
|
05 jan 2010 14:21 |
|
 |
bully
|
We horen het wel als je de 964 hebt 
|
05 jan 2010 14:57 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Dames en heren... er is vooruitgang.. zie hier verder, positief uiteraard http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=24989&p=682875#p682875Wellicht ben ik dit weekend al de eigenaar.... Maar de rest van de dag heb ik in de garage door gebracht (Passat moest nieuwe remblokken achter) en uiteraard thuis! Laatste stukje vloer gesloopt voor de bad afvoer en wat elktra in de muren verwerkt en alles uitgevlakt (muren)
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
05 jan 2010 18:26 |
|
|