Re: De derde OpenCoffee & Porsche's | 09 januari 2010 | Rhoon
1.) Gino Goossens 2.) Ryan van der Voet 3.) Sander911 (ovb Porscheweer ) 4.) Ruud (RB911) 5.) smoontje 6.) Hans Ruinemans (met een gepoetste 911) 7.) Jos Boxter ( ook OVB van weer, is het mooi weer sta ik te schaatsen nu het nog kan) 8.) Donald Bouwens 9.) Ad van der Lee 10.) Richard Limpens (ovb) 11.) Arthur Gerst (ovb) 12.) Joost Plattel (ovb) 13.) René van der Hart (ook ovb)
_________________________________________ Je leeft maar 1 keer.........
08 jan 2010 19:38
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Had het leuk gevonden maar moet helaas (vroeg) naar de zaak morgen.
Veel plezier morgen .
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Ik laat het weer nog even bepalend zijn of ik morgen aanwezig ben of niet. Heb geen zin om de gladde wegen op te gaan met de M3 op zomerbanden. Lukt het niet, dan hoop ik dat het volgende maand beter weer is.
08 jan 2010 21:52
wiredgenius
We verwachten morgen een mannetje/vrouwtje of 20. Denk niet dat iedereen met zijn Porsche zal komen, maar dit mag de pret niet drukken.
De OpenCoffee Challenge stellen we even uit ivm het weer en de voorspellingen (wegen in de omgeving zijn goed maar niet prima).
Hopelijk tot morgen allemaal!
Greetz, G
09 jan 2010 1:46
wiredgenius
Momenteel is het geheel droog in omgeving Rotterdam en zijn dit de vooruitzichten volgens weeronline.nl en buienradar.nl:
"Het is vandaag geheel bewolkt en er valt later op de dag wat lichte sneeuw in Rotterdam"
Ik neem de Porsche mee! Wie volgt
09 jan 2010 9:35
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Hier in de betuwe al wit laagje op de oprit ook gezien de tegenwind zeg ik: next time.
Enjoy!
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
09 jan 2010 10:10
wiredgenius
@Sander911 Begrijp ik! Fijn weekend en tot volgende "OpenCoffee & Porsche's" ... Amsterdam komt er ook snel aan, dus uitwijken altijd mogelijk .
Algemeen: Inmiddels start de eerste "OpenCoffee & Porsche's" in februari in Portugal. Gisteren een e-mail ontvangen uit Lisabon van een Microsoft medewerker die het daar wil opzetten... "OpenCoffee & Porsche's" gaat Internationaal
09 jan 2010 10:41
barolo
3.2S
010
Onze volgende meeting is dus in Portugaal?
Ik kom met de DD.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
09 jan 2010 10:51
wiredgenius
Re: De vierde OpenCoffee & Porsche's | 06 februari 2010 | Rhoon
De vierde OpenCoffee & Porsche's | Zaterdag 06 februari 2010
Na het succes van de twee voorgaande keren, lijkt het erop dat OpenCoffee & Porsche's een begrip gaat worden! Zeker nu we ook voor de derde keer de OpenCoffee Porsche's Challenge introduceren. Dit keer Porsche Centrum Rotterdam (wel) aanwezig en hopelijk wat leuke Porsche's (ovb van 'goed' weer). LET OP! We hebben de tijd met een uurtje verzet naar 10:00, aangezien onze locatie host iets meer ruimte wil hebben tussen zijn nachtrust en de start van OpenCoffee...
Op de eerste pagina van dit bericht staat hoe jij je kunt inschrijven voor "OpenCoffee & Porsche's en je kunt meer informatie vinden op de Porsche Insiders Community.
Huishoudelijke mededeling
Voor op de stoep van de locatie mogen alleen Porsche's parkeren! Politie is al eens langsgereden en heeft een bekeuring uitgeschreven aan een niet Porsche die op de stoep stond geparkeerd . LET HIER OP ... Erg jippie als je dit overkomt.
09 jan 2010 18:47
RB911
11-je
Dat meen je niet hebben ze iemand bekeurd Zal geen pf-er zijn geweest want dat zijn nette mensen
Ik ben inmiddels wel voorstander van een andere lokatie, iets met meer parkeer mogelijkheden zou niet vekeerd zijn.
Kasteel van Rhoon zou top zijn, maar zal wel dicht zijn op zaterdagochtend. Misschien is de nieuwe VD Valk in Ridderkerk een optie kunnen we zo aanschuiven aan het ontbijt bufet.
09 jan 2010 19:59
René2
964 C4
berkel en Rodenrijs
Wat enk je van Ikea? Groot parkeerterrein en ontbijt voor 1 euro!
09 jan 2010 21:00
wiredgenius
Was inderdaad geen pf'er ... Was ook met zo'n dikke aso Range Rover... We keken 'm ook allemaal in de nek aan, zoals dat bij een 'echte' Porsche Club hoort
Opties:
"Kasteel van Rhoon zou top zijn, maar zal wel dicht zijn op zaterdagochtend" Die hebben nog minder parkeerplaatsen, alleen aan de overkant is er iets meer plaats. Voor de deur zeker niet en toen ik er langs ging, was men behoorlijk arrogant en was de eerste vraag "What's in it for us!"...
Van der Valk Ridderkerk is inderdaad ook een mooie locatie, mooi voor de deur parkeren en ook prima koffie. Ik ga ze zeker even bellen om te vragen of het mogelijk is.
IKEA lijkt me een slecht keuze. Zijn volop in de verbouwing, parkeerplaatsen staan vol met lomp rijdende zatderdag's vaders en sfeer is ver te zoeken. Of we moeten onze koffie gezellig drinken in zo'n woonkamer presentatie showroom
Meer voorstellen?
09 jan 2010 23:04
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
De McDonalds aan de A15 bij Afslag Hoogvliet misschien? Die bovenaan de afslag.
09 jan 2010 23:21
barolo
3.2S
010
Was weer een goede meeting vandaag. De Landrover had een duur dagje vandaag, hij moest ook nog de rekening bij Cafe Portland betalen. Wij hebben nog een stukje gereden en alle stoeltjes waren bezet.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
10 jan 2010 2:08
smoontje
Hoi Edwin Leuk filmpje en uiteraard de muziek op de achtergrond (chic). Ik heb ook nog wat foto's gemaakt zal deze vandaag proberen te plaatsen.Jammer dat de opkomst wat tegen viel ivm de weergesteldheid desondanks was het gezellig ,Gino en ryan weer bedankt voor de organisatie van deze COFFEE&PORSCHE en niet te vergeten een ieder die hier aanwezig was.
Grt Hans & Simone
10 jan 2010 10:21
wiredgenius
@barolo OpenCoffee & Porsche's is geen PorscheForum meeting, maar een meeting georganiseerd door "PorscheInsiders" ... Al zijn we natuurlijk waanzinnig dankbaar dat we dit topic op het porscheForum mogen zetten en promoten! Maar toch een klein detail uit 'respect' voor de organisatoren
Gaaf filmpje en de muziek erbij is inderdaad top! Uiteraard zou ik het super vinden als je beide filmpjes ook op ons forum zou willen zetten in het nieuw aangemaakte topic "OpenCoffee & Porsche's meetings". Alvast bedankt!!
10 jan 2010 20:35
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
smoontje schreef:
Hoi Edwin Leuk filmpje en uiteraard de muziek op de achtergrond (chic). Ik heb ook nog wat foto's gemaakt zal deze vandaag proberen te plaatsen.Jammer dat de opkomst wat tegen viel ivm de weergesteldheid desondanks was het gezellig ,Gino en ryan weer bedankt voor de organisatie van deze COFFEE&PORSCHE en niet te vergeten een ieder die hier aanwezig was.
Grt Hans & Simone
Hoe kon het nu gezellig zijn Ik was er helemaal niet bij
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
10 jan 2010 21:19
smoontje
Ber je was uitgenodigd
10 jan 2010 21:22
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
ja dat is waar, maar had echt geen tijd
Er komen gelukkig nog voldoende leuke meetings aan
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
10 jan 2010 21:43
wiredgenius
Ber schreef:
Er komen gelukkig nog voldoende leuke meetings aan
Jip en de eerste is op 6 februari, dus zet maar vast in je agenda... Gezelligheid ten top + een cool OpenCoffee Challenge ritje door de omgeving
10 jan 2010 22:26
josboxster
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)
Barendrecht
Ik was dus zoals gezegd het hele weekend op het ijs te vinden en daarom niet aanwezig zaterdag. Hoop dat het gezellig was! Volgende keer ben ik er weer bij ( mits er niet geschaatst kan worden).
Wellicht kan het op het havenhoofd bij carnisse veste. Als we via double dutch het marktplein als parkeerterein kunnen gebruiken.......mooie lokatie aan het water http://www.doubledutchbarendrecht.nl/
_________________________________________ Je leeft maar 1 keer.........
11 jan 2010 10:38
RB911
11-je
Jos, Mooie locatie Gaan wel pas om 12h00 open
11 jan 2010 11:10
wiredgenius
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum