Auteur |
Bericht |
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Re: Groet van porscherijders
Ga ze maar eens tellen hoeveel er dan toch nog met de telefoon aan het oor zitten. Valt mij gewoon op en ik heb de tijd als liefhebber en veel op de weg zittend om hier op te letten. Stoor mij er overigens niet aan hoor...
_________________________________________ Nie janken.
|
10 jan 2010 15:45 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
In het begin zwaaide ik nog wel eens naar een KJN, maar vanwege een duidelijk aanwezig non-enthousiasme heb ik die hoop op reactie maar opgegeven.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
11 jan 2010 19:56 |
|
|
911gt2
|
Dat valt me ook op... hallo je hebt een 'klein' kapitaal uitgegeven voor een P kon dat BT handsfree kitje er nou echt niet af denk ik dan? Maar de bellende P rijders zijn over het algemeen type 2. rijders denk ik. Ook al zijn er natuurlijk gnoeg rijders in een 997 die onder type 1 vallen idd owja en:
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
12 jan 2010 15:54 |
|
|
Koen De Moortel
|
één van mijn vennoten heeft een KJN GTS, als je op hem zou zwaaien zou ie waarschijnlijk denken dat ze ergens staan te flitsen
_________________________________________ Pro-Ventas: "nothing happens until someone sells something..."
|
12 jan 2010 16:45 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Dus dan heb je hem nog niet opgevoed Koen
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
12 jan 2010 17:32 |
|
|
Marc-911
991Sex 996, ex 997S
|
997 hebben?
_________________________________________ "Think big, start small and be practical" (Peter Senge)
|
12 jan 2010 17:33 |
|
|
Koen De Moortel
|
hij komt naar de P-days op Spa, hij zal het daar snel leren
_________________________________________ Pro-Ventas: "nothing happens until someone sells something..."
|
12 jan 2010 17:55 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
12 jan 2010 18:29 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Die KJN rijders zijn geen P-rijders.... heb een jaar geleden een aantal maal mijn hand opgestoken en je krijgt alleen maar rare blikken! Dat zijn geen mensen die weten 'wat' ze rijden...
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
12 jan 2010 19:14 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Gisteren weer tweemaal enthousiast zitten zwaaien naar twee 996 cabrio's. Geen van beide gaf een reactie. Als ik voortaan een Porsche zie naderen met van die typische grijze bestuurders erin, dan laat ik die groet voortaan lekker achterwege.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
25 jan 2010 19:17 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
.... is mijn idee ook! Soms zie je dat mensen gaan zwaaien/hand opsteken omdat ze zo geintresseerd zitten te kijken! Dan doe ik het wel.... maar anders
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
25 jan 2010 19:31 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
25 jan 2010 19:47 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Nou snap ik waarom je hem uit de verkoop hebt gehaald
|
25 jan 2010 19:55 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Staan je koplampen wel goed afgesteld?
|
25 jan 2010 20:52 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Zal jullie eens wat zeggen, dat motorrijders naar elkaar zwaaien wist ik, rij al 26 jaar motor, maar van P-rijders wist ik het echt niet
|
25 jan 2010 21:50 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat suffe gezwaai... Er rijden 17.000 Porsches rond in NL, zo exclusief is het allemaal niet. Enfin, ik zwaai niet naar mensen die ik niet ken. Zit je weer als een onnozele met je hand omhoog terwijl een ander je aankijkt of je gek bent. "Ken ik u?"
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 jan 2010 21:55 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
op de motor heb ik het een tijdje gedaan en ben er toen mee gestopt, ook als men mij wel groette reageerde ik niet (zal wel een combi zijn van puber dwarsheid en zwaaien onnozel vinden) in de P zwaai ik nu alleen als ik gegroet word tja in amsterdam kom je nou eenmaal een P tegen op elke hoek
_________________________________________ remmen is angst
|
25 jan 2010 22:01 |
|
|
horn
PF #57
|
Vooral de laatste zin doet het voor mij
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 jan 2010 22:02 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Ik geef jullie gelijk, hou ook niet van al dat zwaaien enzo, een beetje de popijopi uithangen Zal ik eens zwaaien naar jullie
|
25 jan 2010 22:45 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
heel raar maar dan zwaai ik altijd terug
_________________________________________ remmen is angst
|
25 jan 2010 23:02 |