Ik ben Michiel Hooijer, 26 jaar en Porsche gek. Zo porsche gek dat ik een boek heb staan waarin ik alle chassisnummers kan opzoeken van alle modellen die er zijn.
Helaas heb ik zelf nog geen porsche want ik heb de ruimte er niet voor om deze op te knappen want mijn doel is ooit een oudere porsche te bezitten die ik zelf helemaal gerestaureerd heb.
Ik zit al een paar keer op dit forum om verschillende dingen te lezen en te bekijken. Vandaar dat ik er nu ook ben bijgevoegd als lid.
_________________________________________ I couldn't find the sports car of my dreams. So I build it myself. Ferdinand 'Ferry' Porsche 19-09-1909 - 27-03-1998
10 jan 2010 17:55
bully
Re: voorstelling van mezelf
Hooiijer schreef:
Zo porsche gek dat ik een boek heb staan waarin ik alle chassisnummers kan opzoeken van alle modellen die er zijn.
Porsche gek of gewoon gek? welkom Michiel
10 jan 2010 17:59
Hooiijer
Sowieso Porschegek maar ik kan op meerdere andere manieren ook gek zijn
_________________________________________ I couldn't find the sports car of my dreams. So I build it myself. Ferdinand 'Ferry' Porsche 19-09-1909 - 27-03-1998
10 jan 2010 18:04
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Welkom hier en eens komt je tijd om je Porsche op te knappen.
_________________________________________ "There is no substitude"
10 jan 2010 18:08
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Welkom... dan wordt het snel tijd om een garage te gaan bouwen, kopen of huren dan kun je snel beginnen met een project
Veel plezier op het forum.
_________________________________________ Het leven gaat door..
10 jan 2010 18:22
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tip
Weert
Inderdaad, je bent al 26 jaar he, voor je het weet benje zo'n oude knakker die er de puf niet meer voor heeft
Ohja, welkom
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
10 jan 2010 18:34
Stephan964c4
Hey Michiel, Het is een erg leuk forum met vriendelijke enthousiaste Porsche liefhebbers heb ik vandaag zelf gemerkt toe ik me aanmeldde. Welkom en tot ziens op een van de evenementen. Groet, Stephan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum