Vanavond de opening van het auto-moto salon in Brussel.
Nieuwe Aston-Martin Rapide , maar ook de 911 Turbo cabrio, 997 MK2 GT3RS en de Boxster Spyder. Mischien eens kijken of ik de GT3RS niet kan inruilen voor zo'n namaak Spyder.
Persoonlijk zou ik dat nooit doen.
Hoewel ik niet weet hoe vaak je met je RS rijdt lijkt me toeren met een echte spyder toch leuker. Dan kun je de rs mooi bewaren voor trackdays of zo
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
13 jan 2010 16:50
ppp 356
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Re: 2010 Boxster Spyder
Er zijn een paar redenen om dit niet te doen.
Mijn vrije tijd is beperkt. Die vrije tijd die ik heb wil ik voor een deel doorbrengen met vrouw en kinderen. Tourritten vind zowel ik als Linda leuk, waardoor mijn voorkeur hiernaar uitgaat ipv naar trackday's. Het is echter zo dat Linda een weekendje weg met de RS niet ziet zitten, dus de RS blijft gewoon stilstaan.
Vermits ik wagens koop om ze te gebruiken, en een eventueel belegging meegenomen is maar geen doel op zich is, heb ik geen plezier aan de RS. Heb dus geen zin om de RS tig jaren in de garage te laten staan.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
13 jan 2010 18:02
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Dat vind ik een goede en volwassen afweging! Daarnaast vind ik de spyder een erg gave auto. Ben alleen benieuwd wat de auto uiteindelijk in Nederland gaat kosten?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
13 jan 2010 18:24
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
ver boven de 200 schreef:
Dat vind ik een goede en volwassen afweging! Daarnaast vind ik de spyder een erg gave auto. Ben alleen benieuwd wat de auto uiteindelijk in Nederland gaat kosten?
€ 85.833,- en voor de PDK versie € 88.860,-
13 jan 2010 18:37
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bedankt voor de info, Mark, pittig geprijsd maar ook weer niet "te" tov de normale "S"!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
13 jan 2010 18:40
ppp 356
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Voor mij mag er € 17.000 af
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
Mijn vrije tijd is beperkt. Die vrije tijd die ik heb wil ik voor een deel doorbrengen met vrouw en kinderen. Tourritten vind zowel ik als Linda leuk, waardoor mijn voorkeur hiernaar uitgaat ipv naar trackday's. Het is echter zo dat Linda een weekendje weg met de RS niet ziet zitten, dus de RS blijft gewoon stilstaan.
Vermits ik wagens koop om ze te gebruiken, en een eventueel belegging meegenomen is maar geen doel op zich is, heb ik geen plezier aan de RS. Heb dus geen zin om de RS tig jaren in de garage te laten staan.
Dat is ook eigenlijk het belangrijkste!
Porsche rijden is leuk, maar er zijn belangrijker dingen.
Misschien een panamera dan, kun je het combineren, lekker toeren en het hele gezin mee
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
15 jan 2010 16:41
Jip
997 4S HP, ex
Boxster S, ex Boxster
Zoetermeer
Ik heb een rij-impressie van de spyder in de Auto Review van deze week zien staan; ik kan maar moeilijk wennen aan de dakconstructie; er komen dus echt twee 'lijntjes' naar achteren die vergrendelen in een inham aan beide zijdes van de auto.
Ik weet het niet zeker, maar ziet er naar uit dat je de softtop in de raamstijl (de A-stijl) vergrendelt en dan handmatig naar achteren moet strak trekken en vergendelen aan iedere zijkant ??
15 jan 2010 17:52
Jorn
Friesland
Softtop gewoon weggooien, altijd open blijven rijden
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
15 jan 2010 19:10
Jeroen914
foxtrot / oscar
Effe zoeken op youtube, staat een filmpje op hoe het dak werkt...
Vergrendeling bij de voorruit zoals een standaard dak Gaan er 2 pennen in de rolbeugel en twee bandjes naar beneden (naast de stoelen) De banden naar achter haken in de rode lussen in de achterklep Als je daarna de achterklep dicht doet, wordt de boel strak getrokken
Simpel en slim systeempje
edit: hier staat het filmpje dak opzetten begint op 2.30
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Mooi filmpje J., met swingend muziekje
De constructie van de kap doet denken aan die van de BMW 6-serie en ook een Ferrari. Vind de looks niet geweldig. Maar waarschijnlijk rijdt je er in Californië toch altijd open mee
Wil snel lange touren gaan maken in de US. Het idee is wel erg aanlokkelijk om dat met de P. te doen
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
16 jan 2010 19:32
Jeroen914
foxtrot / oscar
Paul II schreef:
Wil snel lange touren gaan maken in de US. Het idee is wel erg aanlokkelijk om dat met de P. te doen
Vorige week de Boxster Spyder even kort voor de lens gehad. Om hem op de foto te krijgen moest ik hem even verplaatsen en dus even kort zitten en enkele meters rijden. Maar man oh man, wat zitten die stoelen fijne en wat is het een heerlijk leuk spartaans ding! Ik ben echt helemaal fan!!
Voor de liefhebbers een paar foto's
07 mei 2010 12:42
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Kwam deze op 4 maart in Hanover al tegen. Plaatjes zijn niet zo mooi als die van jou Mark maar ja de mobiele telefoon is ook maar behelpen
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
07 mei 2010 13:24
Mark Nauta
Zevenbergen
Vorige week met de Boxster Spyder gereden, wat een feest zeg!!!!!
25 jun 2010 0:05
Jip
997 4S HP, ex
Boxster S, ex Boxster
Zoetermeer
Op 21 juni in topic van Wie was/waren het??
Citaat:
Een witte Porsche Spyder Boxster met kenteken xx-LKX-X op de A12 bij het Shell station bij Gouda richting Utrecht.
Ik moet zeggen, op foto's haal je dat er niet helemaal uit, maar in werkelijkheid ziet ie er toch wel heel bruut uit...!
25 jun 2010 8:42
Mark Nauta
Zevenbergen
Dat ben ik niet geweest Jip. Ik heb de auto voornamelijk in Zeeland en rondom Antwerpen gereden. Was anderhalve week geleden.
25 jun 2010 10:12
Mark Nauta
Zevenbergen
Vandaag afgeleverd. Een echte One-of-a-kind Boxster Spyder
14 aug 2010 22:50
Ilpoto
2006 Boxster S 3.4
Woerden
Wauw! Erg classy kleuren combi.
15 aug 2010 1:30
horn
PF #57
Mark, ik heb weer eens rustig op je site gekeken. Wat maak jij toch een onwijs gave platen man!!!!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
15 aug 2010 7:38
Mark Nauta
Zevenbergen
Dank je wel horn! Ik zal komende week mijn site weer eens update, want er is de afgelopen tijd weer heel wat bij gekomen aan foto's. Heb veel gedaan en zat (al zeg ik het zelf) ook weer mooi materiaal tussen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum