Cursus tunen van de luchtkoeler Steenwijk - 6 feb. -
Omdat
de cursus nog niet vol zit en ik vermoed dat niet elke geïnteresseerde het topic kan vinden waarin verwezen wordt naar deze mogelijkheid(cursus
tunen luchtkoeler) heb ik maar even een nieuw topic geopend(bij een te laag aantal inschrijvingen gaat de dag niet door en dit vind ik erg jammer, zou graag veel bijleren over het tunen).
Onderwerpen waarin ik geïnteresseerd ben:
1. Relatief goedkope modificaties die te doen zijn en vermogenswinst opleveren
2. Relatief goedkope modificaties die te doen zijn en een mooier geluid opleveren(mooier is bij mij ook vaak luider, dieper, zwaarder).
3. Aanpassingen inlaattraject voor meer vermogen
4. Zin/onzin verlicht vliegwiel(Rs vliegwiel)
5. Welke onderstel setup voor welk rijgedrag/ combinatie track en openbare weg gebruik.
6. Welke hoogteverschil voor t.o.v. achter rijdt prettig en hoever kan je gaan( ik hou van een auto die als een blok op de weg ligt, maar 964's die verlaagd zijn en net iets meer op hun voorwielen liggen dan bijvoorbeeld een 964 rs vind ik errug mooi)
7. Wanneer remmen upgrade en wat aan te schaffen dan?
8. Wanneer is een remap van de eprom zinvol(ev. rekeneenheid in computer) en wanneer niet?
9. Kleine praktische tips bij aanpassingen voor bovenstaande zaken die je vergeet als je niet elke dag van je leven aan P's klust.
10. Hoe 300 pk(wheel hp) op een redelijk verantwoorde manier te bereiken met een 964 blok?
Hoop dat er geinteresseerden bijkomen en de dag doorgaat!