Ben 2 weken geleden naar de
993 met oranje spiegels wezen kijken, maar Gerson, de verkoper (leest mee

) had de sleutel(s) aan de garagehouder afgegeven en die was helaas net even met spoed vertrokken. Dus voor een proefrit zou ik nog een keer naar het hoge noorden moeten....
Verkoper vertelde dat de auto is begonnen als bedrijfs/leaseauto, daarna in bezit is geweest van de eigenaar van het bedrijf, daartussen weet ik het even niet, en vervolgens een tijd van ABC auto's in Leeuwarden geweest. Onderhoud bij hen zelf uitgevoerd, dus er mist een jaar of 5 aan historie. Vorig jaar beurt gehad bij MH., nieuw stuurhuis en iets verlaagd.
Auto is ooit overgespoten ('vier lagen') en bij het regenrandje rechts voor zit een klein roestplekje en zie je dat de lak los laat. Zou me niet storen verder.
Van binnen erg netjes, gaatje in de deurbekleding rechts, verder geen makkes.
Of de km-stand klopt, weet ik dus niet, maar de NAP uitdraai geeft niets opvallends aan. Ik vind het een leuke auto, 29.500 'is echt een scherpe prijs', maar hij staat er toch al even.
Gerson heeft ook nog een paar Cayennes staan, en met een beetje mazzel binnenkort eentje ervan met een grijs kenteken!

Verder een 996 waarvan Gerson de motor heeft opgeblazen, met een ruilmotor uit een schade 996 met weinig kilometers.