Als uitlaat nog koud is(na starten) als je het geluid hoort gewoon even onder auto achter kruipen en verschillende delen even aanduwen. als het hitteschilden zijn gaat het geluid weg als je ze aanduwt, ook als het slangklemmen van je kachelsysteem zijn of andere klemmen/bouten. Als je uitlaat warm wordt is dit uiteraard niet verstandig. Ik heb dit gehad met hitteschild(oplossing nieuw ringetje ertussen en goed vastzetten)
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
19 jan 2010 11:42
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Re: rinkelend geluid bij lage toeren - Boxster -
Jasje Dasje schreef:
... ook als het slangklemmen van je kachelsysteem zijn ...
Deze P. heeft een ander motortje JD
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
19 jan 2010 13:26
rotterdammer
porsche boxster
rotterdam
raar maar waar, sinds het niet meer vriest, heb ik het geluid niet meer gehoord.
19 jan 2010 13:28
barolo
3.2S
010
Kan jij je naam niet veranderen in Abcoude Noord oid?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
19 jan 2010 17:06
rotterdammer
porsche boxster
rotterdam
barolo schreef:
Kan jij je naam niet veranderen in Abcoude Noord oid?
wie ik ?
20 jan 2010 15:16
barolo
3.2S
010
Yep, wie anders?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
20 jan 2010 15:42
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
..... Abcoude is niet gek ver weg van hier
Maar waarom moet ie eigelijk zijn naam veranderen?
_________________________________________ Het leven gaat door..
20 jan 2010 18:32
rotterdammer
porsche boxster
rotterdam
barolo schreef:
Yep, wie anders?
Hoezo?
21 jan 2010 12:36
RonP
Abcoude - Noord is een andere naam voor Amsterdam....... Niet voor Rotterdam.......
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
21 jan 2010 18:35
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
dat snap ik .... maar waarom voor hem?
_________________________________________ Het leven gaat door..
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum