Auteur |
Bericht |
LongJohn
993 C2 '94Zuid-Holland
|
@Wim, je hebt een cabrio, dat scheelt een heel stukje oppervlak hoor
_________________________________________ Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit...
|
07 maart 2009 12:42 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Ik ben er al mee klaar
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
07 maart 2009 15:40 |
|
|
Rene964c4
964 C4Noord Holland
|
Wat een mooi stukje werk Bart, ben een beetje jaloers wel op al dat mooie werk.
Ik kom een keer langs in het mooie Valkenburg, maar tis niet ff vanuit het noordhollandse maar gaan er zeker een keer tijd voor maken.
_________________________________________ ALLWAYS BCALM Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
|
07 maart 2009 23:23 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
als het morgen droog is moet ik ook weer aan de bak
met spons en zeem. heerlijk voor zondag C&C
|
10 maart 2009 20:59 |
|
|
koebel
993 targa, ex 964 targaN-Brabant
|
Het moest er maar eens van komen: gisteren is de P vakkundig behandeld door Boyd ( www.b-polished.nl). Het resultaat is geweldig! De kleur die de auto blijkt te hebben is nog mooier dan ik hem ooit gezien heb. Al met al een zeer goede investering en Boyd's diensten kan ik van harte aanbevelen:
- het werk is zeer vakkundig gedaan
- er wordt niet op materiaal beknibbeld: de wax die gebruikts is, is speciaal voor Porsche lak, en meer van dat soort werk...
- een prima prijs/kwaliteirt verhouding
- de behandeling kon bij mij thuis gebeuren
- Boyd zelf is een leuke jonge ambiteuze student (met een groot auto-hart), die weet wat hij wil in het leven.....daar gaat je auto natuurlijk niet harder van glimmen, maar ik vind het altijd prettig om met mensen te werken die je het gunt
Om een beeld te krijgen wat plaatjes (helaas geen zonneschijn vandaag):
Met een kleine glimp zonneschijn...
_________________________________________ air supremacy
Laatst bijgewerkt door koebel op 16 maart 2009 20:58, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 maart 2009 23:32 |
|
|
WdePundert
|
Wòòòòòw, dat ziet er goed uit
|
16 maart 2009 17:14 |
|
|
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Re: Het -post hier je gepoetste Porsche foto's topic-
_________________________________________ http://www.customcarcleaning.nl
|
30 maart 2009 23:30 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Hoi Bart,
Mooi man, ziet er veelbelovend uit, verbaast mij niets dat niet alles eruit gaat. Er zaten er best veel op. Met 90% ben ik goed tevreden. Hij zal er waarschijnlijk veel mooier bijstaan dan voor de behandeling. Daar gaat het tenminste om.
Ik vertrek hier om 16:00 uur en hoop ruim op tijd bij jou te zijn.
Tot vanavond.
Berrie
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
31 maart 2009 12:45 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Ik zit volgende week zaterdag bij Boyd, ben benieuwd
|
31 maart 2009 12:50 |
|
|
BartCCC
|
|
31 maart 2009 19:16 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Hoi Bart,
Ik wil je nog even bedanken voor alles wat je gedaan hebt. De P is er geweldig op vooruit gegaan. Wat een verschil zeg. Een hele goede investering welke ik iedereen aan kan raden. De volgende keer zet ik met een gerust hart mijn auto weer bij jou neer.
Bedankt en heel veel succes.
Berrie
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
31 maart 2009 22:30 |
|
|
WdePundert
|
Mooi resultaat hoor.
|
01 apr 2009 13:45 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Ik hoop dat Boyd volgende week bij mij ook zo'n resultaat gaat neerzetten, kan niet wachten!
|
01 apr 2009 14:18 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik kan nix anders zeggen dan applaus voor de poetser! Ziet er echt meer dan goed uit, meer worden zijn er volgens mij niet nodig.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
03 apr 2009 18:18 |
|
|
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
05 apr 2009 18:21 |
|
|
Ber
|
Zeg meneer Henzel, Er is wel wat meer gedaan dan de auto wassen en in de wax zetten hoor!!! Maar dat had je geweten als je goed had gelezen!!!! Geintje !! Berrie
|
05 apr 2009 18:59 |
|
|
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
he die Ber, ik had het over de mijne, maar die was eerlijk gezegd al erg netjes en 2 jaar geleden nog in de waxoil gezet, die van jou glimt weer als een bere*** in de maneschijn helemaal top
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
05 apr 2009 21:39 |
|
|
Ber
|
He kerel,
Ja kan natuurlijk niet achter blijven, het was echt even nodig. Ga je spreken.
Berrie
|
05 apr 2009 22:25 |
|
|
BartCCC
|
|
08 apr 2009 10:02 |
|
|
BartCCC
|
Hi Boy's and Girls Tijdje niet gepost, druk druk druk, sparen sparen sparen........jullie kennen het wel haha. Natuurlijk nog steeds erg druk met het detailen van auto's en proberen in alle opzichten de kwaliteit omhoog te schroeven. In de tussentijd is er dan ook een kort filmpje gemaakt over een detailbeurt aan een auto. Gezien de leuke reacties die erop komen, ook van de mensen hier, leek het me wel grappig om hem hierbij te zetten. Het is immers eens iets dynamischer dan scrollen, lappen tekst lezen en plaatjes kiekuh .............hier stond een commercial............... (Mocht een moderator dit geen toegevoegde waarde vinden uiteraard vrij om deze post te deleten)
|
21 jan 2010 10:45 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Waarom geen film van een porsche . Voor die F moet jij op een ander forum zitten. Had jij niet die van Millenium onlangs gedaan?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
21 jan 2010 11:40 |
|
|
BartCCC
|
Yups, prachtige auto en dito uitvoering overigens !!, maar dat was een kleinere beurt zonder echt lakcorrectie / motor / interieur e.d. Gezien de locatie en beschikbare tijd was het daar ook moeilijk om iets te doen met film. Het gaat in deze dan ook om de stappen van het detailen, niet zo zeer om de auto. Er staat voor laat in dit jaar nog een Carrera GT in de planning en daar wordt, mits de eigenaar geen bezwaar heeft uiteraard, wat mij betreft ook iets leuks mee gedaan
|
21 jan 2010 11:47 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
zet de mijne maar op de film 3 febr. fixen we wel wat in in de prijs
|
21 jan 2010 13:08 |
|
|
John
Cayenne
|
idd. een reclamefilmpje met een Ferrari vinden we niet echt oncommercieel....
|
21 jan 2010 13:38 |
|
|
sportwagon
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]Twenthe
|
Bart heeft dit weekend mijn 997 een paintwork correction detail behandeling gegeven. Dit in combinatie met een uitgebreide lederbehandeling.
Wat een enorm 'Piet Precies'. Keurig netjes werk.
Bart bedankt en voel je vrij hier de foto's te posten (wel zonder kenteken svp).
|
05 jul 2010 23:50 |
|
|