Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 17:32

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Slotje erop? 
Auteur Bericht
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Slotje erop?
Harry D schreef:
Er zijn eerder al veel meer creatieve mensen met een originele mening vertrokken (verjaagd) van het forum, gek hè.

Die moet je maar eens haarfijn uit gaan leggen :idea:

clemens schreef:
In het algemeen ben ik fan van de posts van Horn, maar jouw slotzin hierboven, mmm dat komt toch niet helemaal lekker over.

:scratch: .... :scratch:

.. zit al klaar met de sleutel :wink:

23 jan 2010 21:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
wat een toesssssssssstand allemaal weer hier :mrgreen:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

23 jan 2010 22:00
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Ik vind het ook jammer dat er een slotje opzit, ik heb nu nl precies hetzelfde aan de hand, auto staat sinds vandaag ook bij een dealer (een andere dan PCG). Heb ook Porsche Garantie. Had dus wel willen posten hoe mijn gevalletje opgelost wordt. Vergelijkend warenonderzoekje dus. :wink:

23 jan 2010 22:11
Profiel
Moderator
911 Carrera S
... stuur je je bevinding(en) naar de man met de sleutel :idea: :wink:

23 jan 2010 22:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Ik denk dat het neefje van de DGA van PCG, die net doet alsof hij een 997S rijdt, het wel goed uitkomt dat wij nu onderling in onenigheid zijn/ met elkaar van mening verschillen over het posten van spam.
:roll:

23 jan 2010 22:17
Profiel
Timeless
Heb ook zeer goede ervaringen met PCG.

Of was dat niet de issue :|

23 jan 2010 22:44
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Moet wel toegeven als je zo spontaan een topic start zonder enige bijbedoeling het goed kl@te overkomt als het geveegd word of op slot gaat :oops:
Ook ik heb dit meegemaakt, maarja loop al een tijdje mee :wink:

23 jan 2010 23:27
Profiel
Moderator
PF #57
MS964 schreef:
Ik vind het ook jammer dat er een slotje opzit, ik heb nu nl precies hetzelfde aan de hand, auto staat sinds vandaag ook bij een dealer (een andere dan PCG). Heb ook Porsche Garantie. Had dus wel willen posten hoe mijn gevalletje opgelost wordt. Vergelijkend warenonderzoekje dus. :wink:

Een pb'tje met een goede reden is genoeg om het topic weer te openen. Is vaker gebeurd.

23 jan 2010 23:28
Profiel
997.2 4s pdk
tholen
ik snap dat het op slot gaat,maar snap ook dat hij het jammer vind het is immers een forum en daar moet je kunnen tikken.
misschien een idee om een rubriek temaken waar je wat kan melden waar niet op gereageerd kan worden?

ik vind ook dat van die onzin opmerkingen van turbocruiser en dimitri turbo
er van tussen moeten worden geveegd daar heb je 0,0 aan en roep allemaal
reacties op waar we niets aan hebben.

Mark heeft een mooi bedrijf en deur voor de forumer's staat er altijd open.
ik heb er zelf al twee keer geweest en lekker koffie met cake gehad.
maar nog nooit voor 1 euro gekocht.
zulke mensen kunnen niet genoeg geprezenworden toch?

anton964

23 jan 2010 23:37
Profiel
964 C2
Dat lijkt me niet de essentie van de topicstarter, maar kan niet in zijn hoofd kijken en een positief draadje over PCG is er al.
Tuurlijk lees je op een bepaalde dag een post anders en valt het soms verkeerd. Een pb is zo verstuurd. Ik ben een muggenzifter en lees altijd van alles tussen de regels door, maar deze keer was het voor mij erg helder.
Heb de topicstarter dus gewoon een pb gestuurd...en Jurgen, als dat verjagen op mij sloeg....totaal niet de bedoeling.
Een aantal van jullie weten hoe lastig ik kan zijn, maar probeer de echt "vervelende" zaken toch via pb te melden(sorry mods :wink: ).

Dus Paulus, ff tot 100 tellen en over een paar dagen weer terug komen :idea:

24 jan 2010 1:05
Profiel
Westervoort
Sloeg niet op jou Sigrid, maar hierop ;

Harry D schreef:
Er zijn eerder al veel meer creatieve mensen met een originele mening vertrokken (verjaagd) van het forum, gek hè.

Vage en insinuerende opmerking. Volgens mij is iedereen hier van harte welkom en hoeven we 't lang niet overal over eens te zijn. Dat is juist vaak de charme van 't forum. Zolang je hier niet komt om reclame te posten en normale gedragsregels in acht neemt, zie ik geen problemen. Het is een platform voor onze hobby, meer niet hoor :wink:

24 jan 2010 2:26
Profiel
‘64 Kever
turbocruiser schreef:
Gelijke monnikken, gelijke kappen.

Bij een negatieve ervaring, wordt deze (terecht) geanonimiseerd. Doe dat dan ook bij een positieve. De vraag is dan, in hoeverre dat inhoudelijk interessant is. Maar daar mag iedereen een eigen mening over hebben.
En dit ben ik dit dus duidelijk niet met je eens. Als volgt:

Iemand komt hier, zegt dat hij een nieuwe accu gekregen heeft bij een dealer en "iedereen" valt over hem heen, dat als we daar elke keer een topic voor moeten openen, dat het een beetje raar is he!

Nu komt iemand hier, en die zegt dat hij bij een dealer slecht behandeld is, dan valt "iedereen" hem bij, om hem te steunen in zijn betoog tegen die belachelijke dealers, die voor alles altijd veel teveel geld vragen enzovoorts.

Bovenstaande is uiteraard overdreven, maar helaas wel realiteit. De mensen zijn, zeker anoniem op het internet, geneigd om vooral lekker te klagen en zeuren. Om de bedrijven DUS te beschermen, is het erg van belang om "klaag-topics" te voorkomen of in elk geval te anonimiseren. Bij een complimentje, kan het over het algemeen weinig kwaad, en het is wel eens prettig om iets positiefs te lezen nietwaar ;)

Dan nog een mooie slotzin, die ik voor mijn gevoel het afgelopen jaar te vaak moet gebruiken (niet alleen op dit forum): "Vrijheid van meningsuiting wil niet zeggen dat je alles mag zeggen."

24 jan 2010 10:47
Profiel Facebook 
Wel mag, maar niet hoeft. :wink:

24 jan 2010 10:59
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Kijk, dat ben ik dan zeker met jou eens!

Echter, de man heeft zich amper (zonder foto's oid) voorgesteld, nog net 10 maal een post gedaan, en begint hier out of the blue een schaamteloze reclame-post te openen. Ook ik lees natuurlijk veel liever positieve verhalen, en het is zeker niet mijn bedoeling geweest mensen 'weg te jagen'. Mijn bedoeling is wel geweest om de openingspost in een iets kritischer daglicht te zetten, omdat het net zo goed een charme-offensief kan zijn van een of andere belanghebbende.

Gezien het feit dat de topicstarter op dusdanig snelle wijze de handdoek in de ring gooit, en zich gewonnen geeft, geeft mi in dit opzicht op zijn minst stof tot nadenken. Wat was de werkelijke bedoeling van de topicstarter? (ook ik hoop dat hij terug komt, een paar leuke foto's van zijn bolide post, en verder gezellig meetikt op dit gezellige forum.)

Tenslotte hoop ik ook dat dit enorm leuke forum in zijn huidige vorm nog lang blijft voortbestaan, zonder al te veel nodeloze reclame-uitingen. Hulde aan de moderatoren! :thumleft:

24 jan 2010 11:02
Profiel
Veghel
kan er nu een slotje op :mrgreen: geintje :thumleft:

24 jan 2010 11:15
Profiel
964 C2
Citaat:
..... en begint hier out of the blue een schaamteloze reclame-post te openen.

Heel erg zwart/wit.
Wat wil je bereiken met zo'n opmerking.
Tevredenheid niet posten en ontevredenheid wel.
Er zijn toch ook genoeg mensen die vragen: waar kan ik mijn auto het best laten keuren, enz. Dan vliegen de namen ook om je oren.

Stel, in het ergste geval is het reclame....spreek dan het positieve van PCG tegen en niet van de post :idea:

24 jan 2010 11:24
Profiel
Amsterdam
paSCal schreef:
Bij een complimentje, kan het over het algemeen weinig kwaad, en het is wel eens prettig om iets positiefs te lezen nietwaar ;)
Ja baas :salut: Echter, Paulus z'n slotconclusie "daar kunnen andere dealers een voorbeeld aan nemen..." daar zit 't venijn.
Is vrij suggestief en niet-onderbouwd, TS weet nl helemaal niet hoe die andere dealers dit zouden hebben gedaan.
Complimenten OK, maar niet ten koste van. 8) :wink:

24 jan 2010 11:41
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Ik kan mij heel goed voorstellen dat een positieve ervaring en de opluchting dat je probleem opgelost wordt, jezelf inspriratie geeft dat te delen. Vergelijk het met de verhalen op feesten en partijen.

We moeten echter niet voorbij gaan aan het feit dat het allemaal individuele ervaringen zijn, zowel de negatieve als de positieve, die op zich niet zoveel zeggen over de prestaties van een bedrijf. Om dat te meten, moet je een echt onderzoek doen.

Daarnaast is er nog een grote invloedsfactor in de mate van service die je krijgt en dat is je eigen houding en de mate waarin je meedenkt om het probleem op te lossen.

24 jan 2010 11:58
Profiel
Amsterdam
ver boven de 200 schreef:
Ik kan mij heel goed voorstellen dat een positieve ervaring en de opluchting dat je probleem opgelost wordt, jezelf inspriratie geeft dat te delen.

Nee, geen last van dit soort inspiratie. Je betaald vooraf al die hele vette rekening (> €1600,-)
Dit geval heeft niks met extra service te maken, maar met verplichting vd. dealer conform de gar.-voorwaarden af te wikkelen. En dat doen alle P-centra, gewoon omdat ze dat moeten.
Alleen de kopjes koffie zijn extra service :wink:

24 jan 2010 12:13
Profiel
Ook bij Porsche Garantie zit (denk ik) een grijs gebied. Bv dynamo valt er wel in, accu (eventueel?) niet.

24 jan 2010 12:47
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Lijkt me logisch - maar wie ben ik :lol:

... of de accu moet binnen de afgelopen 2 jaar al door Porsche vervangen zijn :idea:

24 jan 2010 12:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ik dacht een slotje hier op.... :mrgreen:

24 jan 2010 12:52
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Nee, we gaan eerst nog even lekker Off-Topic :!: :cheesy:

24 jan 2010 12:56
Profiel WWW Facebook 
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Tjonge wat een ophef allemaal.

24 jan 2010 12:59
Profiel
Paulus997S schreef:
Met ingang van heden zult u mij niet meer zien op dit forum.

Ik zie dat je meeleest Paulus997S :thumleft:

24 jan 2010 13:48
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende