Auteur |
Bericht |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Re: Goedemorgen, welkom in Beus zijn Spreukjescafé De Negen Elf
Kom je toch ook morgen, Sigi? Hoe meer zielen hoe meer vreugd...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
24 jan 2010 1:10 |
|
|
bully
|
Die hebben ze daar in overvloed
|
24 jan 2010 1:11 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
@ esgigt:Nee, er zijn dingen waar ik me niet aan waag, welke...dit is er 1 van
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
24 jan 2010 1:12 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Afslag Woerden, rechts....een keer links....een keer rechts....en dan kom je er vanzelf Slaap lekker!
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
24 jan 2010 1:12 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja, daarom juist
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
24 jan 2010 1:13 |
|
|
esgigt
|
chicken...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
|
|
bully
|
In de darkroom herken je toch niemand.....
|
|
|
Sigrid
964 C2
|
Je kunt vast heel leuk spelen met een kip En dat niet herkennen......liever wel
|
24 jan 2010 1:14 |
|
|
esgigt
|
Woerden is best wel groot, hoor... Truste!
|
24 jan 2010 1:14 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeiemorgen, Hier heeft het vannacht weer gesneeuwd. Wij gaan straks ook maar eens kijken voor een veligheidshelm voor de ski-vakantie. Zijn we gelijk van de discussie af met de kinderen, waarom zij wel moeten en wij niet. Fijne zondag en kamasutraze.
|
24 jan 2010 9:25 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ook een goede morruguh Maukers en een lekker ontbijtje heb je geregeld. Niet iedereen zit in de de darkroom vandaag.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
24 jan 2010 9:46 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou, het is nog wel wat donker in m'n bovenkamer, maar dat is dan ook alles. Gelukkig heeft het hier vannacht niet meer gesneeuwd, wat er gisteravond is gevallen is wel weer genoeg. Goedemorgen trouwens en geniet van de dag.
|
24 jan 2010 9:49 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Goedemorge allemaal, grijs weer hier, ga lekker niets doen buiten de dagelijkse sleur uiteraard. Iemand een bakkie Is er nog wat blijven hangen van het gesprek gisteren in de kroeg Spap je hem
|
24 jan 2010 10:43 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Mogge allen, heb de gezelligheid gisteravond gemist, vreemd Ook geen meldingen in mijn mailbox gehad Hier is het alweer een beetje wit, jammer. Het mag voor mij nu wel weer wat mooier worden.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
24 jan 2010 11:20 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Kan over het algemeen heel goed begrijpend lezen
|
24 jan 2010 11:26 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedemorgen, hier alles weer echt wit, terwijl ik toch een paar buitenklussen ga doen!
veel plezier allemaal!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
24 jan 2010 11:37 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Goeie morgen! Ga vandaag met eigen vervoer naar de beurs....dus tot dan (voor degene die durven )
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
24 jan 2010 11:46 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Veel plezier!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
24 jan 2010 12:07 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Heb al een paar bakkies op en uitgebreid met de "pitbul" gelopen. Maar ga toch nog maar ff naar het zuiden in Empel, zus is jarig en heb wel trek in een Bosschebol Zal maar niet met de 911 gaan en zal de auto nemen die een aardige bijtelling heeft per maand Maak er een mooie dag van
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
24 jan 2010 12:31 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Ik had wel met je mee gewild maar kan helaas niet. Jammer, weet zeker dat het daar een gezellige boel is.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
24 jan 2010 12:58 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
mogguh allemaal Er komt vandaag een einde aan een mooie periode..........6 weken vakantie. Morgen begint het zware studentenleven weer Laat opstaan, veel uitslapen, laat naar bed, weinig les, veel vrije tijd etc, ik weet het is een harde wereld, maar ik doe het voor een goede toekomst!!!
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
24 jan 2010 13:04 |
|
|
esgigt
|
Eigen vervoer? Veel plezier Corine!
|
24 jan 2010 13:27 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Ondanks de sneeuw, mijn buitenklussen toch kunnen doen! Dus nu tijd voor een borrel en dadelijk een lekker hapje eten!
De rest de zondag ook naar wens doorgebracht?
|
24 jan 2010 19:37 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Vanmorgen lekker rustig aangedaan, vanmiddag m'n broer even geholpen in zijn nieuwe huis met klussen. Pizza en quiche liggen nu in de oven, en ondertussen onder het genot van een biertje het PF even afstruinen
|
24 jan 2010 19:47 |
|
|
esgigt
|
Ik had inmiddels wel een kort beursverslag van Corine verwacht.... Met rode oortjes thuis gekomen, Corine?
|
24 jan 2010 20:58 |
|
|