|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
4 pts gordels, rolbeugel, en APK...
Auteur |
Bericht |
DutchmanPhotos
|
4 pts gordels, rolbeugel, en APK...
Is het in Nederland toegestaan om alleen 4 punts gordels te hebben in de auto, en de normale 3 punts gordels helemaal te verwijderen, of ontstaan er dan problemen bij de APK of RDW keuring? (Deze laatste bij eventuele invoer).
Een zelfde vraag over een rolbeugel (of misschien een kooi). Doet de APK/RDW er moeilijk over? Ligt het er nog aan of het geheel gelast of geschroefd is?
Zelf zal 'k niet gauw voor een kooi kiezen, maar als je toevallig een interessante auto tegen komt waar al een kooi in zit, zou ik 'm er niet om laten staan.
Thanks.
|
01 feb 2010 7:25 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: 4 pts gordels, rolbeugel, en APK...
Als de kooi goed is en de gordels hebben nog de originele productie-labels is het geen probleem voor de APK.
Of de RDW hier vanaf wijkt weet ik niet ...
|
01 feb 2010 7:57 |
|
|
cabrio wim
|
Voor de 4 punt gordels is het bij de RDW ook geen probleem, kooi weet ik ook niet.
|
01 feb 2010 9:06 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
4 punts gordels zijn in principe geen probleem mits deze een E keurmerk hebben.
want officeel moet je voor apk zelf een koplamp afkeuren zonder E keurmerk.
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
01 feb 2010 12:06 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Rolbeugel is geen probleem voor de APK, mijn GT3 wordt met altijd (goed)gekeurd.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
01 feb 2010 12:36 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|