Auteur |
Bericht |
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Re: Ervaringen verlagen bij Carnewal
Same here
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
02 feb 2010 22:49 |
|
|
samesame
993 Carrera,
ex Boxster S
|
Misschien de topic titel wijzigen in "ervaringen met verlagen 993"
|
02 feb 2010 22:57 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Die hadden we toch al
|
02 feb 2010 23:03 |
|
|
samesame
993 Carrera,
ex Boxster S
|
oh ja, krijg je die weer van gebruik de zoek functie. Zie alleen geen enkele reactie over Carnewal, rijden we allemaal onze 993 standaard?
|
02 feb 2010 23:13 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
03 feb 2010 10:45 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Als je goed de zoekfunktie hebt gebruikt vraag je dit natuurlijk niet .Minimaal een avondje leesvoer .En carnewal maakt zelf natuurlijk ook niets(behalve RSR dempers maar dat is weer een andere zoekfunktie) Hij was volgens mij wel de eerste die extra draad op de Bilstein's liet maken.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
03 feb 2010 21:51 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Ik zou voor een KW Variante 3 set gaan.
Bij Johan van der Gugten (Bodegraven, voor jou heel goed aan te rijden) bestellen en laten monteren (of zelf doen).
Uitwegen en uit laten lijnen bij Prins Techniek in Wassenaar (ook race ervaring).
Heel toevallig is dit ook mijn configuratie, behalve dat ik de set dan zelf heb gemonteerd. KW is iets goedkoper dan Bilstein en is wel volledig rvs. Je kent je 993 absoluut niet meer terug.
Zelf was ik behoorlijk negatief over het rijgedrag van de 993, meerdere keren laten uitwegen, uitlijnen, het bleef prut. Laatste ultieme actie de KW set dan maar. Had ik veeeeeel eerder moeten doen.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
04 feb 2010 0:55 |
|
|
Wouter
|
Waarvan acte nine-eleven maar het wordt zeker geen schroefveerset (en ik kom zeker niet bij Van de Gugten). De meerwaarde van een schroefveerset zie ik voor straatgebruik echt niet. Sterker nog, zelfs diegenen die wel het circuit zien wijzigen naderhand niets meer aan de set-up. Goede schokbrekers met goede veren en dan bij een partij die weet waar ze mee bezig zijn laten "afstellen". Ik zoek nog even verder.
Laatst bijgewerkt door Wouter op 04 feb 2010 18:42, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 feb 2010 10:16 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Yep, de Variante 3 is wel een redelijk stugge set. Heb de 993 dan ook op RS specs laten afstellen ( goed voor de bandenslijtage) Ondanks dat ik geen frequent circuitbezoeker ben, geen moment spijt van gehad. Volgens mij is Erwin (Renntech) redelijk bedreven in het combineren van een goede set alsmede het afstellen ervan. Stukje sturen, dat wel. Je zal er vast wel van op de hoogte zijn, een 993 goed afstellen kan niet zomaar door de eerste de beste worden gedaan.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
04 feb 2010 18:02 |
|
|