Auteur |
Bericht |
tvanbroekhoven
911 SC '82Antwerpen, Belgie
|
SSI's
Indien er nog iemand een setje SSI's voor een SC heeft liggen, graag!
_________________________________________ If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they'll kill you.
|
24 jan 2010 18:37 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: SSI's
|
24 jan 2010 18:39 |
|
|
tvanbroekhoven
|
Ja, maar DAT zijn nieuwe Ik zou eerst mijn geluk willen beproeven in het tweedehands-circuit. Als k er daar geen vind zal ik ze idd hoogstwaarschijnlijk bij Renntech aankopen, al erg goede ervaringen met hun webshop gehad trouwens
_________________________________________ If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they'll kill you.
|
24 jan 2010 19:01 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Ik moet hard denken om een reden te verzinnen om een gemonteerde set weer te demonteren (los van total loss natuurlijk).
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
24 jan 2010 20:29 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Dat idee had ik ook: wie gaat nu z'n setje SSI's demonteren - en verkopen .. dat zie je alleen in Amerika
|
24 jan 2010 20:33 |
|
|
Heinz
911 T Targa 1970
|
Gewoon nieuw kopen financieel even slikken, maar daarna genieten. Ik zou het blok bijna in de woonkamer zetten.
|
24 jan 2010 20:38 |
|
|
tvanbroekhoven
|
Klopt, in de US verkopen ze hun wagens soms in onderdelen omdat dat meer opbrengt. En héél soms zitten daar SSI's tussen. En er zijn natuurlijk ook de total-losses Maar goed, als ik ze tweedehands niet kan vinden ga ik ze gewoon nieuw halen. Ik hoop gewoon dat iemand zo onder de indruk was van zijn nieuwe SSI's dat ie even die boom niet had zien komen
|
24 jan 2010 21:58 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Altijd doen zo'n setje SSI's Heb ik bij mijn SC er ook onder gemonteerd i.c.m. een rvs sporteinddemper en wat een waanzinnig geluid.
Mijn zoon was woest toen ik na een paar jaar de SC naast mijn 993 (ook met rvs sporteinddempers) uiteindelijk verkocht.
Hij vond het geluid van de SC veeeel mooier dan de 993 (en deze klinkt toch echt niet kinderachtig)
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
03 feb 2010 0:11 |
|
|
tvanbroekhoven
|
Oh ja Voor hen die het interesseert: Van Kessel heeft ze liggen en doet ze van de hand voor een erg interessante prijs. En ja, tzijn zéker echte (heb t draadje van Jeroen ook gelezen)
|
03 feb 2010 0:56 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
|
03 feb 2010 17:20 |
|
|
tvanbroekhoven
|
Ik zocht en heb ze reeds gekocht, bijgevolg zoek ik niet meer Ik was eerst op zoek naar een setje tweedehands SSI's maar heb ik niet gevonden (binnen de grenzen mijn geduld) dus heb ik er nieuwe gekocht.
|
03 feb 2010 17:31 |
|
|
bully
|
|
03 feb 2010 17:32 |
|
|
tvanbroekhoven
|
Ab-so-luut
Ik weet dat die doorgaans veel tweedehands stukken heeft, maar op vraag van Flitser01 (ook n forummer) heeft hij naast Dansk'en ook SSI's in huis gehaald.
|
03 feb 2010 17:41 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Ah, dat wist ik dus niet. en gefeliciteerd met jouw aankoop.
|
03 feb 2010 17:47 |
|
|
flitser01
911 SC 3.0 bj 1983zandhoven ( belgie)
|
jep , ik was de eerste die de SSI's buiten haalde bij van kessel , en aan een zeer goede prijs dan nog ook kheb wel vele mails gezonden eer hij ze in huis haalde , dus Mario waar blijft mijne procent op uw ssi verkoop ?
_________________________________________ Engine in the back , water to the river
|
03 feb 2010 19:28 |
|
|