Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:44

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 137  Volgende
feyenoord.... - Ajax 

Wie wint er?
Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57
feye... 32%  32%  [ 12 ]
AJAX 24%  24%  [ 9 ]
beide niet... 43%  43%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 37

feyenoord.... - Ajax 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: feyenoord.... - Ajax
Wimpie77 schreef:
Bij de stand van 1-2 had AJAX een 100% pingel moeten hebben... Die kregen ze niet en toen was het snel 3-2. In het vervolg van de wedstrijd hadden we nog een pingel moeten hebben. Ook niet...

Ik kan mij de details inmiddels niet meer herinneren, maar ik weet nog wel dat de deskundigen een veel genuanceerdere mening hadden.

Citaat:
Dat roda boos is is prima, maar de reden dat ze gister tijdens de wedstrijd boos werden klopt niet.
Voor de tweede pingel gaf de grens buitenspel aan. Nijhuis zag echter terrecht dat het geen buitenspel was en liet door spelen (Dat hij en roda daarna die handsbal niet zagen staat daar buiten).
En toen kwam de tweede pingel. Roda was boos omdat zij dachten dat het buitenspel was...

Zullen we eens beginnen met vast te stellen dat tot de 1-0 ajax in het nauw was gedreven en weinig druk naar voren had?

Dat is het begin van de boosheid: een volledig onterechte pingel.

Vervolgens wordt er door de grens ten onrechte gevlagd voor buitenspel, maar was het hoe dan ook hands en had roda gewoon een vrije trap mee moeten krijgen.

Daarbij ben ik van mening dat ook de tweede niet gegeven hoeft te worden, de sliding is over de grond en de speler van ajax zoekt het been op... Kijk de beelden maar eens goed na, hij had makkelijk er over heen gekund.

Wat daar ook van moge zijn: twee grote blunders die de wedstrijd van 0-0 met een overwicht van roda naar 2-0 met een makkelijk spelend ajax tillen.

Daarmee is de wedstrijd gewonnen door blunders van de scheidsrechter.

04 feb 2010 11:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Devils son schreef:
Maar goed, hij komt uit het oosten en dan mag je als scheidsrechter aardig naast het potje pissen zonder dat het gevolgen heeft.

Voor Ajax - Twente Zondag lijkt me een scheidsrechter uit het oosten dan wel weer heel erg leuk :mrgreen:

04 feb 2010 11:58
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
:popcorn:

04 feb 2010 12:04
Profiel Twitter 
Devils son schreef:
Ik kan mij de details inmiddels niet meer herinneren, maar ik weet nog wel dat de deskundigen een veel genuanceerdere mening hadden.

En wie vind jij deskundig? Afijn, dat maakt niet uit. Andere club andere meningen...

Wimpie schreef:
Dat roda boos is is prima, maar de reden dat ze gister tijdens de wedstrijd boos werden klopt niet.
Voor de tweede pingel gaf de grens buitenspel aan. Nijhuis zag echter terrecht dat het geen buitenspel was en liet door spelen (Dat hij en roda daarna die handsbal niet zagen staat daar buiten).
En toen kwam de tweede pingel. Roda was boos omdat zij dachten dat het buitenspel was...

Lamp schreef:
Zullen we eens beginnen met vast te stellen dat tot de 1-0 ajax in het nauw was gedreven en weinig druk naar voren had?

Dat is het begin van de boosheid: een volledig onterechte pingel.

Vervolgens wordt er door de grens ten onrechte gevlagd voor buitenspel, maar was het hoe dan ook hands en had roda gewoon een vrije trap mee moeten krijgen.

Daarbij ben ik van mening dat ook de tweede niet gegeven hoeft te worden, de sliding is over de grond en de speler van ajax zoekt het been op... Kijk de beelden maar eens goed na, hij had makkelijk er over heen gekund.

Wat daar ook van moge zijn: twee grote blunders die de wedstrijd van 0-0 met een overwicht van roda naar 2-0 met een makkelijk spelend ajax tillen.

Daarmee is de wedstrijd gewonnen door blunders van de scheidsrechter.

Dat zeg ik toch! De roda bank heeft nooit gezien dat het hands was. Ze zagen alleen de grens vlaggen en die grens zat er wederom naast! En die tweede pingel is gewoon een pingel. Sliding, bal missen en speler raken... Maakt niet uit of speler kan ontwijken of niet. Als een speler een tackle van achter maakt gaat het ook niet of hij hem nu raakt of niet. Hij was gewoon te laat!

04 feb 2010 13:06
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Wimpie77 schreef:

Dat zeg ik toch! De roda bank heeft nooit gezien dat het hands was.

Dat weet ik niet, ik heb ze niet gesproken.

Citaat:
En die tweede pingel is gewoon een pingel. Sliding, bal missen en speler raken... Maakt niet uit of speler kan ontwijken of niet.

Natuurlijk maakt dat uit, want raken is niet voldoende. Het gaat erom of je iemand onregelementair ten val brengt. In jouw definitie is een schouderduw al voldoende voor een pingel en ik mag hopen dat je weet dat dat niet zo is.

Ik ben lang genoeg spits geweest om te herkennen of het een 100% geval is, een grijze, of een non-pingel. Dit was een grijze met de aantekening dat hij hoe dan ook onterecht was, want Roda had een vrije trap moeten krijgen.

Kortom: twee blunders, 2-0.

04 feb 2010 18:18
Profiel
Het is al weer ruim twee maanden geleden dat ik onderstaande schreef... Ik vraag mij nu helemaal af hoe e.e.a. zit. Braamhaar mag wel Twente fluiten, maar Nijhuis niet... Geldt alleen de stad zelf? Dus b.v. iemand uit Enschede niet, maar iemand uit Hengelo wel?

Vind ik vreemd...

Devils son schreef:
Kan iemand mij iets uitleggen?

Ik kan mij nog herinneren dat in het verleden Ignace van Swieten nooit een wedstrijd van PSV mocht fluiten omdat hij in Eindhoven woonde.

Voor zover mij bekend mocht Dick Jol ook geen wedstrijden van FC Den Haag fluiten.

Nu zie ik Braamhaar, die op een steenworp van Hengelo/Enschede woont, een wedstrijd van FC Twente fluiten en bepaald niet in het nadeel van FC Twente...

Geldt voor Uilenberg (oud technisch directeur FC Twente, die al vaker van een vermeende rol heeft gespeeld in het bevoordelen van FC Twente) zoiets niet als het om Twente gaat?

Volgens mij wordt het eens tijd dat Uilenberg vertrekt... scheidsrechterscorps is onder zijn leiding er sowieso niet op vooruit gegaan.

04 feb 2010 18:26
Profiel
Devils son schreef:
Wimpie77 schreef:

Dat zeg ik toch! De roda bank heeft nooit gezien dat het hands was.

Dat weet ik niet, ik heb ze niet gesproken.

Citaat:
En die tweede pingel is gewoon een pingel. Sliding, bal missen en speler raken... Maakt niet uit of speler kan ontwijken of niet.

Natuurlijk maakt dat uit, want raken is niet voldoende. Het gaat erom of je iemand onregelementair ten val brengt. In jouw definitie is een schouderduw al voldoende voor een pingel en ik mag hopen dat je weet dat dat niet zo is.

Ik ben lang genoeg spits geweest om te herkennen of het een 100% geval is, een grijze, of een non-pingel. Dit was een grijze met de aantekening dat hij hoe dan ook onterecht was, want Roda had een vrije trap moeten krijgen.

Kortom: twee blunders, 2-0.

Vanaf die afstand was het onmogelijk om het goed te zien en daarbij was op tv duidelijk te zien dat ze boos waren vanwege het vermeende buitenspel.
En nee, ik heb ze ook niet gesproken...

Onreglementair ten val brengen is hier gebeurd. Geen bal en wel sliding op de man... Simpel.

Goedkoop gegeven pingels, maar geen blunders!

04 feb 2010 18:34
Profiel
Lemmer (PF #48)
+1

04 feb 2010 18:37
Profiel Twitter 
Wimpie77 schreef:

Vanaf die afstand was het onmogelijk om het goed te zien en daarbij was op tv duidelijk te zien dat ze boos waren vanwege het vermeende buitenspel.
En nee, ik heb ze ook niet gesproken...

Je kan best gelijk hebben, maar het is geen feit. Ik vind het ook niet uitmaken, de scheidsrechter had die handsbal moeten zien.

Citaat:
Onreglementair ten val brengen is hier gebeurd. Geen bal en wel sliding op de man... Simpel.

Als de man zelfstandig gaat liggen is het niet ten val brengen. Je kan de pingel krijgen, maar de scheidsrechter kan ook de pingel niet geven wegens opzoeken. Met name ook omdat de sliding over de grond is.

Citaat:
Goedkoop gegeven pingels, maar geen blunders!

Die eerste was zonder meer een blunder (want nauwelijks contact en al helemaal niet zodanig dat suarez viel, het was een schwalbe) en het niet zien van een handsbal is ook een blunder, zeker als de bal ineens enorm van richting verandert terwijl er alleen maar armen in de buurt zijn.

04 feb 2010 18:47
Profiel
Lemmer (PF #48)
Ik zie het als een zijdelinkse trap in de richting van zijn kruis.
Dus penalty.

04 feb 2010 18:56
Profiel Twitter 
Erick schreef:
Ik zie het als een zijdelinkse trap in de richting van zijn kruis.
Dus penalty.

Beetje een aparte manier van kijken. Ik constateer dat die ajaxbril niet de juiste sterkte voor jou heeft. :wink:

04 feb 2010 19:04
Profiel
Lemmer (PF #48)
Check maar op 0.37
Rechterbeen van verdediger.

http://www.youtube.com/watch?v=7nFi8lYCvBE

04 feb 2010 19:09
Profiel Twitter 
Erick schreef:
Check maar op 0.37
Rechterbeen van verdediger.

http://www.youtube.com/watch?v=7nFi8lYCvBE

Bij 0.32 vond ik het interessanter... :wink: maar hoe dan ook, het is gewoon een rare voetbeweging om te bal te blokken of iets dergelijks... voor zover er achter deze mislukte balletactie een idee zat.

04 feb 2010 19:28
Profiel
Lemmer (PF #48)
Maak je PSV bril ook maar even schoon.

Afbeelding

Actie deed mij denken aan voetbalacties op het schoolplein van een lagere school.
Speler heeft gewoon gegokt en verloren.

Daarnaast waren uiteraard de 3-0 en de 4-0 super mooie doelpunten.

04 feb 2010 19:35
Profiel Twitter 
Lemmer (PF #48)
Staat PSV overigens voor: Poeder Snuivende Vrienden??? :mrgreen:

04 feb 2010 19:36
Profiel Twitter 
Erick schreef:
Staat PSV overigens voor: Poeder Snuivende Vrienden??? :mrgreen:

Ja, hoezo?

04 feb 2010 20:19
Profiel
Bij deze wens ik dit weekend ajax oprecht veel succes toe! Leg ze maar over de knie, desnoods met 3 onterechte pingels... :twisted:

06 feb 2010 10:14
Profiel
Bedankt en ik hoop dat ADO ook wint.

06 feb 2010 11:07
Profiel
Lemmer (PF #48)
:lol: :lol: :lol:

:mrgreen:

06 feb 2010 11:26
Profiel Twitter 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Patrick schreef:

Ben er bang voor, zal wel een nulletjeof 3 a 4 worden. Helaas..

06 feb 2010 12:36
Profiel
Patrick schreef:

Net als hopen dat ajax kampioen wordt... tegen beter weten in. :twisted:

06 feb 2010 23:57
Profiel
Tuurlijk hoop ik dat, maar ik acht de kans niet bijzonder groot. :cry:
Ik blijf het wel hopen. :ba:
En ik hoop dat Ajax morgen van Twente wint en ik hoop dat als Ajax geen kampioen wordt dat Twente het dan wordt.
Als PSV aan het eind van de rit toch kampioen is dan is het ze dat gegund. Dan hebben ze dat verdient.
Ajax moet dan maar eens goed naar zich zelf kijken waarom het niet goed genoeg was. :pale:

07 feb 2010 0:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Natuurlijk... een heel seizoen pech en uitgerekend tegen Feyenoord mazelt AZ!!

07 feb 2010 17:36
Profiel
Lemmer (PF #48)
Keek ook vol verbazing naar Eredivisie live.
Nu AJAX !!!

07 feb 2010 17:39
Profiel Twitter 
2-0 bij rust. :D
3-0 :cheers:
Devils son ook blij.

07 feb 2010 18:16
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 137  Volgende