Mijn droom is een 911 S of 964 turbo, maar voor het woon-werk verkeer heb ik nu een blauwe 968 met tiptronic aangeschaft. Goede radio met BT-carkit er in en iedere dag met een big smile naar m'n werk!
Leuk zo'n forum; ben dus niet de enige met een rationeel niet verklaarbare liefde voor Porsche. Foto's volgen zodra de zon het weer doet.
08 feb 2010 21:56
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: een 968 voor iedere dag
Welkom
... nu nog even het wie, wat, waar en waarom achter je 968 verklappen
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
08 feb 2010 22:03
blokkie
964 C2
Uden
Re: een 968 voor iedere dag
Het onderhoud van een 968 zou te overzien moeten zijn en verder is ie erg praktisch: de 3 kids kunnen er bij en de weekendboodschappen pasen er ook nog eens in. Qua aanschaf ook een stuk vriendelijker dan een 911. En iedere dag mag ik er weer een stukje mee sturen; het blijft leuk!
Die klusdag lijkt me leuk; ik heb vlgs mij nog niks te klussen, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen van andere 968ers; waar is het ergens, en hoe laat?
PS Zo'n gegoogled plaatje is toch net even anders dan m'n eigen blauwe 968.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum