Ik heb van Porsche Boxster van 2008 meerdere onderdelen te koop zoals op foto staat:
Nieuwe airbag module, bumpers, velgen, schokdemper, plastic onderdelen nieuw en gebruikt, nieuwe dorpel, gebruikte bumperbalk, deur met beetje schade, wiellager goede staat,nieuwe en gebruikte bekleding in voorkap, en veel meer, zie fotos..... (zie bijlage, en alle bijlagen passen niet op site helaas..). Alles bij elkaar is meer dan 4000 Euros waard, ik geef het wel voor een heel leuk prijsje weg....
Mvg,
Anton. 0626704991
Bijlagen:
parts3.jpg [ 67.19 KiB | 1173 keer bekeken ]
parts2.jpg [ 74.91 KiB | 1173 keer bekeken ]
parts1.jpg [ 68.92 KiB | 1173 keer bekeken ]
11 feb 2010 15:34
Wimpie77
Re: Boxster S onderdelen te koop
En wat is dat leuke prijsje dan?
_________________________________________ * * *
11 feb 2010 16:01
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Ik heb geen boxster, maar voor een leuk prijsje koop ik alles
11 feb 2010 21:38
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
zolang je maar niet "alles" verkoopt
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
11 feb 2010 21:43
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Hé rode duivel oe ist Wat heb jij nog te koop voor een leuk prijsje, see you in zolder
11 feb 2010 21:48
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
Hoi Jean-Marc, heb hier het 1 en 't ander liggen van Porsche , kzal je het wel allemaal tonen als je hier bent in April, wie weet miss. word ik nog rijk van U !!! gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum