Auteur |
Bericht |
CRZ
|
Supermooi!
|
18 aug 2008 16:21 |
|
|
RG996
N-H
|
|
18 aug 2008 16:40 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Mooi strak ingebouwd.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
18 aug 2008 16:45 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Het ziet er natuurlijk mooi uit, maar (aangezien ik ook met dit soort zaken mij moet gaan bemoeien) ik ben bang dat deze keuze iets te permanent is. Als over 2 jaar de t.v. naar de klote gaat en je kan een leuke 65" op de kop tikken zit je met een probleem.
Recievers worden ook niet veel kleiner...
Het is mooi, maar je beperkt jezelf ook weer.
|
18 aug 2008 17:54 |
|
|
RG996
N-H
|
Daar heb je gelijk in, echter als je weet hoe snel het muurje was gemaakt, laat staan slopen
Zonder dollen, ik hou er toch van om van tijd tot tijd weer iets anders van een ruimte te maken, dus ik begrijp je volkomomen maar voor mij "NO PROBLEMO"
|
18 aug 2008 18:50 |
|
|
horn
PF #57
|
niet draaibaar? Of is dat met een dergelijk formaat ook niet meer handig? mooi gemaakt hoor! Onder de tv komt de centrale speaker van de surround sound ofzo (waar het draadje uit de muur komt bedoel ik)?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 aug 2008 18:53 |
|
|
RG996
N-H
|
@horn, vanaf mijn gehele ruimte is de tv goed zichtbaar, en tja 127cm is natuurlijk ook niet echt te missen.
en idd onder de tv zal mijn center speaker plaatsnemen.
|
18 aug 2008 19:04 |
|
|
John
Cayenne
|
echt gaaf......
laat ik het maar niet zien hier.......krijg iedere dag te horen dat ze naar de pokke center speaker zit te kijken met dito kabelgoot...
|
18 aug 2008 19:16 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ben ik het mee eens, maar mooi vind ik het niet. Ik houd er niet van als een tv prominent aanwezig is in de woonkamer . Ook niet van Ambilight overigens, maar je voorkomt met de nis in ieder geval wel dat je achter het scherm kijkt en de lampen ervan ziet .
Veel plezier ermee
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
18 aug 2008 19:51 |
|
|
Jort
Groningen
|
Netjes hoor.
Ben je in elk geval bespaard van de aanblik van dit soort ellende
(ja, dat was met een hele oude telefoon camera)
_________________________________________ Tjolk.
|
18 aug 2008 20:23 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Keurig gedaan, ziet er goed uit.
|
19 aug 2008 7:11 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Hmm, een hele muur alleen voor je TV. Ziet er mooi uit, maar schuif te graag met de meubels om zoiets te doen, of kan je die muur verschuiven?
|
23 aug 2008 4:27 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Mooi weggewerkt! Het lijkt wel een Knauf-muur!
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
23 aug 2008 11:27 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Het mooiste lcd-scherm van dit moment?
Dames, Heren, Gisteren heeft onze vertrouwde beeldbuis-tv (in de standby-modus) met veel stank, een klap en een doorgeslagen stop zijn einde gemarkeerd. Nu dus een heftig lcd-scherm kopen! Maar wat, welke, ik heb er de ballen verstand van! Wie kan mij helpen? Wat kun je op dit moment het best kopen?Enne, ik weet niet eens het verschil tussen plasma en lcd; en dan is er ook nog led!? Graag tips enzow....
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
12 feb 2010 20:57 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Re: Het mooiste lcd-scherm van dit moment?
Ik hou kieskeurig in de gaten als het gaat om de nieuwste ontwikkelingen. http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisieDit is op dit moment mijn favoriet. http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/ ... 4h/330409/Overigens hoe groter hoe beter..... Laat je niet afschrikken, maar ga voor minimaal 50 inch.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
12 feb 2010 21:20 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Leuk zo'n TV, maar zonder digitale TV van je kabelaar Tijd voor een mega upgrade Nicolò
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
12 feb 2010 21:39 |
|
|
erwin996
M140i
|
Misschien in dit topic doorgaan? --> viewtopic.php?f=17&t=15825&hilit=plasma&start=350Edit: topics samengevoegd.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
12 feb 2010 21:39 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Hebben sinds een jaar of 2 een Loewe staan. Erg prettig Heb er ook weinig verstand van, gewoon gekeken wat we mooi vonden. Wel een tip is er een te nemen met geintegreerde recorder en FM tuner. Kan je tig uur tv opnemen en radio luisteren en heb je geen losse apparatuur er omheen staan. Idd digitale TV nemen zoals Rob al aangeeft, anders is het beeld nog bagger.
|
12 feb 2010 21:47 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
neem zeker ook de Pioneer Kuro mee in je vergelijking. Zeker niet goedkoop, maar wat mij betreft wel veel mooier qua beeldkwaliteit en design dan de meeste anderen.
Loewe is ook mooi.
Digitaal is zeker een must bij zo'n ding. Overweeg gelijk ook een satelliet als je toch gaat aanpassen...
Die nieuwe LED dingen zijn ook wel gaaf, daar heb ik nog niet naar gekeken.
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
12 feb 2010 21:57 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Klopt, maar digitale tv is ook geen garantie voor goede beeldkwaliteit indien via glasvezel met provider KPN
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
12 feb 2010 22:08 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Re: LCD / plasma TV's
oja, digitenne heb je ook weinig aan, trap daar niet in
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
12 feb 2010 22:32 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Als ik nu in de markt zou zijn, zou ik geloof ik een zo goedkoop mogelijke LCD kopen en dan binnen niet al te lange tijd overstappen naar led. Heb je nog een leuk scherm over voor de slaapkamer
_________________________________________ rouge et noir
|
12 feb 2010 22:48 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Mannen!! LED=ook LCD, het enige verschil tussen een model met en zonder LED is de achtergrond verlichting. De "ouderwetse" LCD's worden aangelicht door een soort van tl-lampjes achter het scherm. Bij LED zijn deze vervangen door LED's.
De LED techniek kan op 2 manieren in tv's worden verwerkt. Side-LED zoals Samsung dit veel gebruikt is waarbij de LEDjes alleen aan de rand van het scherm zitten. Het voordeel is dat deze tv's erg plat zijn. Bij grotere formaten krijgt deze techniek als nadeel dat het beeld in het midden minder goed is dan aan de randen omdat het midden van de tv minder goed belicht wordt. Bij Full LED zoals Sharp dit gebruikt, zitten de LEDjes achter het hele scherm waardoor hij niet zo plat is als een side-LED maar wel een beter beeld geeft t.o.v. een vergelijkbaar geprijsde side-LED.
Algemeen geeft een tv met LED een zwarter zwart en een witter wit maar net als bij normale verlichting zijn overige kleuren niet altijd beter dan bij een conventioneel verlichte LCD. Dit jaar komen een aantal merken met de 2e generatie LED techniek in hun tv's. Een andere techniek die dit jaar geintroduceerd word is 3D.
Nog ff een reactie op een andere post hierboven: de Pioneer Kuro is niet meer leverbaar, deze techniek is overgenomen door Panasonic
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
12 feb 2010 23:06 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Owja, dan nog even over digitenne: van de drie digitale tv-varianten (kabel, schotel, digitenne) heeft digitenne de laagste beeldkwaliteit. Bij ons in de zaak raden we het af bij tv's groter dan 32" (81cm). Dit komt doordat dit systeem de laagste bandbreedte heeft. Simpel gezegd is het te vergelijken met een centimeter. Bij digitenne heb je 1 meter ruimte voor ongeveer 25 zenders (dus 4cm per zender), digitale kabel en satteliet hebben niet 1 maar wel 10 meter ruimte, op deze bandbreedte kun je dus 250 zenders van 4 cm kwijt (zelfde beeldkwaliteit, maar meer zenders) of 25 zenders van 40cm (zelfde aantal zenders, maar een veel betere kwaliteit).
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
12 feb 2010 23:11 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Kijk, weer wat geleerd Maar het is toch zo dat led ook heul veul minder stroom verbruikt
_________________________________________ rouge et noir
|
12 feb 2010 23:11 |
|
|