Ik hoop dat het geen gevolgen gaat hebben voor zijn werk, waar ik erg fan van ben. Kan me voorstellen dat hij in het seizoen toch vaak veel dagen achter elkaar van huis moet zijn. En dat met kindertjes...
Uiteraard zijn dat problemen van een hele andere orde die later wel aan bod komen. Eerst zoiets maar eens zien te verwerken... pffff.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
28 jan 2010 17:44
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Re: Formule 1, seizoen 2010
Die velgen.... oke, de maat is natuurlijk niet goed maar het zijn wel echte knauf glimmertjes.
Auto ziet er, m.u.v. die belachelijke smalle achtervleugel die ze sinds vorig jaar helaas hebben, erg goed uit!
Deze vind ik wel erg triest voor onze "eigen" F1-reporter Olav Mol Sterkte!
Van mijn kant op deze plek ook heel veel sterkte toegewenst.
Zelf heb ik mijn vriendin een herseninfarct zien krijgen, gelukkig overleeft en uiteindelijk zonder al teveel blijvende schade. De verpakking was hetzelfde maar de inhoud veranderd, uiteindelijk zijn wij op haar verzoek uit elkaar gegaan. Het is hard om te zeggen en heel egoistisch, maar voor mij was het misschien beter geweest als zij was overleden. Nu zie je de verpakking lopen, wetende dat de inhoud niet meer hetzelfde is.
Gelukkig heeft zowel zij als ik weer een nieuw leven opgebouwd, tijd heelt dus echt alle wonden.
Een schrale troost voor Olaf, dus nogmaals sterkte.
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
29 jan 2010 1:27
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Ook maar ff een voorspelling voor het komende jaar:
1. Hamilton 2. Vettel 3. Alonso
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
ik bedoel flavio briatore
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
04 feb 2010 0:30
Patrick
Ja dat mag, maar hij is het niet van plan.
Citaat:
Op 5 januari 2010 is de levenslange schorsing die door de autosportbond FIA aan Flavio Briatore was opgelegd in de zogenaamde 'crashgate-zaak' ingetrokken door een Parijse rechtbank . De rechter oordeelde dat de bewijslast zeer dun was en de getuigen anoniem. Hij hief de schorsing op en kende Briatore een schadevergoeding van € 15.000 toe. De autosportbond FIA maakte op 11 januari 2010 bekend dat zij in hoger beroep gaat tegen de uitspraak.
04 feb 2010 1:06
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Fraaie foto van hele mooie JPS Lotus met een legende achter het stuur. Ben erg benieuwd naar de nieuwe Lotus. Leuk stukje tekst op gpupdate
De Lotus JPS was zeker de F1 car voor mij , de kleurstelling mmmmmm horny in die tijd maar dat zal wel indertijd met mijn leeftijd te maken hebben gehad .
Ik heb het genoegen gehad om met pappa Mario Andretti en Ronnie Peterson naar het restaurant te gaan met de lift in het Okura hotel Zij eten en ik werken
Zandvoort 1978
Mijn HERO ,Ronnie Peterson kwam enkele weken later om het leven na een zware crash, een dag later in het ziekenhuis
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
13 feb 2010 10:33
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Hamilton snelste in slotsessie Jerez De Britse autocoureur Lewis Hamilton heeft vandaag op de vierde en laatste dag van de officiële formule 1-testraces in het Spaanse Jerez als snelste gereden op het circuit. De wereldkampioen van 2008 klokte in een McLaren 1 minuut en 19,583 seconden in zijn beste ronde.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum