Auteur |
Bericht |
ASW
718 Spyder
|
Ha, eens
Ken een paar TVR rijders die de Wiesmann als waardige opvolger van hun huidige speeltje zien. Vind dit beide mooie auto's/merken maar gewoon niet mijn kopje thee
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
31 dec 2008 0:39 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: iemand bekend met "Wiesmann"
_________________________________________ Timeless objects
|
13 feb 2010 14:37 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Nou, snel naar Theo Jansen. Staat er 1 te koop. Wiesmann GT MF4 Sportautomaat Kleur Azuritschwarz metallic Interieur Bentley nappa fawn (camel) Transmissie Sportautomaat met flippers Bouwjaar 2008-02 Kilometerstand 12.500!! Opties Airco Volleder Speciaal leder (Bentley nappa fawn) Gecko's geborduurd in stoelen Stuurwiel met speciaal leder bekleed Stoelverwarming Bestuurdersstoel electrisch in hoogte verstelbaar Kachelknoppen verchroomd Instrumentranden verchroomd Middenconsole met opbergvak Wijzerplaten in kleur naar wens Navigatiesysteem Sound concept II Aangepast geluidssysteem: - versterker - luidsprekers Aangepast uitlaatsysteem, voor sportiever geluid Voertuig volgsysteem ESP Traction control DSC Alu. dorpellijsten Alu. grille (verchroomd) 19" BBS velgen Bi-Xenon verlichting Algemeen Schadevrij Eerste eigenaar auto Dealer onderhouden 2 Jaar fabrieksgarantie (BMW) BTW auto Ook leverbaar met 20" BBS Le Mans velgen Nieuwprijs € 207.000,- Prijs € 164.500,-
|
13 feb 2010 14:56 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ik de auto bij TJ in real life gezien. TJ rijdt er zelf in.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
13 feb 2010 15:03 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Mooier dan de BMWs waarop ze gebaseerd zijn en lekker exclusief- ik zie er misschien twee of drie per jaar.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
13 feb 2010 15:09 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Toch jammer dat hij op die manier zijn afkomst verloochent.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
13 feb 2010 16:07 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Hij vindt dat een Aston Martin niet kon als P. verkopert maar deze wel en ben dat wel met 'm eens. Toevallig Marc, vroeg me recent af waar je nu aan denkt als vervanger van de GT3 Waar je tenslotte ook al weer jaren in rijdt Al eens genoten van deze P. op het wegdek waar hij thuis hoort het circuit
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
13 feb 2010 16:31 |
|
|
amandus
Timeless
|
@RS-R, had hem gespot , met flippers.....niet mijn ding denk ik ...
|
13 feb 2010 17:18 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
GT3 ook wat mooier imho.
|
13 feb 2010 17:55 |
|
|
Jort
Groningen
|
_________________________________________ Tjolk.
|
13 feb 2010 20:45 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ik schrik me helemaal het apelazerus Marc You can't be serious. Je hebt één van de meest begeerlijke en best rijdende auto's op de markt en jij doet een uitspraak als deze. Van zilver naar wit volg ik, van P naar W
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
13 feb 2010 22:33 |
|
|
roberttt
ex-2009 Carrera S PDK.
2015 991 Turbo S
|
Re:
krajicek reed toendertijd toch Caterham (super seven) dacht ik......
|
13 feb 2010 23:03 |
|
|
amandus
Timeless
|
Me mad zijn , hou van de beweging in mn hoofd van wechselen ....verslaving zou je het ook kunnen noemen , punt is : vind de Wiesmann zo tijdloos , je kan bijna niet zien of ie 10 of 1 jaar oud is , vind ik knap aan het design ....Mikey (knauf) verklaarde me ook al voor crazy ....but no worriers voorlopig heel lang een onderzoek plegen Mon Ami Arjan
|
13 feb 2010 23:16 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Nee, joh, gewoon weer wisselen, het is immers voor het goede doel Je steunt er immers een noodlijdende branche mee.....
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
13 feb 2010 23:20 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Tja een Wiesmann is 10x exclusiever dan een GT3. Daar(in GT3) schijnt tegenwoordig het halve PF mee te (willen) rijden. En die van TJ is mooi maar wat een geld.
_________________________________________ Last Rat standing
|
13 feb 2010 23:21 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik vind een Wiesman erg gaaf, maar niet te vergelijken met een 997GT3. Vind een 997 GT3 ook weer niet te vergelijken met een 996 GT3, waar jij het volgens mij over hebt. Ik zie nog niet zo veel 997 GT3's langs komen via het forum. Lijkt me nog steeds een behoorlijk exclusief type binnen de P-familie. Wiesman heeft niet de klasse, de uitstraling en de historie van een Porsche, zal ook nooit lukken. Komt voor mij qua uitstraling meer in de buurt van een kitcar.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
13 feb 2010 23:37 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Re: Re:
Nee, dat was ik. Een Superlight versie.
|
13 feb 2010 23:39 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Belachelijk veel geld voor een veredelde kitcar... Doe mij dan maar een TVR Tuscan Hou je nog heel veel geld over om het ding te blijven rijden (heb je nodig ook ), ook al bestaat TVR helaas niet meer
_________________________________________ rouge et noir
Laatst bijgewerkt door MickRS op 13 feb 2010 23:41, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 feb 2010 23:41 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
niet zien of 'ie' 1 of 10 jaar oud is.... nou en Je hebt nu één van de geweldigste auto's Marc @Soepkip: Zoals vaker door jou aangehaald en volgens mij volledig overtrokken maar je zou je toch kunnen afvragen waarom die GT3 (volgens jou) zo populair is Een Lada is ook exclusief
|
13 feb 2010 23:41 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Dat gaat beslist nog wel enkele weken duren Maar no worries heb er geen worries over
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
14 feb 2010 1:12 |
|
|
bully
|
Beetje een
|
14 feb 2010 1:28 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Hoop wel dat jullie een grapje maken om de wiesmann te vergelijken met een kitkar, en al helemaal met een Clénet. Een vergelijk met een TVR is mss qua uitstraling te bedenken, maar niet qua degelijkheid.
|
14 feb 2010 1:36 |
|
|
bully
|
de 1 op basis van een bmw de andere op basis van een corvette
|
14 feb 2010 1:39 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
+1 Die gasten weten echt niet waar ze over praten.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
14 feb 2010 1:40 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Model doet me erg denken aan m'n GT6, die ik had 30jr.geleden! Hoewel verder niet te vergelijken natuurlijk!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
14 feb 2010 1:42 |
|
|