Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:44

Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
porsche 911 2.2T 1970 bekend bij jullie ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: porsche 911 2.2T 1970 bekend bij jullie ?
Ik heb mijn stoelen ook bij Bjorn gekocht. Zijn erg goed, heb er in september een week rally mee gereden. 16h per dag, geen klachten. Materiaal blijft stevig zitten en fixatie van lichaam is goed voor stevig bochtenwerk (en zelfs circuit, zie album).

Ik ben via early911 via deser bij Bjorn terechtgekomen. De zeer ervaren Nick Moss van Early 911 zweert bij de stoelen van Deser. Tot nu toe ben ik het met hem eens :mrgreen:

14 feb 2010 18:57
Profiel
PorscheForum Rakker
911S Targa - 1973 911R Hotrod - 1972
Houten
Bericht Re: porsche 911 2.2T 1970 bekend bij jullie ?
Peet964 schreef:
Waar koop je die namaak-recaro's? Zien er idd wel strak uit.

De replica recaro's van Deser zijn een super goede kopie en zijn echt een aanrader als je de standaard stoelen niet goed genoeg vind. (Of als ze gewoon versleten zijn) Heb je een S of een RS, dan zou ik toch een origineel exemplaar erin zetten. Kost iets meer, maar dan heb je het zoals het 'hoort' in een top of the line klassieke 911.

Over de recaro's in de Beige/Grijs metallic 911 van dit topic:
De replica recaro's hebben een hoofdsteun in D vorm. De recaro's in deze auto hebben een hoofdsteun in ovale vorm. Dat duid in ieder geval op originele hoofdsteunen van modeljaar 72/73.
De replica recaro's hebben ook andere beugels onder de stoel voor de spanbanden en worden met een replica frame geleverd, dat makkelijk te herkennen is. De frames in deze auto zien er origineel uit.
Dat duid allemaal meer op Origineel dan op replica. (Foto's moeten uitsluitsel geven)

25 feb 2010 16:28
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3