Auteur |
Bericht |
ASW
718 Spyder
|
Re: iemand bekend met "Wiesmann"
Tegendraads hoef je je juist niet voor te verontschuldigen Ernest! Altijd goed, tenzij je een Wiesmann mooier vindt dan een GT3 Amandus, Horn, ... Ur Quattro en 959 vind ik overigens ook bruut. Wel zag ik je al een aantal maal posten dat het halve forum aan de GT3 wil/is terwijl dit natuurlijk niet zo is. Sterker; ik durf te stellen dat 'we' in de minderheid zijn ten opzichte van 964 ,993, Boxsters, Turbo's, etc. Wellicht posten 'we' een beetje veel en zijn we overwegend dolenthousiast over 'ons' speeltje waardoor het een beetje TE is. Daarvoor excuus dan Ben zelf ook dikke fan geworden van allerlei Porsches: 3.2, 964, 965, 968CS, 997 (zo'n beetje alle modellen) en ook de nieuwe Panamera kan me bekoren. Zie mezelf ook zo in een Boxster Spyder of Cayman CS stappen overigens.
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
14 feb 2010 22:48 |
|
|
Jort
Groningen
|
Da's nog een flinke lijst...
_________________________________________ Tjolk.
|
15 feb 2010 13:23 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
en dat zijn allen de 996- en nog maar, ik zie hier de ene 997 gt3 (rs) na de ander voorbij komen...
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
15 feb 2010 13:26 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Tsja hoezo exclusief.... Nog ff en een gewone Carrera 2 is een exclusief model aan het worden
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
15 feb 2010 13:29 |
|
|
amandus
Timeless
|
Vanmorgen in een GT gezeten , was klimpartij om de zetel te bereiken , super diep liggen ze , denk dat mn slappe billen haren het asfalt raken , ok eerlijkheidsgetrouw heb ik lange dreadlocks billen beharing ...
_________________________________________ Timeless objects
|
15 feb 2010 14:09 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
De vraag is of wij dat willen weten En beviel 't Heb je ook nog een stukkie mogen sturen
_________________________________________ rouge et noir
|
15 feb 2010 14:44 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
| | | | gast schreef: dan zou dit het halve forum moeten zijn 996 GT3 ASW 996 GT3 968Mint - 996 GT3 CS MkII gast 996 GT3 Mk1 Boxi 996 GT3 MkI E.T. 996 GT3 fred.soers 996 GT3 Harley 996 GT3 John 996 GT3 mk2 M A R C 996 GT3 mk2 MichM3 996 GT3 RS Newt 996 GT3 RS ous 996 GT3 ppp 356 996 GT3 RS Raf 996 GT3 Solid4S 996 GT3 MKII roenkie 996 GT3 RS Van den Berg 996 GT3 RS ten opzichte van dit viewtopic.php?f=23&t=5102&start=0 lijstje dus inderdaad een nogal %^^*%$ opmerking dat het halve forum aan de GT3 is. | | | | |
@ gast.... Wanneer komt ie?
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
15 feb 2010 14:46 |
|
|
amandus
Timeless
|
Niet gereden ......
Nog even wachten met rije , wordt gelijk zo emtioneel dan ....
|
15 feb 2010 14:46 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ik begrijp het. Soms kun je beter niet meteen all the way gaan. Houdt het wat spannender
_________________________________________ rouge et noir
|
15 feb 2010 14:50 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Schreef gisteren nog dat het enkele weken zou duren, de switch van Amandus. Het lijken me nu (al) enkele dagen te worden
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
15 feb 2010 16:46 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
En geef hem eens ongelijk !!! Ontzettend gave auto. Kan me een evt. overstap goed voorstellen.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
15 feb 2010 16:49 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Jij weet ook niet wat je wilt hè... Hmm...
|
15 feb 2010 20:21 |
|
|
amandus
Timeless
|
Heb him live gezien , geen donder aan ...ze kunnen beter het ontwerp aan Wiesmann overlaten
|
15 feb 2010 20:26 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Je bent er ook te jong voor
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
15 feb 2010 20:27 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@Amandus: kunnen we ook vast meedenken over de opvolger van de Wiesmann @gast: HapHapHapHapHapHapHapHapHapHapHapHap
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 feb 2010 21:28 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Vanmiddag erin gezeten, binnenkort rijden, en BMW moet het ontwerpen aan Wiesmann overlaten... Deed de auto je wat vanmiddag? Ging je harslag omhoog? Indien dit zo is wens ik je natuurlijk veel succes en plezier met de ontdekkingsreis Marc Live your life dude
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
15 feb 2010 21:45 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
15 feb 2010 22:13 |
|
|
amandus
Timeless
|
@Marcel, ben de weg al jaren kwijt , das niks bijzonders meer Sterker nog , vind jou zelfs leuk @Arjen , heerlijk toch al die automotive onzin , kost bakken met euri's en uiteindelijk doen je met ze allemaal hetzelfde , je woont ze uit Anyway , moet toegeven blijft echt een hele bijzondere car ......
|
15 feb 2010 22:17 |
|
|
drknauf
|
amandus schatje van me gekkenhuis weetje wel waar je in rijd man moet ik soms effe langskomen en je weer met beide benen op de grond zetten Anyway , moet toegeven blijft echt een hele bijzondere car zo,n 997gt3mk2......
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 feb 2010 22:40 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Zo'n KTM X-Bow kwam ik vorige week nog achter op een trailer tegen op de A50. Wordt alvast voor amandus opgepoetst denk ik.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
16 feb 2010 0:02 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Stond op de beurs in Maastricht nog 1 te koop, weet niet meer hoeveel dat ding moest kosten alleen dat het belachelijk veel geld was voor een kart met kenteken!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
16 feb 2010 10:28 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Zag bij Albers in Musselkanaal ook nog een Wiesmann GT te koop staan.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
16 feb 2010 11:37 |
|
|
horn
PF #57
|
KTM X-bow kost volgens mij iets van 70K. Zagen er toen eentje op de Ring. Wel een headturner...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 feb 2010 11:54 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
mooi spul, beetje ipv de motorfiets..
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
16 feb 2010 12:16 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Alleen koop je 3-5 hele dikke motorfietsen voor dat geld.... Back on topic: Zo'n Wiesman is vrij waardevast dus ik zou er gewoon voor gaan en is het niet naar je zin dan zit je zo weer in een P, je zou niet de eerste zijn hier die binnen een jaar een aantal keer van auto wisselt. In mijn beleving krijg je altijd meer spijt van de dingen die je niet gedaan hebt in je leven dan van de dingen die je wel doet
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
16 feb 2010 12:33 |
|
|