Auteur |
Bericht |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Ben bang dat 'ie zo weer weg is als de jonge chickies ook weggaan...
|
11 feb 2010 15:45 |
|
|
Wimpie77
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
+1
_________________________________________ * * *
|
11 feb 2010 15:53 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
nee hoor wij leveren toch goeie info?
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
Laatst bijgewerkt door $TEEF op 11 feb 2010 16:02, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 feb 2010 15:54 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
|
11 feb 2010 16:00 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
de commissie alte luft heeft vergaderd en besloten jullie ook wat te gunnen
_________________________________________ oud is beter
|
11 feb 2010 18:11 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 feb 2010 19:41 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
kennen jullie deze manufacture al it's all in the name Marc...
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
15 feb 2010 13:11 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Hee, een sculptuur van een gek ko Dat zegt al genoeg Waanzinnig mooi merk
|
15 feb 2010 13:19 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Vrijdag mn Nato's ontvangen , mooi kwaliteit en redelijk dik . De groene is meer dan te gek , echt voor de individualisten ....
_________________________________________ Timeless objects
|
15 feb 2010 14:17 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Volgens mij doen individualisten juist niet mee aan een hype of modegril.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 feb 2010 15:19 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
mooi dat ze niet te dun zijn. doe maar es plaatje.
_________________________________________ oud is beter
|
15 feb 2010 17:17 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Ga ik doen Heer Wolf , nog bedankt overigens
_________________________________________ Timeless objects
|
15 feb 2010 17:27 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
graag gedaan amice amandus.
_________________________________________ oud is beter
|
15 feb 2010 17:31 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Zag van de week een review van een Ball Watch. Vervolgens maar even de site bekeken en daar zit nog meer moois tussen: http://www.ballwatch.com/index.php?option=com_main&lang=en_USEen grote connectie met de spoorwegen en gastubes zodat je in het donker goed de tijd kunt aflezen. Mooi stukje techniek.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
16 feb 2010 9:24 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
die link met de spoorwegen is iets typish amerikaans geloof ik. omega maakt ook weer een railmaster, een van hun mooiste modellen, vinik
_________________________________________ oud is beter
|
16 feb 2010 10:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Mét datumaanduiding zou die het waarschijnlijk zijn geworden i.p.v. de Superocean Héritage . Zeker als de Railmaster naast datumaanduiding ook een decentrale secondewijzer zou hebben zoals bij de XXL!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 feb 2010 11:27 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
is ie niet met kleine seconde te krijgen?
_________________________________________ oud is beter
|
16 feb 2010 11:45 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Nee, alleen de XXL (49,2 mm).
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 feb 2010 11:51 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
ook weer eens wat anders...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 feb 2010 12:57 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
die kap kan eraf hoor. hou je een mooie witte speedy over.
_________________________________________ oud is beter
|
16 feb 2010 13:02 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Wat is precies het nut van deze kap mbt temperatuur Isolatie
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
16 feb 2010 14:23 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
ik denk grote knoppen zodat je ze met wanten/handschoenen kan indrukken
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 feb 2010 14:34 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
't is overigens een prototype dat later als special ed. is uitgebracht, staan overal te koop.
_________________________________________ oud is beter
|
16 feb 2010 17:10 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
zit ook een mooie doos bij, en wanten.. ook mooi op een witte nato
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
16 feb 2010 17:59 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Bestaat die dan .....
_________________________________________ Timeless objects
|
16 feb 2010 18:22 |
|
|