Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes
Auteur
Bericht
bully
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes
google plaatje wolf
21 feb 2010 19:43
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Of de Amsterdamse bergen?
21 feb 2010 19:43
JMS
Middelburg (B)
Wat je niet allemaal kan met het internet
21 feb 2010 19:45
bully
JMS schreef:
Of de Amsterdamse bergen?
daar is alles nog rood
21 feb 2010 19:46
Corine
2006 Boxster S 3.4
Goeie avond
Wij hebben vandaag ook weer lekker een stukje gereden met de P...wij blij, oma blij
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
21 feb 2010 19:48
JMS
Middelburg (B)
Ben jij al Oma
21 feb 2010 19:54
piwis
Wil Oma ook graag 50 cents uit de speaker horen pompen???
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
21 feb 2010 19:56
JMS
Middelburg (B)
Deze vind oma veel leuker
21 feb 2010 19:59
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tip
Weert
new kids blijft leuk, maar tegenwoordig heeft zowat iedereen de ringtone, iedereen praat erover etc, begin het een beetje beu te worden(echte new kids blijven natuurlijk wel de bom )
Wat staat er vandaag op het menu, ik moet nog eten en rammel als een rammelaar
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
21 feb 2010 20:21
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
New Kids????? Dat is kleine meisjes muziek... het is niet de bom, maar de Bummer
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
21 feb 2010 20:36
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
@corinne; ik wilde ook wel gaan toeren, maar juist op dat moment weer natte sneeuw. Wil mijn nieuwe onderstel verder uitproberen en daarbij is gladdigheid geen goed issue.
Hoop dat het gauw voorjaar is, kap open en gaan!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
21 feb 2010 20:57
JMS
Middelburg (B)
+1
21 feb 2010 22:34
Sigrid
964 C2
Net thuis, regen valt al de halve dag en kan geen kant op met die half bevroren ondergrond. Nu de buis maar eens aan en lekker niks doen...vakantie
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
21 feb 2010 22:38
JMS
Middelburg (B)
Aha, Marcel dat is lang geleden drink een lekker Duits biertje van me
21 feb 2010 22:49
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Hallo allen,
Vandaag niet naar Jessie geweest. Mijn kleine mannetje (nee, niet die) was ziek en ik kon dus niet weg. Wel even lekker wezen trainen en later in de middag toch nog even een klein rondje gereden met de P. Was weer veel te lang geleden. Kom maar op met die zon.
Ik heb ook weer een topic van de nieuwe Boxster meeting geplaatst. 11 juli
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
22 feb 2010 0:00
barolo
3.2S
010
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
22 feb 2010 2:47
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal grau
genemuiden
goeie smorgens
hier dan weer een ontbijtje
werkse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
22 feb 2010 6:55
Sigrid
964 C2
en deze er maar bij. Moghu, werk ze allemaal. Ik ga genieten van een vrije dag, wat inhoudt dat ik zo nog even een paar uur slaap ga inhalen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
22 feb 2010 7:20
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Goedemorgen maukers,
Wat zijn jullie al creatief zo vroeg in de ochtend zeg Wel mooi zo'n gouden plak erbij, keek er best van op Zo nu maar een bakkie, de pitbull is al uit geweest en kan nu rustig de krant van "wakker Nederland" lezen Kijken of zij nog wat te liegen hebben, brr valt niet mee op de maandag en ook nog zo vroeg
Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
22 feb 2010 8:27
cabrio wim
Moguhh allen, hier al zwaar aan het regenen. dus een dag om wat herinneringen te sturen. Lappetop vandaag eens wegbrengen, heeft kuren. Werk ze allen.
22 feb 2010 9:01
JMS
Middelburg (B)
Goedemorgen, en zoals Wim al melde is hier in Zeeuws-Vlaanderen de lente van start gegaan, 3.6 C en lekker malse regen
Fijne dag
22 feb 2010 9:08
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Goedemorgen
Irene
Mooi toch he, dat zo'n klein landje gewoon 8e staan in het medailleklassement. Jammer dat het in Canada wordt gehouden, tijdsverschil is wel erg groot.
Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
22 feb 2010 10:17
esgigt
Rotterdam
Goedemorgen allemaal!
Ja, schitterende prestatie van Irene Wust (en alle andere dames die meededen!) ! En spannend dat het in die laatste ritten nog werd.... Die 1500 rit was weer echt ouderwets schaatsplezier! Spannend tot op het laatst, maar wel met het Wilhelmus opgeluisterd!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
22 feb 2010 11:52
Corine
2006 Boxster S 3.4
Hahahaha.......(sorry...kon het niet laten, dit moest ik met jullie delen)
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
22 feb 2010 18:02
esgigt
Rotterdam
Corine toch.... foei!
En ik maar denken dat jij een net meisje bent...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum