Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes
.. buiten het feit dat ik er geen behoefte aan heb - valt er niet zoveel te delen ... wederom 'n dikke laag sneeuw vandaag
|
22 feb 2010 18:10 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Lol.....maar zoiets gaan (jullie) mannen toch niet dragen???
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
22 feb 2010 18:13 |
|
|
Olaf
|
... zelfs niet als ze 'm in de juiste maat zouden hebben
|
22 feb 2010 18:15 |
|
|
bully
|
Nah ik ben niet zo van de haute couture het wordt steeds bloter
|
22 feb 2010 18:25 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
@Corine: dat is de nu de zogezegde lenteknobbel, helemaal in voor de mode van deze lente
|
22 feb 2010 20:10 |
|
|
Olaf
|
.. en in de herfst valt'ie er zeker vanzelf af
|
22 feb 2010 20:11 |
|
|
JMS
|
Nee hij hangt iets meer en de rek is eruit
|
22 feb 2010 20:15 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Ik heb net nog even snel naar die van mij gekeken.......................ppfffff gelukkig heeft ie van mij een veel gezonder kleurtje, en qua vorm, bouw en afmeting is die van mij .......................... Sorry mannen (en vrouw), deze info is niet voor jullie bestemd, ik wil jullie ook niet in verlegenheid brengen
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
22 feb 2010 20:35 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Altijd beter dan opvulling met zakdoekjes o.i.d. Maar ik zou er niet graag naast lopen. Mag wel iets van nieuwsgierigheid/verbeelding overblijven. En indien mogelijk zonder hulp van buitenaf.....opgepomte cupmaten ben ik ook geen fan van, maar daar zullen de meeste heren het wellicht niet mee eens zijn. En dat het er 's winters afvriest lijkt me ook minder aangenaam...nietwaar Olaf
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 feb 2010 20:36 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
22 feb 2010 20:44 |
|
|
piwis
|
convexe en concave vormen is cool want die bezit de Porsche ook
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
|
22 feb 2010 20:46 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
wat heb jij allemaal laten opvullen dan
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 feb 2010 20:48 |
|
|
piwis
|
Ik heb niets laten opvullen want dat is niet nodig, en bij jou dan, of zeg jij less is more
_________________________________________ "Das Leben ist eine Krankheit, die ganze Welt ein Lazarett, und mein Porsche ist mein Artzt"
|
22 feb 2010 20:51 |
|
|
JMS
|
+1 Puur natuur is het beste en ik ben een echte vent, al zeg ik het zelf
|
22 feb 2010 21:09 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
... lukt jou niet
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
22 feb 2010 21:13 |
|
|
bully
|
|
22 feb 2010 21:17 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
22 feb 2010 21:28 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik ben puur natuur, iets te rijkelijk gevuld wb kilo's verdeeld over het hele lijf. En zie bij vrouwen maar 1 of 2 redenen om gebruik te maken van hulpmiddelen, maar ja, ieder moet doen wat ie niet laten kan. Ik neem tenslotte ook nog een hap chocolade. En Bully heeft enige gelijkenis met de foto, maar z'n glimlach is aangenamer
|
22 feb 2010 21:31 |
|
|
JMS
|
Even ter info: Top Gear op Canvas (belg 2) maandag van 21:10 tot 22:05 Automagazine waarin de presentatoren het laatste autonieuws scherp, kritisch en licht ironisch bespreken. (jg 14/afl 71) De mannen van Top Gear hebben op hun donder gekregen van hun bazen omdat ze in de vorige afleveringen al bijna heel het budget van de lopende reeks hebben opgebruikt. Richard besluit daarom van zijn test van de Lexus LFA een animatiefilmpje te maken, maar dat blijkt even duur te zijn als de luxeauto zelf. Jeremy Clarkson reageert op zijn geheel eigen manier op de bezuinigingsmaatregelen. Zijn reportage over de BMW X6 moet zowat de duurste autotest ooit zijn, en brengt hem van Spanje over Zwitserland naar Hong Kong en Australië, waarna hij dringend aan vakantie toe is op de Barbados. James May moet het programma dus op zijn eentje uit de rode cijfers halen. Dat probeert hij te doen door een test van de Vauxhall Insignia VXR. Verder ook de uitreiking van de Top Gear Awards 2009 en een snelle rit van bluesmuzikant Seasick Steve als Star in a Reasonably Priced Car.
|
22 feb 2010 21:47 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers het was wel erg rustig gisteravond in het café zo te zien maar ja hier dan toch een ontbijtje voor de thuisblijvers werkse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
23 feb 2010 7:13 |
|
|
JMS
|
Goedemorgen, lekker ontbijt Paere, zal ik er ff een bakkie bij serveren! Fijne dag
|
23 feb 2010 8:48 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorge,
Rustig in de kroeg gisteravond maar wel weer een leuk onderwerp. Grootte is niet zo van belang, stevigheid en vorm wel (imho).
Ahum, fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
23 feb 2010 9:24 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Hahaha....wat een plaatje allemaal kan doen Goeie morgen, en werk ze allemaal vandaag!
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
23 feb 2010 9:27 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
mogguhhh heb een heerlijk college bestuursrecht, kan mn lol niet op
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
23 feb 2010 10:34 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, heerlijk uitgeslapen en straks naar de film met Lucas, iets met vliegende spaghettiballen ofzo. Geniet van de dag.
|
23 feb 2010 10:39 |
|
|