Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 20:52

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Verzoekje voor 24/02/10 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Verzoekje voor 24/02/10
Beste allemaal,

excuses voor dit wellicht als spam op te vatten verzoek. Vandaag zag ik het volgende berichtje:

Hallo,

Ik heb nogal een bijzondere vraag voor jullie. Ik ben werkzaam op de afdeling kinderoncologie van het Radboud ziekenhuis n Nijmegen. Onze patienten doen altijd met heel veel plezier mee aan de porsche rit. Nu heeft een collega deze week slecht nieuws gehad. Ze moet, na 40 jaar trouw op de kinderafdeling te hebben gewerkt, gedwongen met pensioen. Ze had graag nog langer gebleven, maar dit is door bezuinigingen helaas niet mogelijk.
Nu houdt ze erg van mooie auto''s, dus ik wil eigenlijk zo brutaal zijn om jullie hulp te vragen. Het zou helemaal geweldig zijn als jullie een vrijwilliger kennen met een mooie auto die aanstaande woensdag een ritje met haar zou kunnen maken. Ik weet dat jullie stichting gericht is op het helpen van zieke kinderen, maar ik dacht ik ga het toch proberen, want ze heeft zich een heel groot deel van haar leven ingezet voor de kinderen die jullie ook willen helpen.
Graag hoor ik iets terug van jullie, en ik begrijp heel goed dat de vraag een beetje kort dag is en misschien ook wel onmogelijk voor jullie.

Met vriendelijke groet,
Maartje Haver

Mocht een van jullie in de mogelijkheid morgen met deze mw rond te toeren, svp een mailtje naar mij.

Bedankt!

Aris VCM 2010
www.gelukenvrijheid.nl
P.S. binnenkort meer nieuws mbt VCM 2010!!!

23 feb 2010 14:25
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 1 bericht ]