Re: Kent iemand deze porsche? (Carrera 3.2 Cabrio '85)
Hey Fred4,
ik wens je in de eerste plaats nog verder geduld
. Daarnaast, een dooddoener hoor, staar je niet blind op de aanschafprijs. Voor je het weet is je relatieve goedkoop een duurkoop. Het verschil tussen een slecht en een prima exemplaar is soms zeg maar E 5.000,- ; met die goede is vervolgens weinig mis de 5 jar erna, terwijl je bij de slechte het ene na het andere mankement aan het verhelpen bent. En dergelijke mankementen zijn nu eenmaal prijzig bij Porsche.
Het aanbod is schaars, maar vind je een goede voor E 25, dan is het toch een overweging, als het er enigszins in zit, om toe te slaan (na positieve AKK).
Wat is je voornaamste reden overigens voor een pre 86er? Ik moet eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie stevig baalde met mijn april 1987 auto, maar ik heb inmiddels het idee dat de kosten straks, in welke vorm dan ook, toch steeds meer variabel worden. Maar ideaal is een model 87, dus van augustus tot december 1986 geproduceerde 3.2 cabrio, met G50 bak... Echter, vind je een top 88er voor E 2000 minder, met naar verwachting geen koten voor revisie of vervanging, dan heb je i.t.t. een minder exemplaar de eerste 4 jaar wegenbelasting al weer terugverdiend....