Re: Wie gaat mee naar Porsche fabriek in Leipzig ?
Leuk Rufie, lekker een stukje knallen over de bahn. Ik ben reuze benieuwd wat je nou weer voor een kwaliteitsprogramma in elkaar aan het zetten bent. Als je ook nog eens eerst zelf gaat kijken, dan wordt het helemaal een feest. Spannend....
_________________________________________ Take the long way home....
27 feb 2010 16:11
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Rufie, een ideetje voor het programma, als het past, kijk maar wat je er mee doet. Deze geweldige Duitse coverband treedt op in Leipzig de 29e mei, zijn helemaal hot in Dld. Ik heb de CD iig besteld.
The Baseballs Strike Live - 29.05. Leipzig Show Date: 29.05.2010, Venue: Werk 2, Kochstraße 132, 04277 Leipzig, Doors: 20:00 Uhr, Show Time: 21:00 Uhr, Stehplatz
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
Helemaal goed Stephan! Zolang de toppers maar niet opduiken (vinnik het ook gezellig...)
_________________________________________ Take the long way home....
28 feb 2010 22:18
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Alo Alo,
ben terug van Leipzig en heb er een supergoed gevoel aan over gehouden. Zondagmorgen vroeg vertrokken met de daily driver, de Lexus, in gietende regen. Verschillende auto's werden verrast door de watergladheid, volgens mij alleen de fout van de overheid, die de Belgische wegen niet onderhoudt. Via Eindhoven ging het richting Venlo. Eenmaal de grens over zweef je als een vliegend tapijt over de weg, Wat een verschil. Het Ruhr-gebied doorkruisen is niet zo leuk, Bochum, Essen en Dortmund. Op het grootste stuk gaat het aan 80 à 100 km per uur. Goede raad : hou je er aan. Doe niet zoals ik : heb 2X een kastje zien flitsen. Het verschil was niet zo groot, ben benieuwd wat er van komt. Maar dan !!!!! Eenmaal voorbij Dortmund kom je in het paradijs, het walhalla van het autorijden. Gedurende ongeveer 400 km gaat het over de 38, een goed onderhouden, grotendeels nieuwe Autobahn, waar bijna geen verkeer op zit, zonder snelheidsbeperking. De plek om de buizen te kuisen De vorige keer was ik via Hannover gereden en zat ik hopeloos vast in de file. Bye bye Hannover, niet meer voor mij. Wat een plezier om te rijden en opmerkelijk hoe hoffelijk de Duitse chauffeurs zijn. Ik heb ook geen probleem om me in Duitsland aan de opgelegde snelheid te houden, want in elk geval is er wel een logische reden voor. Soms moet je afremmen tot 80 km/u omdat er wegdekschade is. Nauwelijks voelbaar en nog minder dan in België. Bij ons zouden ze beter zo een bord aan de grensovergangen zetten
Wat ons reisje betreft : De datum zal van vrijdag 4 tot zondag 6 juni worden. We mogen blij zijn dat we een datum krijgen van Porsche, want het is de komende maanden zeer druk in Leipzig, oa. door de komst van de Panamera Diesel en de nieuwe Cayenne die daar aan de wereldwijde pers worden voorgesteld. Het is onmogelijk om een datum te vinden die voor iedereen past. Ook dient rekening gehouden te worden met de activiteiten van de Messe in Leipzig. Als er een beurs is in Leipzig, zitten de hotels vol en zijn de prijzen veel hoger. Dus is het wat zoeken naar een rustiger weekend.
Ik heb het gevoel dat ik een parel van een hotel gevonden heb, dat er alles gaat aan doen om ons in de watten te leggen. Hetzelfde geldt voor Porsche : heel behulpzaam, eenvoudig en meedenkend om een mooi programma op te stellen. Leipzig is een magische plek en er werd bevestigd dat mijn Porsche-virus nog heel levendig is. Zeker bij het aanschouwen van de Sport Classic en de nieuwe Cayenne die al getest werd op het circuit.
Plan is om nu alle definitieve voorstellen binnen te krijgen. Dan worden alle stukjes van de puzzel samengelegd, beslist en ergens volgende week zal ik het definitieve programma en prijs kunnen voorstellen.
Greets, Rufie.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Klinkt weer bijzonder aantrekkelijk. Ik ga de 996 alvast oppoetsen 4-6 juni staat in de agenda vast. Wij zijn er bij en kijken er enorm naar uit rufie.
De A38 pak ik ook regelmatig als ik die richting op moet naar Dresden en Tsjechië. Sinds een paar jaar zijn al die wegen die tot het voormalig Oost Duitsland behoorden in top conditie gebracht. Tot 2006 ontbraken er nog hele stukken in de A38 tot Eichsfeld, bij Sangerhausen en vlak voor Halle.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
02 maart 2010 23:40
mkt
993 S '97 - NPC #1239
Amsterdam
Ben er ook graag weer bij
_________________________________________ 'IDENTITY IS A CHOICE'
03 maart 2010 12:45
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Same here. Dat wordt nog flink ruzien met TOTMBO...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
03 maart 2010 13:35
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
gast schreef:
SJIPS waarom nou de datum veranderen? Eind Mei was nog vrij, begin Juni heb ik al wat anders
rufie schreef:
We mogen blij zijn dat we een datum krijgen van Porsche, want het is de komende maanden zeer druk in Leipzig, oa. door de komst van de Panamera Diesel en de nieuwe Cayenne die daar aan de wereldwijde pers worden voorgesteld. Het is onmogelijk om een datum te vinden die voor iedereen past. Ook dient rekening gehouden te worden met de activiteiten van de Messe in Leipzig. Als er een beurs is in Leipzig, zitten de hotels vol en zijn de prijzen veel hoger.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
03 maart 2010 13:59
fastboss
Ach gast, je gaat toch zeker wel mee toch ??
_________________________________________ The fastest boss there is - NPC 1287
03 maart 2010 14:00
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Yes you CAN
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum