Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 14:49

Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Kent iemand deze porsche? (Carrera 3.2 Cabrio '85) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Bericht Re: Kent iemand deze porsche? (Carrera 3.2 Cabrio '85)
Off topic, wat een mooie hardtop was/is dat 8)

16 feb 2010 20:59
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 '95, Ex BMW 525e '83, Ex 911 3.2 cabrio '86, Ex TR6 '68, Ex Peugeot 505 Gti, Ex Kever 1200 '72, Ex Opel Rekord '70, Ex Golf I '78, Ex Peugeot 504 '76
Amsterdam
Bericht Re: Kent iemand deze porsche
cabrio wim schreef:
Michel Vaillant schreef:
dat verhaal van de biedingen op die 3.2 met hard top zou ik niet al te serieus nemen. over de auto doe ik geen uitspraak want die kan best goed zijn maar de advertentie roept wel wat vragen op:

12k ofwel <500km per jaar :roll:
ook bijzonder is dat het lijkt of ie z'n vrienden laat bieden :ass:. want mensen die, na een bod te hebben gedaan, zichzelf op dezelfde dag gaan overbieden op marktplaats zonder dat er in de tussentijd iemand anders heeft geboden :roll: :?: :?: . het verhaal wordt steeds bijzonderder. ben benieuwd of de onderhoudshistorie ook zo bijzonder in elkaar steekt :scratch:

Is geen onderhoud historie bij, is n.l mijn ex Porsche.
Deze heeft een volledige motor revisie gehad, dus vanuit de krukas.
Ik denk dat hij doelt op de km's na de revisie.
Hardtop is origineel, dus geen zelfbouw van mij. :mrgreen:
Wat de rest is wat je schrijft, kan wel/niet waar zijn, maar zal wel meer gebeuren. :idea:

hi cabrio wim. hoezo heeft een auto die van jou is geweest geen onderhoudshistorie? je wekt de indruk dat je wel profi bezig bent met dit soort voitures :) dus had ik anders verwacht.

heb een korte email conversatie met de eigenaar gehad en m duidelijk gemaakt dat zijn manier van adverteren de nodige vragen oproept. zie juist dat hij het verhaal behoorlijk heeft aangepast op marktplaats en inderdaad: het is 12.000km ná revisie. hoeveel km asfalt de rest van de auto onder zich door heeft zien gaan is nog steeds niet duidelijk :scratch:

23 feb 2010 17:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonder
kort by Newark-on-Trent, U.K
Michel Vaillant schreef:
dat verhaal van de biedingen op die 3.2 met hard top zou ik niet al te serieus nemen. :

cabrio wim schreef:
is n.l mijn ex Porsche. Hardtop is origineel,

Sorry for the off topic vraag, maar Wim, nou ben ik even confuus? Je hebt reeds een hardtop cabrio gehad?? Ik herinner me nog een topicje van enkele weken geleden betreffende een zelfbouw hardtop voor de cabrio- Je gaf de indruk dat het hardtop concept volledig nieuw was?

Groeten,

Bert

23 feb 2010 23:56
Profiel
Wim is nu zelf een top aan het maken van een afgezaagt dak, dus das nieuw :wink:

24 feb 2010 0:45
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Hey Fred4,
ik wens je in de eerste plaats nog verder geduld 8) . Daarnaast, een dooddoener hoor, staar je niet blind op de aanschafprijs. Voor je het weet is je relatieve goedkoop een duurkoop. Het verschil tussen een slecht en een prima exemplaar is soms zeg maar E 5.000,- ; met die goede is vervolgens weinig mis de 5 jar erna, terwijl je bij de slechte het ene na het andere mankement aan het verhelpen bent. En dergelijke mankementen zijn nu eenmaal prijzig bij Porsche.
Het aanbod is schaars, maar vind je een goede voor E 25, dan is het toch een overweging, als het er enigszins in zit, om toe te slaan (na positieve AKK).

Wat is je voornaamste reden overigens voor een pre 86er? Ik moet eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie stevig baalde met mijn april 1987 auto, maar ik heb inmiddels het idee dat de kosten straks, in welke vorm dan ook, toch steeds meer variabel worden. Maar ideaal is een model 87, dus van augustus tot december 1986 geproduceerde 3.2 cabrio, met G50 bak... Echter, vind je een top 88er voor E 2000 minder, met naar verwachting geen koten voor revisie of vervanging, dan heb je i.t.t. een minder exemplaar de eerste 4 jaar wegenbelasting al weer terugverdiend....

03 maart 2010 21:22
Profiel
HV klik... :wink: :popcorn:

03 maart 2010 21:27
Profiel
Michel Vaillant schreef:
hi cabrio wim. hoezo heeft een auto die van jou is geweest geen onderhoudshistorie? je wekt de indruk dat je wel profi bezig bent met dit soort voitures :) dus had ik anders verwacht.

Motor heeft bij mij een revisie gehad op 16300 km.
De reden was het olie verbruik, 1liter op 500 km. :shock:
Dan verder over je opmerking van profi bezig zijn.
Dit was begin 2006 toen ik deze auto had, en als je goed opgelet hebt is onze zoon pas in 2008 begonnen met de zaak, dus deze auto was voor mij hobby en deed alles zelf, dus heeft niks met het werk van nu iets te doen. :idea:
Dus de rekeningen kan ik zo nog overleggen als ik ga zoeken, maar een mooie onderhoudsbijdrage met stempels niet.

En als je dit draadje verder goed leest, waarom dan uitleg geven over goed of niet, helpt toch niet.

En adverteren doet ieder op zijn eigen manier al goed of slecht bedoeld.

03 maart 2010 21:50
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Fred4 schreef:
Die rode is zeker mooi en ook nieuw voor mij, en qua prijs denk ik wel in orde. Alleen rood is niet helemaal mijn kleur.. (ik weet het, ik lijk wel een w..f)

Afbeelding

Schaam je!:wink:

04 maart 2010 0:31
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986
Oosterhout nb
Ondanks dat Bully het al een paar posts hierboven aangaf heeft Fred inmiddels een Porsche gekocht -> draadje gaat hier verder (om het allemaal overzichtelijk te houden) :mrgreen:

Afbeelding

04 maart 2010 12:29
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
bully schreef:
HV klik... :wink: :popcorn:

Aha :wink: . Dat krijg je als je niet meer zo actief meeleest, ik wordt oud... 8)

06 maart 2010 18:18
Profiel
PorscheForum Rookie
Boekhoudert!
UTRECHT
die luitink heeft uhm inmiddels € 750 duurder geprijst ;-)

Johannvb schreef:
Volgens mij ziet de auto er niet uit. De lak is dof en de dak spant niet goed. De leder op de stuur is ook erg verweerd. Deze auto lijk me een beetje doorleefd, en voor bijna 20K + 1500 voor Fuchsen of teledials zou jij een beter auto kunnen kopen.

Bijvoorbeeld deze:
http://www.luitink.nl/hd-zv-38.html

06 maart 2010 18:55
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2