Auteur |
Bericht |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Re: mijn 964 Martini project
maar dan toch even anders gok ik
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
23 feb 2010 20:45 |
|
|
Felbie
911 Turbo '87Renkum
|
Re: mijn 964 Martini project
Heel mooi hoor en weer een heel ander look dan de Martini strepen op onze 3.2. (zie mijn album en van Roy). En op jouw racer horen die wielen helemaal thuis vind ik. Een vraagje: hoe zitten de recaro's als je de auto dagelijks gebruikt; en zit iedereen er goed in?
_________________________________________ Forza Porsche!
|
25 feb 2010 20:42 |
|
|
P-Driver
964 C4 Martini 1989
|
Re: mijn 964 Martini project
De recaro's zitten perfect en eigenlijk vind iedereen die meerijdt dat ook; je hebt het gevoel dat de stoelen je 'vasthouden' en dat is in de bochten vooral heel prettig. Ik heb ook een aantal keren op Zandvoort gereden toen de originele stoelen er nog inzaten en dan schuif je gewoon van links naar rechts over de zitting als je hard een bocht door gaat. Instappen is ff wennen in het begin omdat je over de harde opstaande rand heen moet maar is verder niet lastig ofzo.
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
|
25 feb 2010 21:04 |
|
|
Rene964c4
964 C4Noord Holland
|
Re: mijn 964 Martini project
Hij ziet er super uit, ik weet dat er mensen zijn die ze zeggen wat wit is moet wit blijven, klopt ook wel. maar hier is toch het resultaat super en zie je maar weel dat er altijd uitzonderingen blijven bestaan
_________________________________________ ALLWAYS BCALM Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
|
28 feb 2010 14:43 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: mijn 964 Martini project
Vind het ook mooi, see you in Zolder!
|
28 feb 2010 14:51 |
|
|
P-Driver
964 C4 Martini 1989
|
Re: mijn 964 Martini project
Dit weekend nog een beetje geklust aan de auto - het was er wel weer voor remklauwen helemaal schoon gemaakt en vervolgens rood kleurtje gegeven; de lak 24 uur laten drogen en vervolgens stickers erop (besteld bij jeroen914) en het resultaat mag er wezen - mooi project voor 4 tientjes !! ps. foto is gemaakt met m'n mobieltje dus niet superscherp...
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
|
01 maart 2010 11:49 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: mijn 964 Martini project
Netjes .....
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
01 maart 2010 19:59 |
|
|
P-Driver
964 C4 Martini 1989
|
Re: mijn 964 Martini project
Weer een nieuw item; er is een RUF spoilerlip onder de voorbumper gemonteerd Volgens de geleerden geeft het wat meer stabiliteit boven de 300 km p/u ik moet nog uitproberen of het inderdaad werkt maar het staat ook vooral weer mooi (vind ik zelf....)
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
|
10 maart 2010 18:52 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Re: mijn 964 Martini project
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
10 maart 2010 21:49 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: mijn 964 Martini project
plaatjes wat vergroot hoop dat je niet in een woonwijk woont. wel cool die lip!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 maart 2010 21:51 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: mijn 964 Martini project
woont nu in een wijk waar niemand meer woont
|
10 maart 2010 21:54 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: mijn 964 Martini project
Mooi die rode klauwen en strip
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
10 maart 2010 22:51 |
|
|
P-Driver
964 C4 Martini 1989
|
Re: mijn 964 Martini project
Ik woon gelukkig in een wijk zonder drempels, er staan wel hier en daar haaietanden dus ik moet eerder oppassen voor een tand door m'n lip
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
|
11 maart 2010 11:15 |
|
|
johnj
996 Targa '02
voorheen
911 3.2 Carrera Jubileum '88Den Haag
|
Re: mijn 964 Martini project
Mag ik vragen waar je op E-bay die stickers hebt besteld?
_________________________________________ Pluk de dag, voor je in een vaas eindigt. (Loesje)
|
26 maart 2010 18:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: mijn 964 Martini project
Johnj, lees even terug en je ziet dat hij ze bij Jeroen914 vandaan heeft
|
26 maart 2010 19:33 |
|
|
johnj
996 Targa '02
voorheen
911 3.2 Carrera Jubileum '88Den Haag
|
Re: mijn 964 Martini project
Hee Olaf, Alleen op het laatst heeft hij het over Jeroen914, in zijn eerste bericht heeft hij het over Ebay, waar hij zijn stickers heeft gekocht. En daar ben ik benieuwd naar, wie dat dan is. Hoop nog een antwoord te krijgen.
_________________________________________ Pluk de dag, voor je in een vaas eindigt. (Loesje)
|
02 mei 2010 12:06 |
|
|
Boertje
BMW E36 328i in circuittrim ('96)
Alfa GT Junior Bertone ('72)
Mini Cooper S JCW ('03)
BMW Z4M Roadster
|
Re: mijn 964 Martini project
Was het veel werk om de recaro's te plaatsen? Ik ben zelf vrij lang (2 meter) en dit zou voor mij wel een oplossing kunnen zijn om wat meer hoofdruimte te creeren? (misschien pas ik dan zelfs wel in een 3.2...whoeiii )
_________________________________________ Choose life..
|
02 mei 2010 18:21 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Re: mijn 964 Martini project
Eerste keer dat ik dit draadje lees Prachtig hoe je die auto "aangekleed" hebt Gaaf ding. Nu nog een beetje gewichtsbesparing en sportuitlaat eronder.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
02 mei 2010 19:40 |
|
|
P-Driver
964 C4 Martini 1989
|
Re: mijn 964 Martini project
Er zit een Cup-Rohr onder & sinds een week of 2 een Cargraphic 'performance set' ( andere chip + sportkat + luchtmassameter ) dus snelheid genoeg..... aan gewichtsbesparing heb ik al gedaan, dmv. de Recaro's, lichtgewicht deurpanelen, radio & speakers eruit (jawel, ook dat merk je met rijden ) en ook de airco is eruit. Je kan uiteraard nog veel verder gaan maar ik vind het voorlopig mooi zo !! ps. Boertje; Recaro's plaatsen is vrij makkelijk, kwestie van de oude rails eruit schroeven en de nieuwe erin en dan de stoelen met boutjes vastdraaien; uurtje of 2 werk ongeveer.
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
|
02 mei 2010 20:06 |
|
|
Michel Vaillant
993 C2 '95, Ex BMW 525e '83, Ex 911 3.2 cabrio '86, Ex TR6 '68, Ex Peugeot 505 Gti, Ex Kever 1200 '72, Ex Opel Rekord '70, Ex Golf I '78, Ex Peugeot 504 '76Amsterdam
|
Re: mijn 964 Martini project
wat een coole auto! hij wordt steeds completer en hoewel ik van standaard 964's geen fan ben maakt deze de uitzondering. op een mooie manier erg authentiek geworden...
|
02 mei 2010 21:40 |
|
|